![]() |
![]() |
#14229 link | ||
Until the Light Takes Me
|
Quote:
Quote:
S7-S8-S9 erdoor en bezig met S10. Ja diene main story line is niet meer interessant. Maar ik blijf kijken voor "breaking the fourth wall" episodes. Ghostfacers is zowat een van de meest geniale episodes. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14233 link |
Forty-Two
|
Ook paar aflevering gezien, inderdaad nogal zwak.
Enkel Peter 'Antivaxer' Van Den Begin is nog cava, maar dat is natuurlijk gewoon 80% het personnage van Raymond van Mechelen opnieuw spelen. Ze proberen idd niet realistisch te doen, maar het komt toch allemaal erg ongeloofwaardig over. (en niet positief als satire) |
![]() |
![]() |
![]() |
#14234 link |
Unbanned
|
Ben ondertussen The Expanse aan het bingen (einde S2) tot ik S3 haal, waar iedereen zo lovend over is. S1 was vervelend om te starten, al bleek het wel waar dat het wat tijd nodig had. Midden S1 en alles rond Eros is erg boeiend.
Het blijft zijn problemen hebben met acteerwerk dat erg oneven is. Holden, Naomi en Chisjen. Onaangenaam. Miller, Amos, Kamal, Johnson dan weer uitstekend. Drijfveren zijn ook wat vaag bij momenten. Die onvoorwaardelijke liefdes voor personen die ze niet eens kennen? Was een groot liefhebber van Battlestar Galactica, niet enkel voor hert grotere verhaal maar ook om te zien hoe een samenleving omgaat met nieuwe situaties. Hier heb je dat ook wel wat met belters en hun facties, en politiek intrige op aarde. Dat zit heel goed en is waarschijnlijk dankzij de stevige basis in de boeken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14240 link |
Senior Member
|
Tijdje terug begonnen aan Brooklyn Nine Nine. Toch al serieus goed gelachen met momenten, ideaal programma om op te zetten tijdens het eten.
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|