![]() |
![]() |
#83 link |
[b]1337[/b]
|
Ah. Heb nog evene Wushu gedaan. Heel lollig maar ook nogal vrijblijvend. Was in Dancecenter Move.
![]() |
#84 link |
faster than some bacteria
|
'k heb nu 2 lessen thaiboks achter de rug. Moet zowat de "beste" allround sport zijn die ik tot nu toe gedaan heb. Naast peren kunnen geven gaan conditie, spieren, evenwicht, lenigheid, reactiesnelheid, zelfzekerheid er met pakken op vooruit.
Ik moet er ook bijzeggen dat al mijn Bavooroordelen tov boksen en boksers vanaf de eerste les op slag weg waren. Chill volk, chille trainingen en zeker geen plaats waar cafévechtersbazen ontstaan.
![]() |
![]() |
#85 link | |
CEO of Shrimprefuge NV
|
Quote:
![]() niet allemaal vijftig keer moeten pompen om dan met gebalde vuisten en gestrekte arm vooruit vijf minuten uit te houden? en als er ene opgeeft, allemaal nog is pompen? groepsgevoel dat ge daarmee kweekt maat. "putain, dikke pd, 'k ga u slage, wacht ma". ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 link |
[b]1337[/b]
|
Goh, wie weet? Het is in elk geval zo dat als je krapuul bent en je wilt wat meer vertrouwen in uw presence dat je beter een full-contact sport kan gaan doen dan een traditionele Oosterse zoals Karate.
Spreekt dus voor zich dat de kans groter is dat je bullebakken in uw groep gaat vinden. Maar per definitie? Uiteraard niet.
![]() |
#87 link | |
CEO of Shrimprefuge NV
|
Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 link | |
Banned
|
Quote:
panantukan vond ik wel prettig. breek breek breek breek. alles breekt gewoon. Last edited by .fanny; 24-01-2010 at 20:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 link |
Banned
|
vorig jaar ergens gestopt met trainen, en na een kleine tien maand een aangetekend schrijven van een incassobureau dat ik hem een kleine 400 euro lidgeld moet.
euhm, als ik niet train moet ik niet betalen? ahjawel, ge moet hem aangetekend schrijven als ge wilt stoppen, dat staat in uw contract. juist ja, dat vod heb ik in goed vertrouwen wel op de kleine lettertjes nagelezen ja... dat hij dan belt ofzo, of een mail stuurt of een fucking sms. neen. niks laten weten en dan als de pot rijp is incassobureau. te raad gegaan bij jurist en geen poot om op te staan. maat van mij had mail gestuurd met "ik kom niet". die mensen reageren daar niet op dus hij dacht dat het wel in orde was, jaartje later, pats, 400 euro. ahja, ge moet hem aangetekend aanschrijven. grappig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 link |
Senior Member
|
SUMO.
De coolste vechtsport ooit ! (Hmm, misschien wel een gedeelde plaats met schermen) ![]() Het leukste aan heel die sport is het begin, waar ze elkaar aanstaren voor de volledige toegestane tijd van 4minuten om de ander mentaal te breken (vroeger stond er geen eens een tijd op! Je kan u al voorstellen hoe lang het dan duurde). En dan duurt het naar 't schijnt niet zo lang voor er een op de grond ligt/buiten de cirkel is. ![]() Een plaatsje aan de ring kost ongeveer 250euro ![]()
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|