![]() |
![]() |
#18861 link |
Filmnerd
|
Maandag gezien: 'The Marvels'
Even grote crap als de eerste, maar hij heeft me iets minder geïrriteerd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18865 link |
Senior Member
|
Het Smelt
na ons jarenlang te tergen met te acteren in kutfilms gaat Veerle Baetens nu ook beginnen met ze te regisseren buiten het feit dat het een triest verhaal is, heeft de film weinig origineels in petto vanaf het moment dat de vader afkomt met het raadseltje, weet je dus al quasi het volledig plot van de film er zal vast wel een een publiek zijn dat graag 2u zit te bleiten, maar dit genre films is echt niet aan mij besteed Last edited by killerbot; 27-11-2023 at 06:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18866 link |
white male hetero unicorn
|
Buiten een bijrol in Dealer nooit iets met Veerle Baetens gezien
As ge u carriere begint met met een telenovelle op de vtm en dan ziet wat soort circle jerk bv clubken diee broken circle breakdown lag op te hemelen weet ge toch wat ge u kunt verwachten denk ik ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#18868 link |
Senior Member
|
Dat vond ik in het boek nu niet echt storen, omdat het ook niet opgezet is als whodunnit of opbouwt naar de zotte ontknopig of zo. Zou me verbazen dat dat in de film wel zo is?
![]() |
#18869 link |
huh?
|
Kwestie van eens een onbekende horrorfilm ertussen te smijten: The haunting of Queen Mary.
Soortement Ghost ship. Met verschillende timelines. Niet echt geweldig, maar coole setting en leuke regie. Redelijk mindfuck verhaal ook, zou zo maar eens cultstatus kunnen aannemen zoals Triangle destijds. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18871 link | |
Hippe trolley
|
Quote:
Echt de slechtste actrice in de wereld.
![]() |
![]() |
#18874 link |
O_o
|
Napoleon. Matig en dan de matige kant van het matigheidsspectrum.
Joaquin Phoenix die met zo'n verrimpeld gelaat een late twintiger moet spelen tart de geloofwaardigheid. Zijn acteerstijl leent zich niet ook echt voor zo'n film. De regie laat ook te wensen over, het verloopt toch allemaal vrij gezapig. Vanessa Kirby is eigenlijk de echte ster: het onderwerp van de film en een sterke acteerprestatie. Ze is zowat het enige wat deze film recht houdt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|