![]() |
![]() |
#1 link |
Man of Science
|
Interesse in Twilight Struggle via forum (2-player game)?
Zoals elders vermeld heb ik sinds kort Twilight Struggle. 'k Heb het nu één keer gespeeld, maar ne werkende mens heeft veelal moeilijkheden om momenten te vinden waarop hij en een medewerkmens efkes 2-4u kunnen spenderen aan een boardgame (en de keren dat dat lukt is het meestal met meer dan 2 man te doen). Daarin stelt zich een probleem, want zoals het classic Guns betaamt ben ik nu HYPED TO THE EYEBALLS en binnen een paar weken/maanden is dat totaal weg en moet ik van TS niet meer weten. Dat terwijl het een spel is dat ge meermaals moet spelen om het echt te weten appreciëren.
Zodoende, play-by-forum to the rescue. Hand en dice management voor PBEM of PBF Twilight Struggle gebeurt blijkbaar veelal via Automated Card Tracking System (ACTS) ('k moet wel nog uitzoeken hoe dat precies werkt), en een of andere brute held heeft recentelijk dit belachelijk awesome google spreadsheet gemaakt voor overview van de map. ACTS laat communicatie enzo toe, maar voor het entertainment van de rest van het forum (en de vele comments van "dommerik, ge had X moeten doen want Y, Z en uw moeke!") stel ik voor dat we alles hier communiceren. Dus: iemand die goesting heeft om dit keer te spelen? Zoals ik al zei is 't een 2-player game, maar niets verbiedt u om meerdere games te beginnen, mocht het populair genoeg zijn. Ik heb het welgeteld 1 keer gespeeld, dus noobs zijn welkom. Ik ga wel geen huge post maken om de regels uit te leggen. Die vindt ge online desnoods ook wel. Ik zou het uiteraard ook niet erg vinden om tegen meer ervaren spelers te spelen, integendeel. Eens hard op uw doos krijgen is leerrijk ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 link |
Senior Member
|
Altijd intresse in TS, maar voor een forumplay ga ik wel passen. Teveel hazzle en bovendien wacht ik niet graag uren/dagen/weken tussen men turn omdat je dan soms je geniale masterplan al vergeten bent
![]() Kunnen we niet gewoon eens afspreken op een avond, desnoods met Vassal (al mis de de pokerface dan wel) edit: beide sites zijn trouwens blocked op het werk (en mss maar goed ook). Nog meer hazzle!
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|