![]() |
![]() |
#201 link |
Blofficoso
|
Mja, aangezien gij de games hebt uitgelegd, zult ge wel een goed idee hebben over welke sneller aanslaat bij de meeste mensen. Ik sprak alleen voor mezelf natuurlijk.
Ik kan mij inbeelden dat Tzolk'in sneller "lift-off" heeft dan Terra Mystica omdat het spel u gewoon dwingt om in de eerste beurt dudes op't bord te zetten, en dan gebeuren er vanzelf dingen, waardoor het systeem snel duidelijk wordt. Terra Mystica daarentegen laat u gewoon los om meteen eender wat te doen, wat waarschijnlijk overweldigend is, omdat er zoveel opties en mechanics zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 link |
Public servant
|
Is er iets geweten over een coup: reformation-uitbreiding in het universe van the resistence (dus bijpassend bij de nieuwe coup). En zou dat dan ook een kickstarter zijn?
En de belangrijkste vraag: zou het dan mogelijk zijn om de kickstarter versie van coup (resistance-universe) te kopen met die extra kaarten om met meer dan 6 te spelen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 link |
Senior Member
|
Voorlopig nog geen nieuws, maar je kan altijd eens mailen naar Travis.
Het is wel zo dat de originele coup ook maar voor 6 spelers was, en dat ze het met de uitbreiding naar 10 brachten omwille van de factions. Dus eens die er is, kan je imo sowieso met 10 spelen. Volgende keer allemaal luisteren als ik iets zeg dat er iets awesome uitkomt in Essen ![]()
Growing old is inevitable, growing up is optional Last edited by Turtle; 05-12-2013 at 08:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 link |
Redactie
|
Ik heb ondertussen de uitbreiding van de originele versie gekocht. Buiten dat je geen handleiding krijgt, is die eigelijk identiek aan de originele versie (15 kaarten) + uitbreidingskaarten (factions). Kunt dus altijd 2 maal die uitbreiding kopen als je met meer dan 6 wilt spelen (en geen gatlelijke resistance themed art wilt hebben
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#210 link |
Redactie
|
Zijn extra kaarten inderdaad, maar om het met meer dan 6 te kunnen spelen, hebben ze de kaarten die er standaard inzitten nog eens bijgestoken. Je krijgt dus de 15 originele kaarten en de faction kaarten, waardoor je de uitbreiding op zijn eigen kan spelen (met optionele faction regels als je dat wilt), maar wel maar met 6. Om met meer te spelen moet je de uitbreiding in principe 2 maarl kopen (de originele uitgave mag sinds restistance coup niet meer verkocht worden ofzo).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 link |
Senior Member
|
zag op fb spelgezel da ze daar in gent op ne woensdagavond 100man binnen hadden voor hunne gamenight
![]() geen idee of da ne specialen avond was of da da elke week zo vol zit.
![]() |
#218 link |
Senior Member
|
Nee, eigen ervaring.
Ik vind het gewoon een beetje spijtig dat het zo'n kleine weg gestoken zaak is in Antwerpen. Ook de kennis van zaken was niet indrukwekkend te noemen. Wel zo dat hun spelavonden een schitterende en welgekomen ervaring in Antwerpen en hun site is ook top. Zeker goed bezig, maar zot vond ik wat te sterk ![]()
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|