![]() |
![]() |
#62 link |
Bordspelnerd
|
't Is wel interessant aan't worden nu. Die aflevering van vorige week was nice. Deze week nog niet gezien.
Ben benieuwd wie er gaat winnen. Ik gok toch Coach, omdat de rest scrubs zijn die niet inzien dat ze Coach er uit kunnen stemmen. Coach komt ook nooit zelf met het idee af om iemand weg te stemmen, maar laat het altijd van iemand anders komen. Zo komt hij zelf nooit in de spotlight. Ik denk dat veel mensen bij de Final Three op Coach zouden stemmen daardoor. Gokje voor Final Three: Coach, Rick, Ozzie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 link |
∞
|
Wordt het laatste seizoen voor mij. Heb een aantal mooie dingen gezien, maar dit heeft het kapot gemaakt. Het gewauwel over honor van Coach, het fundie gedoe van Brandon en Coach, en dan die verschrikkelijke final three. Het is gewoon te veel. Ik heb de finale afgezet na de voorlaatste tribal council, dus ik weet niet eens of degene die ik vermoed heeft gewonnen. Maar het maakt niet echt uit, ze verdienen het allemaal niet en vooral die compleet fake koe niet.
EDIT: Ik was blijkbaar juist. Degoutant. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 link |
'sexy' 'schaap'
|
Ik vond de finale cool itt de rest van het seizoen. Sophie is de terechte winnaar en coach is op het einde op zijn plaats gezet wat hij zeer hard nodig had.
Redemption Island ben ik wel kotsbeu, een zwakke speler als Ozzy had nooit tot in de finale mogen raken. Ik hoop ook dat ze stoppen met de terugkerende spelers, ze hebben nu 2 seizoenen op rij het spel gedomineerd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 link |
'sexy' 'schaap'
|
But she's like a member of our family!
Schaamteloze kerel, ook nog die dwerg een oompa loompa noemen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 link |
Senior Member
|
Ik hoop echt dat die er snel uit is of toch ten minste op zijn plaats wordt gezet. Zo een irritant persoon. Maar ik vrees ervoor, de anderen volgen gewoon uit schrik...
En dan nog ervoor kiezen om naar tribal gaan om Leif eruit te stemmen maar dan toch voor Bill kiezen gewoon omdat Colton die niet af kan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 link |
Certified Sinner
|
Pfff, ik had Colton er liever uit gestemd gezien dan zo afgevoerd. 't is echt het allerzwakste seizoen totnogtoe (en ik ben ze allemaal aan't herbezien, se9 bezig). ma écht het zwakste, 't interesseert mij eigenlijk gene zak wat er gaande is nu. Moest er nu nog iemand bij zitten die wa de moeite is om voor te 'rooten', ma nee, allemaal retards.
![]() |
#80 link |
'sexy' 'schaap'
|
Eindelijk gedaan. Terechte winnaar gelukkig, niettemin een van de slechtste seizoenen tot nu toe. 't Is wel echt erg als ge voor een mongool als Troyzan begint te supporteren. De enige leuke deelnemer vond ik eigenlijk Kat maar dat is waarschijnlijk gewoon omdat ik verliefd op haar ben want ze was een schandalig slechte speelster.
Ponderosa is wel nog de moeite. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|