![]() |
![]() |
#18782 link |
Filmnerd
|
Gisteren gezien: 'Passages'
De rauwe seksscènes waren niet absoluut nodig, maar die Franz Rogowski maakt van het hoofdpersonage Tomas wel een markante figuur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18784 link |
raising bots
|
American Sniper
Gemakkelijk om deze film te veroordelen voor allerlei onnozeliteiten (rijdend door oorlogsgebied bellen we naar onze zwangere vrouw, sexting tijdens het snipen in irak etc). Of het feit dat Midden Oosten maar 1 dorp groot blijkt. Of dat het maar een busrit af lijkt van thuis waardoor we er smorgens gaan vechten en 'savonds terug thuis gaan eten. Of het amerricuuuuh gehalte rond de veteranen die 9/11 gaan oplossen door, euh, in een ver land de rust te verstoren en ze neer te leggen als ze er lastig om doen. Maar los van dat, zit er wel een degelijke oorlogsfilm in, met wat aanvaardbaar drama rond PTSD. Al vind ik Bradley Cooper toch wel iets te puppy-eyed voor zichzelf goed.
![]() |
#18786 link |
Senior Member
|
Talk to me
Weer een goeie find van A24 lijkt me. Eerste film van de Philippou broers en ook de onbekende Wilde als hoofdrolspeelster doet dat verrassend goed. Mooie opbouw, waarbij vooral de eerste helft me zal bijblijven, omdat de 2e helft wat meer gerushed aanvoelde. Film was wel korter dan verwacht, want het einde kwam redelijk onverwacht (na 1u30). Ook een goed teken ![]()
![]() |
#18789 link | |
Senior Member
|
Heel die film is even debiel als die clip van 2 minuten.
![]() |
![]() |
![]() |
#18791 link | |
Senior Member
|
Ok meneer de wever
![]() |
![]() |
![]() |
#18794 link | |
O_o
|
Mja...
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18797 link | ||
Senior Member
|
Quote:
![]() |
![]() |
![]() |
#18800 link |
O_o
|
De drie delen van Maze Runner bekeken en ik wilde zeggen dat het een poor man's Hunger Games is, maar eigenlijk vind ik de eerste en derde film nog wel redelijk owkey. Het is weer het typische recept van een jongere die in een dystopische wereld redder van dienst moet spelen, maar het zit wel goed in elkaar. De tweede film daarentegen kostte moeite om uit te kijken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|