![]() |
![]() |
#6081 link |
Datanuke.be
|
Iemand hier al aangesloten op fiber (Proximus/fiberklaar)?
Ervaringen?
![]() |
#6083 link |
Senior Member
|
Al 6 jaar Proximus fiber in mijn woning. Stabiel en snelheid is steeds zoals geadverteerd. Slechts 2x een korte storing gehad op de ONT, die direct opgelost door te bellen en het profiel vanop afstand te laten resetten en herconfigureren.
Kan er dus niet veel meer over zeggen dan dat het doet wat het moet doen.
![]() |
#6084 link | |
Datanuke.be
|
Quote:
Beschik je dan trouwens nog steeds over een IP4 adres? Is dat semi-fixed (zoals bij mijn vdsl lijn, bvb)
![]() |
![]() |
#6087 link |
bashir_be
|
is Mobile Vikings dan geen cheapere oplossing, meer bangs for bucks? Die gebruiken ook de infra van moederfirma Proximus, maar wel met hogere snelheid voor minder geld. Of dat las ik toch.
Ik blijf mij wel verder blauw betalen bij Telenet
![]() |
![]() |
#6089 link | |
Hardcore Father
|
Quote:
Verschil Telenet <> Orange bij ons is 40 euro per maand: Internet + 4 mobiele abonnementen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6091 link |
Hardcore Father
|
enigste nadeel is dat hun standaard snelheid maar 150 Mbps downloadsnelheid, 15 Mbps uploadsnelheid is.
Voor 15€ per maand kunt dat wel upgraden naar: 400 Mbps downloadsnelheid, 20 of 40 Mbps uploadsnelheid. Ik heb dat gedaan, anders zou ik nog meer bespaard hebben op mijn kosten. Bereken het eens zelf hier: https://www.orange.be/nl/producten-e...l/nieuwe-klant |
![]() |
![]() |
![]() |
#6092 link |
Una
|
Zit ook al een paar jaar bij Orange. Heel tevreden van. Maar om voor die 400 Mbps snelheid te gaan moet je toch met 3+ mensen constant zitten streamen om daar echt een voordeel uit te halen.
Of echt weinig geduld hebben.
![]() |
![]() |
#6093 link |
Senior Member
|
Qua prijs bij fiberklaar:
In november vorig jaar toen wij moesten beslissen om in te tekenen heb ik een vergelijking gemaakt en als je enkel naar internet kijkt, was multifiber met voorsprong de goedkoopste (49.95 voor 1000/1000 en vast ip-adres). Bij Proximus kan je enkel inclusief tv nemen maar de goedkoopste is 64.99 voor 350/30 zonder vast IP-adres. Waarom ze de upload zo belachelijk dicht knijpen bij fiber is mij een raadsel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6094 link | |
Hardcore Father
|
Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6095 link | |
Datanuke.be
|
Quote:
![]() |
![]() |
#6097 link | |
Fanboy
|
Quote:
![]() |
![]() |
![]() |
#6099 link |
Senior Member
|
€15 duurder bij Orange dan Proximus voor trager vast internet en maar 70GB mobiel internet ipv 300GB. Zelfs als ik de vaste lijn weglaat, kom ik nog €3 duurder uit.
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|