![]() |
![]() |
#1 link |
Bordspelnerd
|
Boardgames
Ik verkoop een hoop bordspellen, hoera! Ze staan in de weg.
![]() Gratis per 50 euro die ge aan andere games koopt Bonbons - 2011, soort memoryspel, BGG De bezeten fles - 1995, kaartspel, familiespel, BGG Les poux (shrink) - 2008, soort gepimpt vlooienspel. BGG Mana - 2008, abstract, 2-player, BGG Pergamemnon - 2011, kaartspel, BGG 5 euro Minoes - 2007, kaartspel, bieden, BGG Splits - 2010, abstract, 2-player, Afbeelding, geen BGG pagina 10 euro Caylus Magna Carta - 2007, worker placement, BGG Long live the king - 2006, soort live-action roleplay/strategiespel. BGG Pantheon - 2011, eurogame, card-drafting, routes bouwen, sets collecten BGG Revolver - 2011, kaartspel, 2-player, cowboys, BGG 15 euro 20th Century - 2010, eurogame, bieden, tile placement, BGG Amyitis - 2007, area control, BGG Cavum - 2008, heavy, action points, bieden, pick up and deliver, BGG Diplomacy - 1959, onderhandelen, BGG, deze uitgave van 2008: http://cf.geekdo-images.com/images/pic288149.jpg Identik - 2005, Pictionary with a twist, BGG Zooloretto - 2007, Zoo Tycoon, BGG 20 euro Flash Point: Fire Rescue - 2011, cooperatief, dicen, brandjes blussen, BGG Reef Encounter - 2004, area control, card drafting, vissen BGG Union Pacific - 1999, economisch treinenspel, BGG 30 euro 40 euro Endeavor - 2009, area control, set collection, BGG Ik woon in't centrum van Antwerpen, heel dicht bij het centraal station. Verzenden wil ik wel doen, maar dan is't op uw kosten. ![]() Last edited by Fidoh; 27-01-2015 at 16:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 link |
You ain't seen me, aight!
|
Interesse in Fury of Dracula... lijkt me nog wel iets voor mij. Moet nu wel dringend gaan kerstdineren, en morgen ook, dus zou ik het even kunnen reserveren tot zondag?
Flash Point ook interesse, maar ik vind de 20 euro gelijk teveel voor tweedehands (kost nieuw zonder speciaal te zoeken 29 euro). |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 link | |
Bordspelnerd
|
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 link |
Until the Light Takes Me
|
goedkoopste oplossing :
kiala : 4,50 Tot 15 kg : Verzend al uw pakketten van 0 tot 15 kg aan dezelfde prijs **maximale afmetingen van het pakket: lengte aan de langste zijde: max. 70 cm – totale lengte (kortste + langste zijde): max. 120 cm, in overeenkomst met de algemene voorwaarden van Kiala over de inhoud van het pakket. de post is een pak duurder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 link |
Public servant
|
Daarnet scrabble en hive gaan ophalen. Heel snel binnen en buiten (waarvoor nogmaals sorry) want ik stond dubbel geparkeerd op straat. Bedankt voor de boardgames.
Bleek dat ik mij dubbel geparkeerd had net voor nen blinde flitsauto met flikken in. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|