Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 06-05-2021, 09:38   #9621   link
Fallschirmjaeger
Senior Member

Fallschirmjaeger's Avatar

Hebt ge nu uw waifu shopping spree uitgevoerd?
Old 06-05-2021, 09:42   #9622   link
radje
wadist

radje's Avatar

lol nee zot ik heb de executieve beslissing gemaakt om mijne portemonnee ff op zak te houden, ik heb zo eens de uren opgeteld via dien "howlongtobeat" als ik door elk spel zou rushen van mijne steam backlog alleen (nog een hoop te doen op ps4 ook) en ik kom op juist geen 1000 uur played backlog. en das dus puur main quest alleen in de relevante spellen en ik ben nen adhd boy die alles moet doen dus we kunnen daar nog 50% bijtellen voor side quests en bepaalde achievements

en van een spel waar ik momenteel met bezig ben en dus nie geteld bij backlog, pathfinder, daar zit ook nog gemakkelijk 200 uur in peis ik

nuja ik zeg dat maar ik heb ondertussen wel grim dawn gekocht OMEGALUL ik kon ni wachten tot d2 remaster/d4 en poe is teveel boekhouding ideaal als "kwil een halfuurken looten en nummers omhoog zien gaan" fix

y'all motherfuckers are crazy
radje is offline   Reply With Quote
Old 06-05-2021, 16:28   #9623   link
Flyby
Senior Member

Flyby's Avatar

Send a message via ICQ to Flyby Send a message via MSN to Flyby
CIV 6 gathering storm

1ste run met Engeland fractal is uiteindelijk goed afgelopen zonder permanente overstromingen.

2de run met Rome pangea was spannender
Begonnen net naast SumeriŽ met zijn warcarts. Gelukkig zaten ze in de woestijn waardoor hun expansie beperkt bleef.
Aan de andere kant zat "The Fatherland" zijn vestingen dichter en dichter te bouwen, met af en toe een randoorlog met Zweden of Denemarken

Mijn eerste aanval op "The Fatherland" mislukte omdat die een military state had ingeschakeld en plots een gans leger op de pas gebouwde haven Lugdunum afstuurde.

Aan de andere kant was de Khmer enkele beschavingen aan het onderdrukken waardoor het op voorsprong kwam op vlak van wetenschap. IndonesiŽ kon niet profiteren van hun wetenschapsbonus. Tussen Khmer en Rome zaten de Hunnen als buffer waardoor een tactische ingreep niet meteen mogelijk was

In de renaissance was het weer van dat met "The Fatherland", na herhaalde waarschuwingen enkele schermutselingen uitgevoerd om het uiteindelijk met artillerie "The Fatherland" te begraven

Ondertussen ging de klimaatopwarming verder en verdwenen de 1ste stukken onder water. (Opwarming fase 5)
Gelukkig konden de ruimtevaarders vertrekken vooraleer de natuurrampen dit onmogelijk maakten

Een groot leger was er niet, gelukkig bronnen van olie en uranium dichtbij
Old 07-05-2021, 13:23   #9624   link
Potenza
De Verschrikkelijke

Potenza's Avatar

Shadow of War eindelijk eens opgezet. MANFILTH! De intro beviel me wel. Shadow of Mordor was tof maar voelde al van meet af aan wat repetitief dat lijkt hier beter. De eerste locatie voelt alvast fris.
Old 07-05-2021, 23:22   #9625   link
Metal
Senior Member

Metal's Avatar

Zelf niet aan het spelen, maar wel JackFrags zijn videos aan het volgen van de nieuwe Resident Evil. Grafisch ziet dat er zo enorm indrukwekkend uit en bakken sfeer. Leutig om te zien.
Metal is offline   Reply With Quote
Old Yesterday, 07:36   #9626   link
Dj El Marriachi
Senior Member

Dj El Marriachi's Avatar

Quote:
Originally Posted by Flyby View Post
CIV 6 gathering storm

1ste run met Engeland fractal is uiteindelijk goed afgelopen zonder permanente overstromingen.

2de run met Rome pangea was spannender
Begonnen net naast SumeriŽ met zijn warcarts. Gelukkig zaten ze in de woestijn waardoor hun expansie beperkt bleef.
Aan de andere kant zat "The Fatherland" zijn vestingen dichter en dichter te bouwen, met af en toe een randoorlog met Zweden of Denemarken

Mijn eerste aanval op "The Fatherland" mislukte omdat die een military state had ingeschakeld en plots een gans leger op de pas gebouwde haven Lugdunum afstuurde.

Aan de andere kant was de Khmer enkele beschavingen aan het onderdrukken waardoor het op voorsprong kwam op vlak van wetenschap. IndonesiŽ kon niet profiteren van hun wetenschapsbonus. Tussen Khmer en Rome zaten de Hunnen als buffer waardoor een tactische ingreep niet meteen mogelijk was

In de renaissance was het weer van dat met "The Fatherland", na herhaalde waarschuwingen enkele schermutselingen uitgevoerd om het uiteindelijk met artillerie "The Fatherland" te begraven

Ondertussen ging de klimaatopwarming verder en verdwenen de 1ste stukken onder water. (Opwarming fase 5)
Gelukkig konden de ruimtevaarders vertrekken vooraleer de natuurrampen dit onmogelijk maakten

Een groot leger was er niet, gelukkig bronnen van olie en uranium dichtbij

Is Civ 6 (incl expansions) eigenlijk beter dan Civ 5? Is wel subjectief natuurlijk.
Dj El Marriachi is offline   Reply With Quote
Old Yesterday, 09:45   #9627   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Er was onlangs een free weekend op Steam. Heb het dan eens een paar uur geprobeerd maar ik had het "one more turn" gevoel totaal niet eigenlijk.

Imho was Civ IV de beste uit de reeks tot nu toe, alhoewel ik de V ook veel gespeeld heb.
Dodgy is offline   Reply With Quote
Old Yesterday, 14:34   #9628   link
Prumpy
Pro-shrimper

Prumpy's Avatar

Gisteren begonnen aan Resident Evil 8. Bijzonder leuk tot nu toe!
Zeker een van de betere van de serie.
begets Destruction as Destruction begets...
Prumpy is offline   Reply With Quote
Old Yesterday, 19:26   #9629   link
HeLLBirD
You ain't seen me, aight!

HeLLBirD's Avatar

Quote:
Originally Posted by Prumpy View Post
Gisteren begonnen aan Resident Evil 8. Bijzonder leuk tot nu toe!
Zeker een van de betere van de serie.
Yep, hier ook direct gekocht. Drietal uurtjes ver nu. Wat een spel weer. RE7 was al fantastisch, maar deze gaat op hetzelfde elan verder en tilt het, voorlopig toch, allemaal nog een stapje hoger.

Top hoe ze die serie uit het slob getrokken hebben na RE6. RE is in de laatste vijf jaar terug in mijn top van game-series geslopen.
HeLLBirD is offline   Reply With Quote
Old Yesterday, 19:35   #9630   link
Flyby
Senior Member

Flyby's Avatar

Send a message via ICQ to Flyby Send a message via MSN to Flyby
Speel enkel CIV6 meer, vergelijken met CIV5 kan ik niet meer doen (daar was een mod die die AI verbeterde)

CIV6 heeft het element van districts wat wel een aangename verandering is en voor mij het plunderen boeiender maakt.
Er zijn nu ook "ages" waarbij loyalty ferm kan zakken als je het de vorige era slecht hebt gedaan.
Diplomatie is op dit moment ook minder zagend geworden.

Een nadeel aan CIV6 is dat je allanties/friendships niet zomaar kan verbreken, ook niet als ze je vazallen aanvallen

Dat one more turn gevoel blijft er wel in
Speel ook graag met veel steden, de afgenomen penalties voor wide-empire zijn welkom

Moeilijkheidslevel prince of king

Te overwegen bij koopjes / free weekend
Old Yesterday, 23:07   #9631   link
Prumpy
Pro-shrimper

Prumpy's Avatar

Quote:
Originally Posted by HeLLBirD View Post
Yep, hier ook direct gekocht. Drietal uurtjes ver nu. Wat een spel weer. RE7 was al fantastisch, maar deze gaat op hetzelfde elan verder en tilt het, voorlopig toch, allemaal nog een stapje hoger.

Top hoe ze die serie uit het slob getrokken hebben na RE6. RE is in de laatste vijf jaar terug in mijn top van game-series geslopen.
Inderdaad. Juist wel een creepy stuk gedaan in dat poppenhuis.
Misschien me toch maar houden aan dit overdag te spelen.
begets Destruction as Destruction begets...
Prumpy is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules