![]() |
![]() |
#28523 link |
Senior Member
|
Dat moet ge sowieso zien en ruiken aan de bonen en proeven aan de koffie zelf. Veel massabranders branden de koffie zodanig ver dat het gewoon as is, en sommige branders branden ze niet goed of hebben koffie van mindere kwaliteit (score van minder dan 85/100 op de cupping) waardoor ge gewoon vettige bonen hebt. Koffie is heel inherent aan verschillende factoren, ik geloof 7 of iets meer.
Thuis heb ik een eenvoudige Melitta Purista Black met houseblend van Or (25 euro de kg). Degelijk genoeg maar het zal nooit aan de kwaliteit van koffiebars zoals Ana Attento en Izy Coffee (wat een heerlijke pittige blend!) geraken. En ik ben fan van filterkoffie op de V60, Kalita en consoorten. Jammer genoeg heb ik daar niet altijd evenveel tijd voor.
![]() |
#28527 link |
Senior Member
|
Ja de "miserie" is dat ik momenteel echt niks nodig heb. Heel mijn app hangt vol (slimme) led lampen, mijn keuken- en wastoestellen zijn nog vrij recent, planten heb ik ook voldoende en geen tuin.. Dus heb werkelijk geen idee waaraan ik die 175 euro moet spenderen en ze laten vervallen binnenkort is ook zonde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28528 link |
Senior Member
|
Euroshop aanvaardt ecocheques voor alles. Kunt altijd eens zien of er een in uw buurt is.
En los daarvan kunt ge dat ook altijd gebruiken voor onderhoudsproducten in uw supermarkt. Zelfs Aldi accepteert ecocheques.
![]() |
#28538 link |
IggaR
|
Ik heb een nest thermostat en heat link.
Volgens mij is die laatste nu om zeep. Ik krijg mijn installateur ook niet te pakken. Ik zoek nu dus vooral een snelle manier om manueel mijn verwarming te doen draaien, gaat dat (eenvoudig)? Ik heb een vaillaint ecotec plus boiler mocht dat er toe doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28539 link | |
Junior Member
|
Quote:
Door één keer manueel op knop van heatlink te drukken, activeer je de verwarming. Op de link gaan dan drie lampjes aan. Slaat uiteraard niet zelf terug af, manueel weer af zetten dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|