Go Back   Shrimp Refuge Forums > Shrimp Town > Shrimp Town

Reply

Thread Tools
Old 29-04-2021, 17:54   #3941   link
radje
wadist

radje's Avatar

om de paar dagen krijg ik toch wel eens zo'n email, elke keer nen nieuwe shitcoin of een soort token. is trouwens geen random spam, komt gewoon van binance zelf

y'all motherfuckers are crazy
radje is offline   Reply With Quote
Old 29-04-2021, 23:30   #3942   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

CSM is offline   Reply With Quote
Old 30-04-2021, 07:41   #3943   link
Jack The Ripper
Dark Soul

Jack The Ripper's Avatar

Quote:
Originally Posted by radje View Post

om de paar dagen krijg ik toch wel eens zo'n email, elke keer nen nieuwe shitcoin of een soort token. is trouwens geen random spam, komt gewoon van binance zelf
Er zijn continu van die trading competitions op Binance
PSN: GeraltOfRivia86 | Battle Tag: JackRipper#1753 | Wii U: Reaper86
Jack The Ripper is offline   Reply With Quote
Old 30-04-2021, 20:27   #3944   link
Jack Carver
white male hetero unicorn

Jack Carver's Avatar

https://www.hln.be/dossier-exclusief...deel~a5977eb9/

zijn zo een titels niet even grote oplichterij als wat de bitcoin pumpers doen?

U eigen bazaar (alz officieel niet maar goed) wat gaan promoten als "het nieuwe bitcoin"

Wtf is die shit zelfs tradable voor particulieren
Jack Carver is online now   Reply With Quote
Old 01-05-2021, 06:41   #3945   link
Ja-Rune
Eigenaar, he/they/cis

Ja-Rune's Avatar

Ik heb niet genoeg crypto om die paywall te doen verdwijnen.

Quote:
Originally Posted by Matthias View Post
Bewoners betalen belastingen. Gasten hebben zich te gedragen: voeten vegen en niet te veel neuten.
Quote:
Originally Posted by tragezot View Post
ik kan u verzekeren, het gras groeit.
Ja-Rune is offline   Reply With Quote
Old 01-05-2021, 07:07   #3946   link
onbewust
the king of the divan

onbewust's Avatar

Eerste use case voor bitcoin? https://heatbit.com/

[00:37:26] <blumcole> ik ben ooit eens rond 9 wakker geworden in mijne zetel en der lag nen drol in de wc maar geen wc papier
onbewust is offline   Reply With Quote
Old 01-05-2021, 07:11   #3947   link
Ja-Rune
Eigenaar, he/they/cis

Ja-Rune's Avatar

Ik moet wel zeggen dat ik me wel een chump begin te voelen. Ik was en ben geen voorstander van cryptocurrency maar ik ben tegenwoordig precies den enige die niet rijk aan het worden is.

Quote:
Originally Posted by Matthias View Post
Bewoners betalen belastingen. Gasten hebben zich te gedragen: voeten vegen en niet te veel neuten.
Quote:
Originally Posted by tragezot View Post
ik kan u verzekeren, het gras groeit.
Ja-Rune is offline   Reply With Quote
Old 01-05-2021, 07:14   #3948   link
straks
Senior Member

straks's Avatar

Send a message via ICQ to straks Send a message via MSN to straks
Ge zijt niet alleen, Ja-Rune...
"Programmers are in a race with the Universe to create bigger and better idiot-proof programs, while the Universe is trying to create bigger and better idiots. So far the Universe is winning." - Rich Cook
straks is offline   Reply With Quote
Old 01-05-2021, 07:15   #3949   link
Jack The Ripper
Dark Soul

Jack The Ripper's Avatar

Ge zegt daar iets, als ik mijne pc met RTX 3070 laat continu minen, dan is mijn bureau kamer verwarmd (is een kleine kamer) en is die verbruikte stroom met de mining opbrengsten terugbetaald. <2 euro per dag aan stroom, voor 4-5 euro opbrengst van de ETH dat het minet.
Had ge nu een paar kaarten kunnen kopen tegen de MSRP toen ze uitkwamen en laten minen tot nu dan waren uw kaarten al terugverdiend.
Allez de laatste dagen is de difficulty precies gestegen dus brengt het minder op.

Last edited by Jack The Ripper; 01-05-2021 at 07:26.
Old 01-05-2021, 09:10   #3950   link
radje
wadist

radje's Avatar

Quote:
Originally Posted by Ja-Rune View Post
Ik moet wel zeggen dat ik me wel een chump begin te voelen. Ik was en ben geen voorstander van cryptocurrency maar ik ben tegenwoordig precies den enige die niet rijk aan het worden is.
Quote:
Originally Posted by straks View Post
Ge zijt niet alleen, Ja-Rune...
een systeem waar iedereen rijk wordt bestaat niet

het grootste deel van de mensen die zeggen dat ze "geld hebben verdiend" met crypto zijn gewoon mensen waarvan brrr numbers go up op't scherm is gegaan maar geen clue hebben hoe dat wel degelijk om te zetten in reële valuta. hoeveel mensen ken je éxact die rijk zijn geworden? en dan bedoel ik niet rijk op één of andere exchange waar het geld semi vast staat, ik bedoel in de echte wereld.

ik sta ook met een half been in de IT-sector en ik ken enorm veel volk die ofwel een paar duizend euro heeft verdiend (maximum en dan spreken we over opbrengs, niet winst) of die serieuze gains hebben gemaakt met bepaalde coins/shitcoins maar ik heb er nog geen enkele gezien die er met rond kan komen, laat staan rijk worden.

het is misschien een goede weg om uw inkomen te supplementeren als je a) heel veel van de crypto markten kent, zoals vrieskou hier b) geen hol aantrekt van de vervuiling c) geen hol aantrekt van andere illegaliteit en impact crypto heeft

Last edited by radje; 01-05-2021 at 09:15.
Old 01-05-2021, 09:16   #3951   link
radje
wadist

radje's Avatar

Quote:
Originally Posted by Jack The Ripper View Post
Ge zegt daar iets, als ik mijne pc met RTX 3070 laat continu minen, dan is mijn bureau kamer verwarmd (is een kleine kamer) en is die verbruikte stroom met de mining opbrengsten terugbetaald. <2 euro per dag aan stroom, voor 4-5 euro opbrengst van de ETH dat het minet.
Had ge nu een paar kaarten kunnen kopen tegen de MSRP toen ze uitkwamen en laten minen tot nu dan waren uw kaarten al terugverdiend.
Allez de laatste dagen is de difficulty precies gestegen dus brengt het minder op.
gij zijt een (kleine) reden waarom de markt van de grafische kaarten al jaren fucked is als ge dat wel degelijk zou doen

shame

Old 01-05-2021, 09:19   #3952   link
Jack The Ripper
Dark Soul

Jack The Ripper's Avatar

Quote:
gij zijt een (kleine) reden waarom de markt van de grafische kaarten al jaren fucked is als ge dat wel degelijk zou doen

shame
Ik heb die kaart niet om die reden gekocht hé. Ik heb die gekocht om te gamen
Dat minen is gewoon een extra.
Old 01-05-2021, 09:24   #3953   link
radje
wadist

radje's Avatar

des te beter. en wat bedoelt ge met kaarten terug verdiend, trouwens? 't is ook nooit 1:1 hé, de transactiekosten zelf, de fees van het om te zetten naar écht geld, etc

tegen dat je begint met winst te draaien op uw paar 3070's zijn ze kapot gefarmed en heb je dus elektriciteit en kaarten verscheten voor, wat, een honderd euro winst voor heel de cycle?

Last edited by radje; 01-05-2021 at 09:27.
Old 01-05-2021, 09:30   #3954   link
radje
wadist

radje's Avatar

heel dat gedoe ondergaan met al die onzekerheid voor een paar honderd euro's winst is't zelfde als kanker willen krijgen omdat ge graag liever kaal rond loopt: er zijn heus makkelijkere en gezondere manieren om te krijgen wat ge wilt.

Old 01-05-2021, 09:36   #3955   link
Jack The Ripper
Dark Soul

Jack The Ripper's Avatar

Quote:

shame
Quote:
des te beter. en wat bedoelt ge met kaarten terug verdiend, trouwens? 't is ook nooit 1:1 hé, de transactiekosten zelf, de fees van het om te zetten naar écht geld, etc

tegen dat je begint met winst te draaien op uw paar 3070's zijn ze kapot gefarmed en heb je dus elektriciteit en kaarten verscheten voor, wat, een honderd euro winst voor heel de cycle?
Volgens mij kunnen die kaarten daar wel tegen , zolang je ze niet constant aan >80°C laat draaien.
Als je uitgaat van een prijs van 600 euro per kaart, heb je die terugverdiend na een half jaar in theorie (als het 3-4 euro opbrengt per dag met de stroom er afgetrokken of +- 100€/maand). Hier de verwarming aanzetten is tenslotte ook stroom verbruiken ...
Old 01-05-2021, 09:39   #3956   link
radje
wadist

radje's Avatar

mja de vorige generaties zouden er zogezegd ook goe tegen kunnen, ge moet maar eens 't kerkhof aan 1080ti's zien tegenwoordig

nu goe ja, als ge het niet laten kunt, doe keer zot hé. maar ik peis wel dat uw financiën managen en genoeg kunnen centraliseren om uw "winst" wel degelijk in the pocket zien héél moeilijk gaat worden. want winst is mooi maar wat zijt ge er mee als ge er niets met kunt doen of het geen betekenisvolle impact heeft op uw financieel leven voor al die moeite en vervuiling?

Old 01-05-2021, 09:48   #3957   link
Jack The Ripper
Dark Soul

Jack The Ripper's Avatar

/care eigenlijk
In de zomer stop ik daar toch mee, ik ga geen airco aanzetten speciaal om te kunnen minen. Nu is het eerder een experiment, voor de fun. En ik heb zonnepanelen, dus zal wel meevallen met de elektriciteitskosten.
Old 01-05-2021, 20:00   #3958   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Quote:
Tether, the crypto stablecoin backed one-for-one by fiat currencies, surpassed $50 billion in circulation, a sum that’s more than the insured deposits at all but 44 of the thousands of U.S. banks.
Lol.
CSM is offline   Reply With Quote
Old 01-05-2021, 20:45   #3959   link
straks
Senior Member

straks's Avatar

Send a message via ICQ to straks Send a message via MSN to straks
Quote:
een systeem waar iedereen rijk wordt bestaat niet

het grootste deel van de mensen die zeggen dat ze "geld hebben verdiend" met crypto zijn gewoon mensen waarvan brrr numbers go up op't scherm is gegaan maar geen clue hebben hoe dat wel degelijk om te zetten in reële valuta. hoeveel mensen ken je éxact die rijk zijn geworden? en dan bedoel ik niet rijk op één of andere exchange waar het geld semi vast staat, ik bedoel in de echte wereld.

ik sta ook met een half been in de IT-sector en ik ken enorm veel volk die ofwel een paar duizend euro heeft verdiend (maximum en dan spreken we over opbrengs, niet winst) of die serieuze gains hebben gemaakt met bepaalde coins/shitcoins maar ik heb er nog geen enkele gezien die er met rond kan komen, laat staan rijk worden.

het is misschien een goede weg om uw inkomen te supplementeren als je a) heel veel van de crypto markten kent, zoals vrieskou hier b) geen hol aantrekt van de vervuiling c) geen hol aantrekt van andere illegaliteit en impact crypto heeft
Ik ken er zelf te weinig van om mij er mee bezig houden... Ik ben omringd met mensen (mijn beste vrienden hier) die er veel van kennen . Maar ik hou me er buiten en heb niet onmiddellijk het plan om daar verandering in te brengen.

Maar af en toe denk ik over mijn laptop van 2011 met mijn local bitcoin wallet met (minstens) 5 bitcoin op (die ik gekregen heb van een kennis die toen voor de fun wat beginnen minen is) waarvan in 2012 de HD is gecrasht en die ik toen weggesmeten heb (want toen die HD crashte, kon mij die 20 euro geen bal schelen, sommige data was pijnlijk, backups all the way sindsdien)
"Programmers are in a race with the Universe to create bigger and better idiot-proof programs, while the Universe is trying to create bigger and better idiots. So far the Universe is winning." - Rich Cook
straks is offline   Reply With Quote
Old 01-05-2021, 20:48   #3960   link
radje
wadist

radje's Avatar

oof

das wel pijnlijk

Reply

Shrimp Refuge Forums > Shrimp Town > Shrimp Town

Thread Tools