![]() |
![]() |
#29541 link |
Senior Member
|
Mijn schoonvader heeft een nieuwe TV met sonos boxen gekocht. Hij wil die boxen plaatsen in de hoeken waar nu traditionele boxen hangen aan speaker kabel die in het vals plafond zit. Is het een optie om de sonos boxen (220v - dno hoeveel Watt) via de speaker kabel aan te sluiten?
![]() |
#29543 link |
Senior Member
|
Bwa, iets of wat deftige speaker kabel is al 1,5mm2, dus dat is dezelfde sectie als gewone voedingskabel. Zelfs indien het 0,75mm2 is zou ik niet twijfelen, die Sonos verbruikt toch niet veel … heg mag niet volgens het AREI, maar wie gaat daar over vallen …
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29552 link |
Forty-Two
|
Knappe prestatie van Roeselare (Volleybal)... maar kan er iemand mij uitleggen waarom ze volgende week nog 2 sets moeten winnen om de dubbele finale effectief te winnen?
Twas nu 3-0 blijkbaar... is 1-3 dan volgende week niet genoeg? Of zit dat wat anders in elkaar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29554 link | |
Kwek
|
Quote:
Edit nevermind just gevonden: 0-3 of 1-3 is 3 punten voor de uitploeg, 2-3 is 1 punt voor de thuisploeg en 2 voor de uitploeg. Ze kijken niet naar de sets, wel naar de punten.
"When I decide to score, I score." - Mario Balotelli Last edited by The one and only Buffalo; 30-03-2023 at 07:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29558 link |
Forty-Two
|
Iemand een idee wat een deftige mp3/mp4 speler is voor een 10 jarige?
Bestaat dat nog? Kvind veel chinese generic rebranded zaken met schitterende specs maar ongetwijfeld een rampzalige interface/snelheid/gebruikservaring. Liefst met duidelijk scherm waar je liedjes kunt browsen en kiezen om af te spelen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|