![]() |
![]() |
#15541 link | |
Senior Member
|
Asokha is ook dikke crap, gestopt na 3 afleveringen.
![]() |
![]() |
![]() |
#15547 link |
Senior Member
|
The Office (US) eindelijk toch uitgekeken begot.
Laatste seizoenen stelden wel niet veel meer voor. En ook de finale reunië was imo pover uitgewerkt. Maar toch een kleine dopamine hit omdat het niet meer in mijn Netflix "continue watching" lijst staat nu. Aangezien ik af en toe wel nood heb aan een hersenloze serie on the side, ook Boomer (VRT) eens gestart, maar euh, daarvoor ben ik nog niet doods van binnen genoeg. Hoe ongrappig en geforceerd kan je zijn Jan van Looveren? Gelukkig moeten zijn vrouw en dochter niet acteren, denk niet dat dat geërgerd en verveeld kijken veel moeite kost.
Growing old is inevitable, growing up is optional Last edited by Turtle; 20-09-2023 at 20:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15551 link |
Serious Member
|
Net beginnen kijken, aflevering 1 en, euhm, WHAT?
Spoiler waarschijnlijk : Zijn dat Bane en Zannah?! Totaal verkeerde periode maar hebben ze die personages 'gestolen' om in deze serie te steken? Die drie boeken verdienen hun eigen reeks imho. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15552 link | |
Fanboy
|
Quote:
Nee absoluut niet, eerste keer dat ik die vergelijking lees :s
![]() |
![]() |
![]() |
#15555 link |
Man of Science
|
Sex Education uitgekeken. 'k Had mij de moeite kunnen besparen.
Ik vraag mij soms af of er buiten Vince Gilligan nog ergens iemand is die nog weet hoe ze een deftig einde aan een serie moeten schrijven? Hetgeen niet snel-snel afgehandeld werd, werd gewoon een beetje zo gelaten. Die nieuwe school is op zoveel vlakken ook compleet van de pot gerukt. Eind seizoen 3 wordt de oude school gesloten omdat het bestuur al die seks-stuff schandalig vond, maar in het naburig dorp (ofzo?) komen ze dan plots terecht in sex-positive Disneyland. Met een glijbaan! En een permanent free podium ofzo! En meerdere leerlingen die - schijnbaar officieel - therapie mogen geven! Maar het is echt een school hoor, kijk, hier moeten ze een examen doen! Maar wacht toch niet want de rolstoelgebruiker moet een Grote Speech doen over ableism. En iedereen voelt zich heel schuldig en alles wordt nu opgelost. Applaus! Precies fucking Sesamstraat met momenten. EDIT: ahja en Eric beslist om priester te worden nadat hij enkele keren letterlijk met God babbelt aight cool heel natuurlijk einde voor dat personage. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15556 link |
Pro-shrimper
|
Ik heb het ook moeilijk om verder te kijken. Precies of elk personage ineens volledig in de alfabetmensen moet vallen. De rolstoelgebruiker er nog eens terug ingooien en proberen om er toch een leuk personage van te maken terwijl het een verschrikkelijk irritant ventje was in de vorige seizoenen.
Echt spijtig, dit begon als een leuke serie maar stopt als een gedrocht.
![]() |
![]() |
#15557 link | |
Senior Member
|
The Bear in 3 sessies gebinged. Merci Pleun, klasse.
![]() |
![]() |
![]() |
#15560 link |
Granpa Shrimp aka Neut
|
Was een beetje skeptisch na eerste aflevering. Maar doorgezet en mag er best zijn.
Ik heb wel de volledige One Piece animatie gevolgd tot enkele jaren geleden. Hun casting is dik in orde. Eigenlijk wel verwonderlijk want vorige verfilmingen van animé waren toch maar dikke quatsch. Wat ik hier nog niet veel heb zien passeren: Willow Jeugdsentiment. In de videotheek een paar keer gaan halen. Voor ik er aan begon nog eens de film gezien. 't Is geen Princess Bride maar kan toch nog mee voor zijn ouderdom. De serie zelf was ook eerst even slikken maar de humor (niet altijd even goed) zette wel aan tot meer. Ook hier best wel leuke acteurs maar niet zeker dat ze juist gecast zijn. Christian Slater was een verrassing. Twisted Metal Adaptie (of geinspireerd) van een PS1 game. Anthony Macky (Falcon) en Stephanie Bearitz (Brooklyn 99) als hoofdfiguren en Will Arnet als de stem van Sweeth Tooth. Amusant tussendoortje. Perfect na een harde dag op het werk met wat chipkes voor de TV. 't Zal niet voor iedereen zijn. Good Omens 2e Seizoen. Eerste vond ik super. 2e seizoen wat minder maar David Tennant en Michael Sheen blijven de serie dragen. (ja, ik moet het wat van fantasy en sci-fi hebben, need my escapism)
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|