![]() |
![]() |
#3943 link |
Dark Soul
|
Er zijn continu van die trading competitions op Binance
Desktop: AMD 8-core Ryzen 7 2700x 16GB RAM RTX 3070 2x1TB Samsung 970 Evo Asus ROG PG348Q 3440x1440 Server: HP Microserver Gen8 - Intel Xeon E3-1230V2 - 16GB DDR3 ECC - M1015 - 4x4TB WD Red PS4, PS3, Wii U, Vita, Switch, New 3DS XL PSN: GeraltOfRivia86 | Battle Tag: JackRipper#1753 | Wii U: Reaper86 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3944 link |
white male hetero unicorn
|
https://www.hln.be/dossier-exclusief...deel~a5977eb9/
zijn zo een titels niet even grote oplichterij als wat de bitcoin pumpers doen? U eigen bazaar (alz officieel niet maar goed) wat gaan promoten als "het nieuwe bitcoin" Wtf is die shit zelfs tradable voor particulieren |
![]() |
![]() |
![]() |
#3948 link |
Senior Member
|
Ge zijt niet alleen, Ja-Rune...
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and i'm not sure about the former." - Albert Einstein "Programmers are in a race with the Universe to create bigger and better idiot-proof programs, while the Universe is trying to create bigger and better idiots. So far the Universe is winning." - Rich Cook |
![]() |
![]() |
![]() |
#3949 link |
Dark Soul
|
Ge zegt daar iets, als ik mijne pc met RTX 3070 laat continu minen, dan is mijn bureau kamer verwarmd (is een kleine kamer) en is die verbruikte stroom met de mining opbrengsten terugbetaald. <2 euro per dag aan stroom, voor 4-5 euro opbrengst van de ETH dat het minet.
Had ge nu een paar kaarten kunnen kopen tegen de MSRP toen ze uitkwamen en laten minen tot nu dan waren uw kaarten al terugverdiend. Allez de laatste dagen is de difficulty precies gestegen dus brengt het minder op.
Desktop: AMD 8-core Ryzen 7 2700x 16GB RAM RTX 3070 2x1TB Samsung 970 Evo Asus ROG PG348Q 3440x1440 Server: HP Microserver Gen8 - Intel Xeon E3-1230V2 - 16GB DDR3 ECC - M1015 - 4x4TB WD Red PS4, PS3, Wii U, Vita, Switch, New 3DS XL PSN: GeraltOfRivia86 | Battle Tag: JackRipper#1753 | Wii U: Reaper86 Last edited by Jack The Ripper; 01-05-2021 at 07:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3950 link | |
wadist
|
Quote:
het grootste deel van de mensen die zeggen dat ze "geld hebben verdiend" met crypto zijn gewoon mensen waarvan brrr numbers go up op't scherm is gegaan maar geen clue hebben hoe dat wel degelijk om te zetten in reële valuta. hoeveel mensen ken je éxact die rijk zijn geworden? en dan bedoel ik niet rijk op één of andere exchange waar het geld semi vast staat, ik bedoel in de echte wereld. ik sta ook met een half been in de IT-sector en ik ken enorm veel volk die ofwel een paar duizend euro heeft verdiend (maximum en dan spreken we over opbrengs, niet winst) of die serieuze gains hebben gemaakt met bepaalde coins/shitcoins maar ik heb er nog geen enkele gezien die er met rond kan komen, laat staan rijk worden. het is misschien een goede weg om uw inkomen te supplementeren als je a) heel veel van de crypto markten kent, zoals vrieskou hier b) geen hol aantrekt van de vervuiling c) geen hol aantrekt van andere illegaliteit en impact crypto heeft
Last edited by radje; 01-05-2021 at 09:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3951 link | |
wadist
|
Quote:
shame |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3952 link | |
Dark Soul
|
Quote:
![]() Dat minen is gewoon een extra.
Desktop: AMD 8-core Ryzen 7 2700x 16GB RAM RTX 3070 2x1TB Samsung 970 Evo Asus ROG PG348Q 3440x1440 Server: HP Microserver Gen8 - Intel Xeon E3-1230V2 - 16GB DDR3 ECC - M1015 - 4x4TB WD Red PS4, PS3, Wii U, Vita, Switch, New 3DS XL PSN: GeraltOfRivia86 | Battle Tag: JackRipper#1753 | Wii U: Reaper86 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3953 link |
wadist
|
des te beter. en wat bedoelt ge met kaarten terug verdiend, trouwens? 't is ook nooit 1:1 hé, de transactiekosten zelf, de fees van het om te zetten naar écht geld, etc
tegen dat je begint met winst te draaien op uw paar 3070's zijn ze kapot gefarmed en heb je dus elektriciteit en kaarten verscheten voor, wat, een honderd euro winst voor heel de cycle?
Last edited by radje; 01-05-2021 at 09:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3955 link | ||
Dark Soul
|
Quote:
Quote:
Als je uitgaat van een prijs van 600 euro per kaart, heb je die terugverdiend na een half jaar in theorie (als het 3-4 euro opbrengt per dag met de stroom er afgetrokken of +- 100€/maand). Hier de verwarming aanzetten is tenslotte ook stroom verbruiken ...
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3956 link |
wadist
|
mja de vorige generaties zouden er zogezegd ook goe tegen kunnen, ge moet maar eens 't kerkhof aan 1080ti's zien tegenwoordig
nu goe ja, als ge het niet laten kunt, doe keer zot hé. maar ik peis wel dat uw financiën managen en genoeg kunnen centraliseren om uw "winst" wel degelijk in the pocket zien héél moeilijk gaat worden. want winst is mooi maar wat zijt ge er mee als ge er niets met kunt doen of het geen betekenisvolle impact heeft op uw financieel leven voor al die moeite en vervuiling? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3957 link |
Dark Soul
|
/care eigenlijk
In de zomer stop ik daar toch mee, ik ga geen airco aanzetten speciaal om te kunnen minen. Nu is het eerder een experiment, voor de fun. En ik heb zonnepanelen, dus zal wel meevallen met de elektriciteitskosten.
![]() |
![]() |
![]() |
#3959 link | |
Senior Member
|
Quote:
![]() Maar af en toe denk ik over mijn laptop van 2011 met mijn local bitcoin wallet met (minstens) 5 bitcoin op (die ik gekregen heb van een kennis die toen voor de fun wat beginnen minen is) waarvan in 2012 de HD is gecrasht en die ik toen weggesmeten heb ![]()
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and i'm not sure about the former." - Albert Einstein "Programmers are in a race with the Universe to create bigger and better idiot-proof programs, while the Universe is trying to create bigger and better idiots. So far the Universe is winning." - Rich Cook |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|