![]() |
![]() |
#22062 link | |
Senior Member
|
Quote:
Gedaan met de draad overknippen en kortsluiting te veroorzaken ![]() (Ook wel lichter, krachtiger en te betalen met ecocheques)
![]() |
![]() |
#22063 link |
Jouw maandaggevoel
|
Nieuwe headset:
https://www.nuraphone.com/products/nuraphone Gelukkig met iboodkorting, scheelt toch een pak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22064 link |
Boris
|
- Acer Chromebook Spin 513 CP513-1H als privé-laptop: werk is enkel mogelijk met werk-laptop met niet-uitschakelbare VPN, en voor games heb ik mijn desktop, dus chromebook is per-fect voor wat ik maar doe met een laptop; google docs, youtube, netflix/disney/...,... en dat doet het uitstekend
- XIAOMI ESSENTIAL omdat ik een tamme klootzak ben om te stappen van/naar de werk-parking en kantoor (10 min wandel). Blijft gewoon in de koffer zitten van auto. - Een huis en bijhorende verbouwing lol |
![]() |
![]() |
![]() |
#22069 link |
Senior Member
|
Benzine snap ik ook niet, zeker nu toestellen op batterij lichter zijn, minstens even krachtig zijn en enkele uren meegaan.
Tenzij je een heel landgoed en een paar km hagen te snoeien hebt.
![]() |
#22070 link | |
Senior Member
|
Quote:
Ik jaag er wel 3 5Ah batterijen door. Dus als je dat koopt en je hebt nog geen batterijen, koopt een set met 2. Tegen dat zo'n 5Ah opgeladen is ben je snel al 30min verder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22072 link | |
Datanuke.be
|
Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#22077 link |