![]() |
![]() |
#3682 link |
Senior Member
|
In meerdere e-mails bevestigd door het energiebesparingsfonds van Antwerpen, dus is minstens het geval voor deze regio:
"Op dit moment behandelen wij nog geen premie-aanvragen. U kan de premie dus nog zelf houden of eventueel gebruiken voor het betalen van facturen zodat u minder moet lenen." "Op dit moment vraagt Energiehuis Antwerpen geen premies aan. U kan er zelf voor kiezen om de premies te gebruiken om uw lening vervroegd terug te betalen." |
![]() |
![]() |
![]() |
#3683 link | |
Alles is fixbaar
|
Quote:
Alleen gemerkt dat zijne sanitairman 3 gaten heeft geboord voor de regendouche op een foute afstand. Dus nu zet ik met 3 gaten van 8mm in mijn gloednieuwe tegelmuur. Gebeld om van mijne oren te maken maar hij nam niet op, dan maar alles weer op mail gezet en gezegd dat dit echt wel het toppunt is en dat ik die aangerekende uren niet wil betalen. Krijg ik een antwoord dat ik blij moet zijn met mijn gloednieuwe kraan en dat ik de factuur volledig moet betalen want hij houdt er nu al niks van over. ![]()
![]() |
![]() |
#3684 link |
darcore 460
|
klinkt defensief maar dat zal dan wel van als reactie zijn op jouw boodschapgeving, niet?
fouten gebeuren, hij heeft al een effort gedaan van zijn kant.. ik zou toch proberen respectvol te blijven in communicatie (ipv de mindset "van uw oren maken") - soit, lijkt mij toch de beste manier om good will te krijgen. situatie uitleggen (check), schade beschrijven (foto's), beleefd maar kordaat verzoek doen voor herstel (open staan voor alternatieven - ttz zelf fixen en de kosten in mindering brengen, waar ik goed zou doortrekken... ![]() just saying.. de manier waarop je het vraagt kan veel doen, in mijn ervaring. "weigeren om te betalen" als dreigement, not the best strategy.
![]() |
#3685 link |
Alles is fixbaar
|
1 fout maken, 1 fout gratis erbij? Zo werkt dat toch niet? En laat er geen twijfel over bestaan, in de directe communicatie is er van mijn kant altijd respect, maar ik ben wel direct.
Ik heb het weer zelf mogen oplossen en daar ben ik het beste bij geholpen, want dan weet ik tenminste dat het goed is gedaan. De enige manier om iets van aannemers gedaan te krijgen, is ze raken in hun portefeuille, dan heb je direct reactie. Kutvolk.
![]() |
#3687 link |
Raadvragend
|
Heeft er iemand een idee hoe je een oude vloer vanonder een andere vloer kan recupereren? Dus "nieuwe" keramische tegels verwijderen en de cementtegels die daaronder liggen voldoende proper maken zodat die vloer terug toonbaar is.
Of is dat onmogelijk?
I seek pleasure. I seek the nerves under your skin. The narrow archway; the layers; the scroll of ancient lettuce. We worship the flaw, the belly, the belly, the mole on the belly of an exquisite whore. He spared the child and spoiled the rod. I have not sold myself to God. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3689 link | ||
Greven
|
Quote:
Zoals erik zegt zal dat grotendeels afhangen van hoe grondig ze geweest zijn om die te leggen, in den tijd waren ze nogal van het meer is beter principe qua lijm en cement etc ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#3690 link | |
Raadvragend
|
Quote:
![]()
I seek pleasure. I seek the nerves under your skin. The narrow archway; the layers; the scroll of ancient lettuce. We worship the flaw, the belly, the belly, the mole on the belly of an exquisite whore. He spared the child and spoiled the rod. I have not sold myself to God. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3692 link |
Senior Member
|
Wij zijn momenteel een huis van bouwjaar 1965 aan het renoveren. Nu, in een kamer op het eerste verdiep konden we opmerken dat de vloer niet echt effen gegoten is geweest: er is vanuit de deuropening een hoogteverschil naar de tegenovergestelde muur (afstand: 3,45m) van ongeveer 4cm. Op de onderstaande foto is dit makkelijk zichtbaar: aan de deuringang staat een waterpas laser op 2,5cm van de vloer.
Kunnen wij hier zonder probleem kliklaminaat of vinyl op leggen? Of gaan we toch iets meer moeten doen (wat uitbreken en egalisé gieten) om dit effen te krijgen? Iemand daar toevallig ervaring mee? ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3695 link |
De Verschrikkelijke
|
Egaliseren it is, precies hetzelfde voorgehad bij mijn renovatie. De paar plekjes die niet echt perfect geëgaliseerd zijn voel je zelfs een klein beetje onder de - nochtans dikkere - Quickstep-laminaat én ondervloer.
![]() |
#3698 link |
De Verschrikkelijke
|
Scheef is niet noodzakelijk een probleem, als het recht scheef is. Op basis van die foto lijkt het vooral erg ongelijk en hobbelig. Dat was hier ook het geval. De egalisé op de chape was net iets te weinig (één, eventueel twee zakken kwam ik net te kort) waardoor er nog een drietal plekjes zijn die - als je het weet - voelbaar zijn. Daar geeft de laminaat een béétje mee.
Voorzie dus liever een zak te veel dan te weinig. ![]()
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|