Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Hot Wheels

Reply

Thread Tools
Old Today, 09:11   #741   link
Jack Carver
white male hetero unicorn

Jack Carver's Avatar

Een keer rijdt hij op VER, maar die remt daar wel heel bruusk
Jack Carver is online now   Reply With Quote
Old Today, 09:47   #742   link
chili
Member

chili's Avatar

Quote:
Originally Posted by B0Yke View Post
Waarom krijgt Ham geen enkele straf voor zijn fouten?

Welke fouten?

edit: Pff haha, dat hij op Verstappen rijdt? Dat wil je als driver echt ten allen tijde vermijden, toch? Gelukkig geen te zware front wing damage.
Het leek voor mij ook echt op brake testen/checken, als je kijkt vanuit Hamilton z'n POV alleszins.
Gewoon helemaal naar rechts gaan en vertragen was blijkbaar te moeilijk.
chili is offline   Reply With Quote
Old Today, 09:55   #743   link
Rufus
PimpMeister

Quote:
Originally Posted by chili View Post
Welke fouten?

edit: Pff haha, dat hij op Verstappen rijdt? Dat wil je als driver echt ten allen tijde vermijden, toch? Gelukkig geen te zware front wing damage.
Het leek voor mij ook echt op brake testen/checken, als je kijkt vanuit Hamilton z'n POV alleszins.
Gewoon helemaal naar rechts gaan en vertragen was blijkbaar te moeilijk.
Hij week nochtans uit naar rechts. Hamilton wou er niet voorbij omdat de drs lijn er vlak achter lag. En vermijden of niet. Als je een bocht ingaat en iemand raakt word je ook gestraft. Causing a collision. Vind dat de Fia zich hier snel van af heeft gebracht.
Old Today, 10:22   #744   link
Jack Carver
white male hetero unicorn

Jack Carver's Avatar

Anderzijds, als er 1 iemand roekeloos rond reed en anderen de pas afsneed was het max wel.
Net als in de quali leek het dat max meer risico wou nemen en daar effectief ook mee kon winnen, maar erover ging enzo plaatsen verloor.

Wat eig raar is als je voorstaat. De challenger zou meer risico moeten nemen.
Jack Carver is online now   Reply With Quote
Old Today, 10:24   #745   link
Wazeiterna?
Welingelichte bron

Wazeiterna?'s Avatar

Hamilton was zelf zwaar aan het terugschakelen op het moment dat Verstappen hem voorbij wou laten gaan. Dat was vooral om te vermijden dat Hamilton even later DRS zou krijgen als hij er daar voorbij zou gaan en nog verder zou uitlopen.

Braketesten lukt niet aan zo lage snelheiden, zelfs niet op de PS4 Geen idee waarom die er alsnog op knalde.

En dat voortdurend gejank van Hamilton HEEL de race. Meest frappante vond ik de insinuatie dat Verstappen tijdens de eerste safety car niet had gepit voor nieuwe banden omdat ze door race control getipt zouden zijn geweest over een nakende rode vlag.

(↑ Ceci n'est pas une menace ↑)
Wazeiterna? is offline   Reply With Quote
Old Today, 10:59   #746   link
Fallschirmjaeger
Senior Member

Fallschirmjaeger's Avatar

Het constante gebleit van Hamilton is idd triestig, net zoals zijn spellekes (het bewust traag rijden bij de eerste herstart). Maar desondanks gaat die niet bewust in Max zijn gat rijden en zijn wk kansen riskeren.

Max mag voor mij nog altijd het wk winnen, alleen al om eens afwisseling te krijgen dan altijd maar Hamilton.
Old Today, 13:16   #747   link
Potenza
De Verschrikkelijke

Potenza's Avatar

Nou, dat was een uitzonderlijke wedstrijd. Spannend en schandalig tegelijkertijd. Bizar, ook. Uiteindelijk was dit niet het soort wedstrijd waarom ik Formule 1 graag volg. Dat elke steen ging omgedraaid worden viel te verwachten. Dat het zo ver zou gaan was echter pijnlijk voor de sport. Het mag, neen, mot spannend zijn. Niet gevaarlijk. Coureurs en teams mogen, neen, moten geslepen zijn. Niet laaghartig. Dat beide partijen harder op hun concurrent aan het letten waren dan de eigen prestaties zei genoeg.

Beide pretendenten gingen niet vrijuit, Max reed echter rond als een dolleman. Briljant, maar ook fatalistisch. Dan vond ik Hamilton sterker, hij leek het hoofd net iets koeler te houden. Dat hij veel over de radio mopperde lijkt me niet echt een argument, Verstappen zwalpte effectief van agressief tot ronduit gevaarlijk in enkele situaties.

Met een exact gelijke score en zo'n intense strijd wordt volgende wedstrijd eentje om niet te missen. Maar ik hoop wl meer race en minder vechtpartij te zien. Op en naast de baan.

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Hot Wheels

Thread Tools

Posting Rules