![]() |
![]() |
#1 link |
Bordspelnerd
|
Survivor
't Is al seizoen 23, wat.
't Schijnt een goed seizoen te zijn met veel backstabby stuff en zo. En reality tv is het beste guilty pleasure. Het is nu 8 afleveringen ver, dus ge kunt nog volgen als ge er nu mee start. Huzzah! Survivor is de originele Expeditie Robinson en het is nog altijd ongeveer hetzelfde. Alleen is dit niet met silly BV's, maar zitten er wel mensen in die veel naar Survivor hebben gekeken en goed over strategie hebben nagedacht. Er zitten ook een paar veteranen in die al een paar keer hebben meegedaan en dus veel ervaring hebben. Dat zorgt er wat voor dat het spel zelf heel interessant wordt. Weinig scrubs die alleen vriendjes willen zijn etc. Het spel is interessanter dan "oh nee, we moeten iemand eruit stemmen, maar iedereen is mijn vriend en dit is zo moeilijk ![]() Immunity Idol Op elk eiland is een amulet verstopt. Als iemand dat vindt, houdt die dat geheim. Na de stemming over wie er naar huis gaat, mag iemand het amulet spelen. Als hij dan de meeste votes heeft, gaat hij niet naar huis, maar wel de persoon met tweede meeste stemmen. Redemption Island Als iemand naar huis gestemd wordt, gaat hij niet echt naar huis, maar wel naar Redemption Island! Op dat eiland zit die persoon in zijn eentje. Bij de volgende stemming gaat er nog iemand naar dat eiland. Die twee personen moeten een duel uitvechten, waardoor iemand definitief naar huis gaat. Op bepaalde momenten in't spel krijgen mensen op dat redemption island een kans om terug echt in het spel te komen. Nog iemand die kijkt? 'k Zit nu aan episode 4. Last edited by Fidoh; 04-11-2011 at 11:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 link | |
the king of the divan
|
Ik dacht ook dat het een onnozel programma was. Eén aflevering samen met mickske gekeken. HYPED!
Nu wil ik er niet aan beginnen omdat ik weet dat ik er veel teveel tijd in ga steken. :-/
![]() |
![]() |
![]() |
#8 link |
Senior Member
|
Expeditie robinson is wel goe om bv's op een andere manier te leren kennen. Vorig jaar ziek gelachen met Sergio die altijd als een zeeleeuw op zijn gat in t water zat te plonzen. En Tatiana Silva(l) die echt wel respect verdient door haar ijzersterk karakter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 link |
Member
|
Beste show ooit, alle seizoenen gezien (en sommige zelfs 2 keer).
Heroes vs Villains is het beste seizoen, maar het probleem is dat het allemaal terugkomende spelers zijn (zelfs een paar uit seizoen 2) en dat het echt belangrijk is dat je die mensen kent. Also, gogo Coach! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 link |
Bordspelnerd
|
Die Brandon is dus blijkbaar de neef van Russel Hantz, die nogal een reputatie heeft van een bad guy te zijn. Brandon heeft een tattoeage met "Hantz" op zijn schouder die hij in de eerste afleveringen absoluut niet wil tonen aan de rest. Wanneer de rest erachter komt, is iedereen lijk "wat, holy shit, nee, niet familie van Russen Hantz
![]() 'k Heb eens opgezocht wat die Russel allemaal gedaan heeft en net episode 1 van seizoen 19 gezien. Hahaha. Wat een god. Zo'n trol. Iedereen voor zijn kar spannen, alles manipuleren en hilarisch zitten grijnzen wanneer iemand wordt weggestemd door zijn plannetjes. Epic. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 link | |
Senior Member
|
Quote:
Idd, die harvard guy is toch wel... ja, ge weet wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 link |
World of Warcraft nerd.
|
Awesome show is awesome!
Vind deze show dus echt de max door het strategie element dat hard uitgespeeld word door onze Amerikaans vrienden (tgv Belgische versie). Zijn een hele hoop afleveringen met fantastische tribal councils waar de zotste shit gebeurd is, echt de max om soms het gezicht van sommige mensen te zien. Big Brother US is ook zo, btw. Pure strategy, no/little emo-bullshit (of dat gedeelte word niet uitgezonden). Wel 3 afleveringen per week dus wat harder om te volgen... Note: vind de hele Brandon emo-crap er ook wel wat over in de eerste afleveringen maar is inderdaad omdat het de neef van is. Enfin, lijkt er nu wel over te zijn. Last edited by micksque; 06-11-2011 at 22:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 link | |
∞
|
Quote:
Zijn play in s19e09, epicness. Ik zat echt te rooten voor hem, en dan die andere kopkes, open mondjes... Wat. Een. Baas. Ik hoop dat hij wint. Waarschijnlijk niet, maar ik hoop het echt. ![]() Wel spijtig dat ze die Kelly wegstemden, vond ik enorm cute. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|