![]() |
![]() |
#4767 link |
Until the Light Takes Me
|
Tja dat is dan toch duidelijk een probleem met uw cognitieve mogelijkheden, ma bon. Zeg niet dat DJB geen moeite doet om zijn minderen te helpen hier :
https://nl.wikipedia.org/wiki/Raoul_Hedebouw |
![]() |
![]() |
![]() |
#4768 link |
Senior Member
|
De keuze te willen aanhangen met een centralistisch gestuurde autocratie heeft niets met links of rechts te maken. Je kan perfect sociaal denkend zijn en een liberaal persoonbeeld/politiek systeem voorstaan.
't is niet omdat er in de wereld om elke hoek je de oversimplificatie van links vs rechts door je strot geramd wordt om jouw zieltje te winnen voor de ene of andere zaak dat je de wereld effectief door dat kleuterbrilletje bril moet zien. Leer eens wat voor uzelf denken aub. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4769 link |
white male hetero unicorn
|
Ok maar t gaat hier over de PvdA
Een marxistische partije Die keer op keer kansen laat liggen om fouten van linkse autocratien streng te veroordelen En keer op keer klaarstaat om met het vingertje naar de nato of de VS te wijzen. Jammer trouwens, want ik vind dat er over het algemeen best wel een linkser beleid gevoerd mag worden. Maar dit soort nonsens gaat mij er toch van weerhouden op die partij te stemmen Beetje zoals calvo met de bedrijfswagens destijds of zowat elke keer tvds een camera voor haar wezen geduwd kreeg |
![]() |
![]() |
![]() |
#4770 link | ||
Until the Light Takes Me
|
Quote:
Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4771 link | |
(no homo (homo))
|
Quote:
het is trouwens heel gemakkelijk om die uitspraak te doen omdat wij op europees gebied qua geografie super ver van de kremlin fascisten staan maar een land zoals polen dat uit de navo zou stappen is onmiddellijk het volgende doelwit als kiev valt, dat beseft ge toch? in ieder geval, in een ideale wereld zou er geen navo moeten bestaan maar in een ideale wereld was er ook geen invasie van ukr en al het andere leed op de planeet. aangezien we in realiteit leven misschien ook realistische keuzes maken, zoals een sterk navo blok tegen een compleet los geslagen dictator met bijna onuitputtelijke manpower? ja toch? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4772 link |
Until the Light Takes Me
|
Trouwens het stuk stront zit ook Putin zijn leugens te herkauwen (04:50).
Er is nooit een akkoord geweest dat NATO landen die willen lid worden zou weigeren. Typisch natuurlijk dat de VRT daar te mak voor is om dat even te duiden. https://www.brookings.edu/blog/up-fr...achev-says-no/ |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|