![]() |
![]() |
#245 link |
CEO of Shrimprefuge NV
|
sne mooie
dacht eerst dat uw link dit zou zijn: https://m.facebook.com/story.php?sto...64927696875547 knocked da fuck out |
![]() |
![]() |
![]() |
#251 link |
Boris
|
Goed goed! Met iemand anders getraint omdat Sagat een andere trainingspartner had genomen for obvious reasons. Tijdens opwarming gesukkelt met te kort springtouw. Dan maar 15min gewoon snel staan springen afwisselend op beide benen.
Zaterdag springtouw gekocht in de ACTION, het grijze model ![]() ![]() Voor de rest, andere trainer = andere opwarming en langere combinaties. Ik betrap me er nu ook op dat ik thuis wanneer niemand in de buurt is de combinaties snel eens probeer te oefenen en te herhalen ![]() Ik kijk uit naar vanavond voor training #3 ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#254 link |
Senior Member
|
Pff ben aan twijfelen welke headgear ik moet kopen.
Cleto Reyes in zelfde kleur als mijn gloves is €140. Voor iets dat 10 jaar ofzo meegaat is dat niet veel, maar heb al redelijk wat geld uitgegeven laatste tijd. Is echter wel iets dat ik nodig heb. Waarschijnlijk niemand hier echt met veel ervaring met verschillende merken? |
![]() |
![]() |
![]() |
#255 link |
Boris
|
Training #4:
Veel beter dan de vorige met douchebag. Nu getraind met een vriendelijke Marokkaan die het al heel lang doet, en veel geduld had met mijn gepruts bij momenten. Hij leerde mij ook enkele combinatie-technieken. Verder vooral kick-training op stootkussen en bokszak, icm knie. Bv. 1, 2, 3,4,... tot 10 en terug, kicks snel na elkaar. Tijdens de training spelen we tegen het einde altijd spellekes; bv. elkaar op de borst proberen te tikken in combinatie met kicks. Gisteren was het clinches; elkaar proberen bij de nek nemen om knie te kunnen geven. Ik had hem dan per ongeluk tegen zijn kin geklopt terwijl ik zijn nek wou grijpen, en hij per ongeluk zijn knie tegen mijn kin (twas echt per ongeluk ![]() Mijn conditie stelt atm nog niet veel voor, maar mijn voordeel is dan de kracht; hij hing letterlijk met heel zijn lijf aan mijn nek en ik liep er mee rond terwijl ik mijn handen rond zijn nek probeerde te slaan ![]() tl;dr: was terug heel plezant, blij dat ik er mee begonnen ben ![]() Last edited by TheLegacy; 04-06-2015 at 09:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|