![]() |
![]() |
#11327 link |
Senior Member
|
Was bezig met een nieuwe run Dying Light op PS4, maar ik moet toegeven dat na 9 jaar de performance van mijne ps4 tegensteekt. Ik vraag mij af of dat spel indertijd ook zo crap draaide, want toen heb ik dat volledig uitgespeeld.
Soit, voor 5 Euro op pc gekocht en zal opnieuw beginnen. Toch wel een megaverslavende gameplay loop in dat spel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11328 link |
Serious Member
|
Het is veel meer dan deftig. Benieuwd wat Phantom Liberty ermee doet.
Soms wat repititieve quests maar meestal toch erg speciale dingen en plezante zaken. Plus dat je quasi elke situatie kan aanpakken zoals je wil. Ik beschouw het als een Deus Ex opvolger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11329 link | |
Chairman of the bored
|
Quote:
Tijd terug ging ik verder spelen met Alien Isolation op PS4. Miljaar, kakframerate en massa's motion blur. AC Origins vond ik lange tijd een schijtspel totdat de 60fps patch verscheen. No Man Sky is ook affreus. En dan diene 5400RPM drive. Oof. Vandaag ne 4TB SSD bijgestoken en gans het internet aan't downen. PC gamen is de beste shit ooit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11330 link | |
Senior Member
|
Quote:
Beetje aan het afwisselen met BG3, wat dan weer uitblinkt in keuzes en details. En dan heb je starfield, altijd fan geweest van bethesda maar dit is het écht niet. Wat een saaie kak, zombie personages, loadscreens overal, domme fetch quests. Nah
Last edited by lapino; 26-09-2023 at 20:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11331 link | |
Senior Member
|
Quote:
Soit, ondertussen Dying Light 2 key gekocht en aan het downloaden. Ben benieuwd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11332 link |
Senior Member
|
Het is flauwe kak, gekocht op XsX en na pakweg vijftien uur opgegeven. Saaie boel.
![]() |
![]() |
#11333 link | |
Serious Member
|
Quote:
Panam met een Nomad komt heel naturel over. Ik had zelfs in't begin met Jacky + een corpo ook, sommige van die reacties "kloppen" niet. Jacky met een streetkid was fantastisch en véél overtuigender. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11334 link |
Senior Member
|
Is niet alleen dat, het 'klikt' gewoon allemaal. Maar vooral dan de personages waar je mee interactie hebt. Ja, in Starfield kan je met elke npc een 'gesprek' voeren maar het zijn allemaal zielloze wezens, ook de main chars. Op dat vlak vind ik Cyberpunk echt fenomenaal goed.
En als je echt voor keuzes bent, dan is BG3 wat mij betreft één van de meest spectaculaire games van de laatste jaren. Nooit zozeer het gevoel gehad in een game dat élke keuze een rol speelt maar vooral dat je nooit echt een 'foute' keuze maakt. Gelijk hoe je speelt, er is altijd wel iets wat daaruit voortvloeit dat toch interessant is. Onwaarschijnlijk goed spel als je voor het genre bent. Starfield was een heel leuke game geweest in 2021 maar nu zijn er echt wel aantal games die alles wat die game doet gewoon beter doen. Trouwens, ik keek enorm uit naar Starfield en ben altijd enorme fan geweest van Skyrim maar waar de Bethesda games zo fantastisch waren, was gevoel dat je een hele 'wereld' kon verkennen. Ga zelfs nu soms eens doelloos rondlopen in Skyrim en kom na 10j nog altijd wel eens iets leuk tegen. Starfield is gewoon van planeet naar planeet hoppen, waar zelden iets interessant te zien is en de steden zijn ook gewoon maar dat, buiten die steden is er niks te beleven. De techniek is er niet klaar voor maar ze hadden véél beter meer focus gelegd op een aantal (tiental) planeten en steden met een zeer interessante omgeving, dan honderden planeten waar geen hol te beleven is. Maar zelfs dat is het probleem niet, het is gewoon een veel te weinig dynamische wereld om in 2023 een topper te zijn. Afin, imo.
![]() |
![]() |
#11335 link |
white male hetero unicorn
|
Heb CP bij release op Stadia gespeeld maar dat bestaat niet meer
![]() Moet dus iets nieuw kopen maar twijfel beetje tussen game laptop of series x met 4k tv Full blown gamepc zit er helaas niet in en ga ik voor 1 spel niet doen. Iemand ervaring hoe het op next gen console bol? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11336 link | |
Senior Member
|
Quote:
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |