Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Sport

Reply

Thread Tools
Old 23-01-2010, 15:04   #81   link
Oban
[b]1337[/b]

Oban's Avatar

Lol, van kickbocks naar Kung Fu? Het is als een gabber die gaat ballet doen.
Old 23-01-2010, 15:11   #82   link
Jaak ✅
CEO of Shrimprefuge NV

Jaak ✅'s Avatar

checken = kijken

plezier om te zien, dat
Jaak ✅ is offline   Reply With Quote
Old 23-01-2010, 15:13   #83   link
Oban
[b]1337[/b]

Oban's Avatar

Ah. Heb nog evene Wushu gedaan. Heel lollig maar ook nogal vrijblijvend. Was in Dancecenter Move.
Old 24-01-2010, 13:22   #84   link
sprinkler
faster than some bacteria

sprinkler's Avatar

Send a message via MSN to sprinkler
'k heb nu 2 lessen thaiboks achter de rug. Moet zowat de "beste" allround sport zijn die ik tot nu toe gedaan heb. Naast peren kunnen geven gaan conditie, spieren, evenwicht, lenigheid, reactiesnelheid, zelfzekerheid er met pakken op vooruit.

Ik moet er ook bijzeggen dat al mijn Bavooroordelen tov boksen en boksers vanaf de eerste les op slag weg waren. Chill volk, chille trainingen en zeker geen plaats waar cafévechtersbazen ontstaan.
Old 24-01-2010, 14:08   #85   link
Jaak ✅
CEO of Shrimprefuge NV

Jaak ✅'s Avatar

Quote:
Originally Posted by sprinkler View Post
Ik moet er ook bijzeggen dat al mijn Bavooroordelen tov boksen en boksers vanaf de eerste les op slag weg waren. Chill volk, chille trainingen en zeker geen plaats waar cafévechtersbazen ontstaan.
lol, tuurlijk niet. heeft Bavo dat echt gezegd?

niet allemaal vijftig keer moeten pompen om dan met gebalde vuisten en gestrekte arm vooruit vijf minuten uit te houden? en als er ene opgeeft, allemaal nog is pompen? groepsgevoel dat ge daarmee kweekt maat. "putain, dikke pd, 'k ga u slage, wacht ma".
Old 24-01-2010, 18:28   #86   link
Oban
[b]1337[/b]

Oban's Avatar

Quote:
Originally Posted by LessThanJake View Post
lol, tuurlijk niet. heeft Bavo dat echt gezegd?
Goh, wie weet? Het is in elk geval zo dat als je krapuul bent en je wilt wat meer vertrouwen in uw presence dat je beter een full-contact sport kan gaan doen dan een traditionele Oosterse zoals Karate.
Spreekt dus voor zich dat de kans groter is dat je bullebakken in uw groep gaat vinden. Maar per definitie? Uiteraard niet.
Old 24-01-2010, 18:42   #87   link
Jaak ✅
CEO of Shrimprefuge NV

Jaak ✅'s Avatar

Quote:
Originally Posted by Oban View Post
Goh, wie weet? Het is in elk geval zo dat als je krapuul bent en je wilt wat meer vertrouwen in uw presence dat je beter een full-contact sport kan gaan doen dan een traditionele Oosterse zoals Karate.
Spreekt dus voor zich dat de kans groter is dat je bullebakken in uw groep gaat vinden. Maar per definitie? Uiteraard niet.
Point taken, de nuance klopt inderdaad wel.
Old 24-01-2010, 19:14   #88   link
Gino Belino
Sletjongen

Gino Belino's Avatar

Quote:
Originally Posted by CyberMonkey View Post
een elleboog?
jup, elleboog. Sooo destructive
Gino Belino is offline   Reply With Quote
Old 24-01-2010, 19:18   #89   link
Jaak ✅
CEO of Shrimprefuge NV

Jaak ✅'s Avatar

Quote:
Originally Posted by Gino Belino View Post
jup, elleboog. Sooo destructive
knie > elleboog
Old 24-01-2010, 19:20   #90   link
CyberMonkey
Senior Member

CyberMonkey's Avatar

op dat filmpje ziet het er mij toch een vuistslag uit precies, met je elleboog kan je toch zo ver niet aan?
CyberMonkey is offline   Reply With Quote
Old 24-01-2010, 20:19   #91   link
Jaak ✅
CEO of Shrimprefuge NV

Jaak ✅'s Avatar

hmjawel

lijkt mij ook een elleboog, komt ook een pàk harder aan.
Old 24-01-2010, 20:28   #92   link
.fanny
Banned

Quote:
Tiens, blijkbaar is hier een Jeet Kune Do gym in de "buurt" (Aalst)... nekeer checken, Bruce Lee is in het huis!
er is er een in leuven ook. zalige dojo trouwens. alleen jammer dat de uitbater een ripper is. jeet kune do is ook geen kung fu, hoewel het ook jun fan gung fu genoemd wordt (jun fan is bruce lee zijn naam). het is zelfs geen vechtsport per se. afhankelijk van wie het onderwijst kan het natuurlijk wel op kung fu gelijken. bij ons in leuven lag de nadruk op kali en escrima en bij momenten zelfs op panantukan. dat is filipijnse shizzle geimplementeerd in jeet kune do.

panantukan vond ik wel prettig. breek breek breek breek. alles breekt gewoon.

Last edited by .fanny; 24-01-2010 at 20:35.
.fanny is offline   Reply With Quote
Old 24-01-2010, 20:43   #93   link
Jaak ✅
CEO of Shrimprefuge NV

Jaak ✅'s Avatar

ge wordt trouwens geselecteerd om mee te mogen trainen. moet een interview afleggen, en als uw mentaliteit/bedoelingen verkeerd zijn, komt ge er gewoon niet in.
Old 25-01-2010, 14:43   #94   link
Gino Belino
Sletjongen

Gino Belino's Avatar

Quote:
Originally Posted by .fanny View Post
er is er een in leuven ook. zalige dojo trouwens. alleen jammer dat de uitbater een ripper is.
Waar ben je geweest in Leuven? Fama-Defcross, kort aan de vaart? Slechte ervaringen mee gehad? Doe daar nu al een tijdje thaiboks en bevalt me tot nu toe goed
Gino Belino is offline   Reply With Quote
Old 25-01-2010, 22:42   #95   link
.fanny
Banned

vorig jaar ergens gestopt met trainen, en na een kleine tien maand een aangetekend schrijven van een incassobureau dat ik hem een kleine 400 euro lidgeld moet.

euhm, als ik niet train moet ik niet betalen? ahjawel, ge moet hem aangetekend schrijven als ge wilt stoppen, dat staat in uw contract. juist ja, dat vod heb ik in goed vertrouwen wel op de kleine lettertjes nagelezen ja...
dat hij dan belt ofzo, of een mail stuurt of een fucking sms. neen. niks laten weten en dan als de pot rijp is incassobureau. te raad gegaan bij jurist en geen poot om op te staan.

maat van mij had mail gestuurd met "ik kom niet". die mensen reageren daar niet op dus hij dacht dat het wel in orde was, jaartje later, pats, 400 euro. ahja, ge moet hem aangetekend aanschrijven.

grappig.
.fanny is offline   Reply With Quote
Old 25-01-2010, 23:11   #96   link
Jaak ✅
CEO of Shrimprefuge NV

Jaak ✅'s Avatar

bij de 'club' waar ik begonnen was met kickboxen (feitelijk zaaltje in een sportcentrum), was niet eens een contract. dus geen verzekering, niks. chance dat ik (noch iemand anders) daar feitelijk nooit iets heb voorgehad ofzo.

Old 26-01-2010, 16:21   #97   link
Jaak ✅
CEO of Shrimprefuge NV

Jaak ✅'s Avatar

vrijdag kickboksen inwisselen voor thaiboksen

zouden eens een sparmeet moeten doen... ik, rooz, faneel, gino, x?
Old 27-01-2010, 13:22   #98   link
Aoyama
Senior Member

Aoyama's Avatar

SUMO.

De coolste vechtsport ooit ! (Hmm, misschien wel een gedeelde plaats met schermen)

Het leukste aan heel die sport is het begin, waar ze elkaar aanstaren voor de volledige toegestane tijd van 4minuten om de ander mentaal te breken (vroeger stond er geen eens een tijd op! Je kan u al voorstellen hoe lang het dan duurde). En dan duurt het naar 't schijnt niet zo lang voor er een op de grond ligt/buiten de cirkel is.

Een plaatsje aan de ring kost ongeveer 250euro 'k zal wel vanachter gaan zitten voor 20euro!
Old 27-01-2010, 13:25   #99   link
Jaak ✅
CEO of Shrimprefuge NV

Jaak ✅'s Avatar

Hebben die vetbollen feitelijk nog zo'n heldenstatus in Japan? Was vroeger toch zo, heb daar al klein manneke eens een docu van gezien. Zotte shit wel, vantijd liep daar eens één tussen die zo goed als droog stond en toch papzakken eruit smeten.
Old 27-01-2010, 20:24   #100   link
rooz
Senior Member

Quote:
vrijdag kickboksen inwisselen voor thaiboksen

zouden eens een sparmeet moeten doen... ik, rooz, faneel, gino, x?
ALPDENALP
rooz is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Sport

Thread Tools

Posting Rules