Go Back   Shrimp Refuge Forums > Burgermannen > Hardware & Software

Reply

Thread Tools
Old 05-05-2021, 07:45   #6021   link
Ashner
Psychokieke

Ashner's Avatar

Correctie: helemaal niet zo tevreden van Orange support.. Blijkbaar hadden ze mijn aanvraag geregistreerd als een verhuis en hadden ze mijn diensten ook nog eens gedeactiveerd. Orange IT dienst zou het oplossen maar het kan duren tot morgenochtend en nu zit ik hier zonder internet... Terwijl hiervoor alles in orde was.
Ashner is offline   Reply With Quote
Old 05-05-2021, 07:48   #6022   link
inqubus
Senior Member

en gij laat diene vertrekken zonder da da werkt?
inqubus is offline   Reply With Quote
Old 05-05-2021, 08:14   #6023   link
Ashner
Psychokieke

Ashner's Avatar

Die zei tegen ons dat hij er niks kon aan doen en dat de activatiedienst het binnen het uur ging oplossen. Wij moesten zelf ergens zijn die avond dus wij hadden gedacht dat alles wel in orde zou zijn als we later in de avond terug binnen waren. Helaas
Old 05-05-2021, 08:23   #6024   link
Jaak
she/her

Jaak's Avatar

Quote:
Originally Posted by Ashner View Post
Die zei tegen ons dat hij er niks kon aan doen en dat de activatiedienst het binnen het uur ging oplossen.
pijnlijk

Ik ben hier maandag terug overstap aangevraagd naar Telenet en geopteerd om zelfinstallatie te doen. Benieuwd hoe plug & play dat allemaal is tegenwoordig .
Heb denk ik 2 jaar bij Orange gezeten zonder noemenswaardige problemen, tot ik deze week 2-3x zonder internet zat zonder enige waarschuwing vooraf. Dan begint de miserie, want bij Orange trekt dat klantenportaal op geen hol dus zijt ge volledig afhankelijk van vragen die ge aan de klantendienst stelt op Twitter. En uiteraard is er nooit een probleem.

Soit, Telenet heeft nu dus One-Up gelanceerd dat even scherp geprijsd is als wat ik bij Orange had, maar dan 300Mbps down & 20Mbps up ipv respectievelijk 100Mbps & 5Mbps.
Geen TV-box, maar dat wordt dan wel goedgemaakt met een streaming-app waarop je 7 dagen kan terugkijken. Perfect voor mijn noden dus. Kijk amper gewone TV-programma's, maar als het dan toch moet stream ik wel naar Chromecast/AppleTV.

Enige wat mij bij Telenet stoort is het feit dat die mannen om de paar maanden hun producten hernoemen. Die TV-app heeft al Wego, Yugo, Yelo genoemd, nu Flow TV. Die zenders was ook Prime, nu Play, ...

Last edited by Jaak; 05-05-2021 at 08:33.
Jaak is offline   Reply With Quote
Old 05-05-2021, 09:02   #6025   link
Kolb
Alles is fixbaar

Kolb's Avatar

Ik zit ook bij Telenet, maar hoe de fuck kom ik er nu weer achter welke formule ik nu heb? Geraak er niet uit op die mijn.telenet?

En die streaming app, werkt dat op Google TV? 14 zenders, welke?
Old 05-05-2021, 09:16   #6026   link
Jaak
she/her

Jaak's Avatar

Quote:
Originally Posted by Kolb View Post
https://www2.telenet.be/nl/klantense...et-tv-flow-app
Uw antwoorden zitten in die 4 grote klikbare blokken denk ik.

Dus alle Vlaamse zenders sowieso, daarnaast ook:
Quote:
Je kan ook kijken naar de populairste Franstalige tv-zenders:

La Une, TIPIK (la deux), La Trois, RTL TVI, Club RTL, Plug RTL, TF1, France 2, France 3, France 4, France 5, Arte, AB3, ABXplore
Old 05-05-2021, 19:47   #6027   link
Ashner
Psychokieke

Ashner's Avatar

Werkte hier niet iemand van Shrimp bij orange?
Vandaag deze ochtend klantendienst gebeld dat we nog altijd geen internet hadden, 2 tot 3x doorverbonden naar een andere dienst om telkens uit te leggen wat er mis is... Er is een dossier aangemaakt en dit zou met de hoogste prio behandeld worden. Tot op nu nog altijd niks internet. Ik had deze avond een operator aan de lijn die me wou helpen maar werd teruggefloten door zijn supervisor omdat het dossier al open stond.. Ze hebben mij extra data op onze gsm beloofd omdat wij ondertussen bijna door ons verbruik zitten maar dat hebben we blijkbaar dan toch niet gekregen. Ik heb dus totaal geen benul wat er fout is en wanneer het opgelost gaat zijn, zeer frustrerend wetende dat mijn vrouw vandaag haar les online niet heeft kunnen volgen.
Old 06-05-2021, 12:54   #6028   link
ndPix
Senior Member

ndPix's Avatar

Quote:
Originally Posted by Kolb View Post
Ik zit ook bij Telenet, maar hoe de fuck kom ik er nu weer achter welke formule ik nu heb? Geraak er niet uit op die mijn.telenet?

Als ik inlog op mijn.telenet.be zie ik boven aan m'n pakket ofwel in de Telenet app
ndPix is offline   Reply With Quote
Old 06-05-2021, 13:04   #6029   link
Jaak
she/her

Jaak's Avatar

Quote:
Werkte hier niet iemand van Shrimp bij orange?
Vandaag deze ochtend klantendienst gebeld dat we nog altijd geen internet hadden, 2 tot 3x doorverbonden naar een andere dienst om telkens uit te leggen wat er mis is... Er is een dossier aangemaakt en dit zou met de hoogste prio behandeld worden. Tot op nu nog altijd niks internet. Ik had deze avond een operator aan de lijn die me wou helpen maar werd teruggefloten door zijn supervisor omdat het dossier al open stond.. Ze hebben mij extra data op onze gsm beloofd omdat wij ondertussen bijna door ons verbruik zitten maar dat hebben we blijkbaar dan toch niet gekregen. Ik heb dus totaal geen benul wat er fout is en wanneer het opgelost gaat zijn, zeer frustrerend wetende dat mijn vrouw vandaag haar les online niet heeft kunnen volgen.
Quote:
Originally Posted by Jaak View Post
Heb denk ik 2 jaar bij Orange gezeten zonder noemenswaardige problemen, tot ik deze week 2-3x zonder internet zat zonder enige waarschuwing vooraf. Dan begint de miserie, want bij Orange trekt dat klantenportaal op geen hol dus zijt ge volledig afhankelijk van vragen die ge aan de klantendienst stelt op Twitter. En uiteraard is er nooit een probleem.

Letterlijk elke keer ik met die mannen contact opnam, kreeg ik te horen "ah tiens, heel raar, wij zien hier niks raars". MISSCHIEN LIGT UWE VORTE MONITORING OOK PLAT.
Old 06-05-2021, 13:34   #6030   link
Ashner
Psychokieke

Ashner's Avatar

Blijkbaar is er volgens hun iets mis met mijne nieuwe modem die ze zijn komen plaatsen, dit ben ik te weten gekomen na 100x doorverbonden te worden ofzo.
Ze krijgen een bepaalde errorcode en hun diensten kunnen hier niets aan doen en hangen af van een bepaalde partij die het "misschien" binnen 3 werkdagen zal oplossen.

Vanavond geen internet = morgen Telenet
Old 06-05-2021, 14:50   #6031   link
Ja-Rune
Eigenaar, he/they/cis

Ja-Rune's Avatar

Ah en ik ga vandaag net overstappen van telenet naar orange. Ben keer benieuwd!

Quote:
Originally Posted by Matthias View Post
Bewoners betalen belastingen. Gasten hebben zich te gedragen: voeten vegen en niet te veel neuten.
Quote:
Originally Posted by tragezot View Post
ik kan u verzekeren, het gras groeit.
Ja-Rune is offline   Reply With Quote
Old 06-05-2021, 15:49   #6032   link
Potenza
De Verschrikkelijke

Potenza's Avatar

Ach, zo gaat dat toch constant? Alles werkt = prima hoor, wel beetje duur. Nu en dan wat probleempjes = miljaar ik ga toch eens kijken op een ander. Een stinkende tegenvaller = GODVER KLOOTZAKKEN NOOIT MEER. Terwijl we hier slechts keuze hebben uit twee volwaardige spelers.
Old 06-05-2021, 16:50   #6033   link
kar
Public servant

kar's Avatar

Nu toch al enkele jaren bij orange en de enige problemen die we hebben zijn vaak veroorzaakt door telenet.
kar is online now   Reply With Quote
Old 06-05-2021, 17:02   #6034   link
Jaak
she/her

Jaak's Avatar

Quote:
Blijkbaar is er volgens hun iets mis met mijne nieuwe modem die ze zijn komen plaatsen, dit ben ik te weten gekomen na 100x doorverbonden te worden ofzo.
Ze krijgen een bepaalde errorcode en hun diensten kunnen hier niets aan doen en hangen af van een bepaalde partij die het "misschien" binnen 3 werkdagen zal oplossen.

Vanavond geen internet = morgen Telenet
Hier vandaag Telenet (zelf) geplaatst. Box gaan oppikken in Telenet-center, kabels herstoken en 10 minuten later was 't is al in orde.
Old 06-05-2021, 17:22   #6035   link
Ashner
Psychokieke

Ashner's Avatar

Tis uiteindelijk een klein uurtje geleden magisch in orde gekomen.
Kzeg het, ik ben altijd tevreden geweest met Orange maar ALS ge een probleem hebt. Amai m'n kloten.

Shrimp Refuge Forums > Burgermannen > Hardware & Software

Thread Tools

Posting Rules