Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Bordspellen

Reply

Thread Tools
Old 09-10-2020, 00:41   #761   link
Irmo
lijkkist

Irmo's Avatar

die machina arcana is echt goed hoor

Fidoh vond het te lang

You have reached the maximum number of posts (3) allowed in a 120 minute period for this forum.
Irmo is offline   Reply With Quote
Old 09-10-2020, 08:22   #762   link
kar
Public servant

kar's Avatar

Ik ben ook sterk aan het twijfelen om mijn pledge voor 7th citadel te laten vallen. Ik ben enorme fan van 7th continent maar deze setting spreekt me veel minder aan. En ik heb al 2 pledges lopen voor agropolis/sprawlopolis en een uitbreiding op martial art. Ik heb nog een preorder lopen op robinson crusoe +2 uitbreidingen en binnenkort gaat daar nog eens ISS vanguard bijkomen op gamefound. ^

Maar het meeste tijd steek ik tegenwoordig toch in arkham horror LCG.
kar is offline   Reply With Quote
Old 09-10-2020, 09:32   #763   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Ooh Frostpunk lijkt me idd perfect te vertalen naar een bordspel. Tempting.
Old 09-10-2020, 13:57   #764   link
HeLLBirD
You ain't seen me, aight!

HeLLBirD's Avatar

Quote:
Originally Posted by Irmo View Post
die machina arcana is echt goed hoor
Core game voldoende om een leuke ervaring te hebben, of geven de expansions echt wel een grote meerwaarde? En is het leuk solo? Core game alleen is maar 50 euro, dus dat zou er eventueel nog wel bij kunnen eind van de maand.
HeLLBirD is offline   Reply With Quote
Old 09-10-2020, 14:49   #765   link
Irmo
lijkkist

Irmo's Avatar

zeker. Met core heb je genoeg. Ik speel het solo en vond het heel leuk. Tis plezant om uw eigen dingetjes te maken. Ik heb als vorige backer wel korting op het core game, dus mss kunnen we iets regelen, als je wil bekijk ik dat wat beter

Fidoh vond het te lang

You have reached the maximum number of posts (3) allowed in a 120 minute period for this forum.
Old 09-10-2020, 15:38   #766   link
kar
Public servant

kar's Avatar

Btw, comments op gamefound?

eerste punt uit de volgende video:

Last edited by kar; 09-10-2020 at 15:43.
Old 09-10-2020, 16:21   #767   link
Irmo
lijkkist

Irmo's Avatar

monopolies doorbreken is goed. Kdenk wel dat ze dat goed gaan doen.

Fidoh vond het te lang

Old 12-10-2020, 09:58   #768   link
HeLLBirD
You ain't seen me, aight!

HeLLBirD's Avatar

Quote:
Originally Posted by Irmo View Post
zeker. Met core heb je genoeg. Ik speel het solo en vond het heel leuk. Tis plezant om uw eigen dingetjes te maken. Ik heb als vorige backer wel korting op het core game, dus mss kunnen we iets regelen, als je wil bekijk ik dat wat beter
Bedankt voor het aanbod, maar ik denk dat ik van mijn hart een steen ga maken, en ga passen. Morgen komt normaal mijn Oculus toe, dus ik verwacht dat ik wel nog wat games daarvoor ga kopen deze maand. Kan me niet voorstellen dat de korting zo overdreven groot is, als het sowieso al maar 50 euro kost?

'k Heb het al vaker gehad met kickstarter. Maanden niets interessant, en dan komen ze in dezelfde maand met 3-4 interessante kickstarters af. Het leven bestaat uit keuzes.
HeLLBirD is offline   Reply With Quote
Old 12-10-2020, 10:00   #769   link
kar
Public servant

kar's Avatar

Dat heet sparen voor moeilijke tijden.

Ik ga ook wel harde keuzes moeten maken denk ik. 7th citadel begint meer en meer een wrange smaak op te roepen. Ik back eigenlijk alleen maar omdat ik enorme fan ben van 7th continent. Maar ook hun tweede KS was super doorzichtig hoe ze te werk gingen om meer geld binnen te halen. Deze is nog erger waardoor de zin in het spel wat mindert bij mij. Goedkope(re) core box van 70 euro maar de (enkel gameplay) uitbreidingen zitten ook al aan 60€ en ze zijn nog niet klaar. Dat begint toch wel serieus wrang te smaken. Gekoppeld met de setting die me niet echt aanspreekt zorgt er voor dat ik meer zin heb in ISS vanguard dan dit. En ik was eigenlijk serieus teleurgesteld in tainted grail.

Last edited by kar; 12-10-2020 at 10:11.
Old 12-10-2020, 10:31   #770   link
Tyrael
Senior Member

Tyrael's Avatar

Het tempo van Kickstarters is gewoon gestoord nu. Gisteren Desolate & Cartographers genomen op CF

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Bordspellen

Thread Tools

Posting Rules