![]() |
![]() |
#81 link | |
grml
|
Quote:
![]() |
![]() |
#82 link |
Certified Sinner
|
Hopelijk wordt volgend seizoen terug deftig, zelfs Probst zei dat het 'a bit of a letdown' was.
![]() |
#86 link |
throwing a wobbly
|
Zohard. Ik weet niet wat het is met dat programma maar die knappe vrouwen worden er direct uitgesmeten en de irritante blijven daar eindeloos in zitten. Die Abi is blijkbaar 32, maar gedraagt zich als een 16-jarige bakvis. Het enige voordeel is dat we RC elke week in de jury kunnen zien zitten
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 link |
Certified Sinner
|
Moeha, idd, ep 8 heeft de best tribal council ever! Den Jeff is peizek 4 keer van zijn bankske gevallen en over zijn kin gestruikeld
![]() Babes gaan er snel uit omdat die meer votes kunnen halen op't einde en meestal weinig uitvoeren in 't kamp, irritante wijven zijn ideaal om in de finale mee te hebben want niemand die ervoor wil voten.
![]() |
#93 link |
throwing a wobbly
|
E10 gezien, Abi is echt wel hilarisch. Die heeft de emotionele ontwikkeling van een 12-jarig kind. Ze doet voor één keer eens een challenge mee, snapt die totaal niet en verliest na letterlijk 10 seconden. Dan komt ze terug van reward en begint ze tien minuten te gloaten over hoe zalig het was, haha. Qua social suicide kan dat wel tellen.
Go Malcolm, al van het begin eigenlijk. Zalige kerel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 link |
Certified Sinner
|
Dees seizoen is op zich wel çava, maar qua tribal councils is het echt wel het beste da'k al gezien heb :D (en ik heb ze allemaal meer dan 1 keer gezien).
![]() |
#98 link |
'sexy' 'schaap'
|
Niet zo'n goeie favorites cast, veel te veel slechte spelers. Shepard en Loco hantz op kop natuurlijk, maar ook Cochran, Dawn, Erik en francesca hebben maar zwak gespeeld in hun seizoenen. Ik vrees er voor dat het weer teveel big brother wordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|