![]() |
![]() |
#3041 link | |||
Hippe trolley
|
Quote:
Maar Rusland gaat zich op een bepaald moment gewonnen moeten geven, of dezelfde vernietigende gevolgen voor zichzelf blijven dragen. Dat is aan Rusland om die keuze te maken. Hopelijk zien ze dit zo snel mogelijk in. Het is niet aan Oekraïne om om een onderhandelde oplossing te gaan smeken bij de agressor. Dat is de wereld op zijn kop en moedigt alleen verdere Russische agressie aan. Quote:
Quote:
![]() |
![]() |
#3042 link | |
ministerial typist
|
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3049 link |
҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉
|
als er nu 1 land gelijk nen hond mee de staart tussen de poten terug naar het thuisfront kan afrdruipen om dan tegen haar volk te zeggen dat er helemaal geen mislukte invasie is geweest da's allemaal nie waar nooit gebeurd lol en al wie dat anders kermt wordt opgepakt
dan ist wel
![]() |
#3053 link | |
Datanuke.be
|
Quote:
Had die niet kort geleden nog redelijk harde taal gesproken over Rusland en sancties etc?
![]() |
![]() |
#3054 link |
Datanuke.be
|
Toegegeven, zoals het een echte politieker betaamd, geen staal harde taal
![]() |
#3058 link |
You ain't seen me, aight!
|
Ik heb jarenlang staal versleept van en naar NLMK vanuit Gent. Russische boten meren aan in de haven daar, wij verslepen dan die slabs naar de verschillende fabrieken. De depot goederentreinbestuurders in Gent draait voor een vierde op die fabrieken, dat zijn dé vaste waarden. Omgekeerd is dat het zelfde voor onze Waalse depot in La Louvière.
3x8, 6 dagen op 7. En dit maal twee. Dat is een hoop werk dat daar verzet wordt, en een stevige vaste inkomstenbron, en wij zijn dan nog maar enkel (een deel van) het transport. En dat is één aanvoerlijn, want vanuit Antwerpen rijden ze ook. Onze havens zelf verdienen daar ook goed hun boterham mee. Om maar even te duiden dat niet enkel de Walen er iets aan te winnen hebben. Los daarvan had ik ze persoonlijk al lang geblokkeerd. Dat staal maakt hun tanks. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3060 link |
(no homo (homo))
|
snap niet dat mensen nog verschieten van elon zijn incoherent gewauwel, peet is wereldkampioen in praten over zaken waar hij geen hol van kent. de meeste normale mensen zouden hun mond houden als ze constant en praktisch elke dag gebtfo'd worden door effectieve experts, van tech tot geopolitiek maar bon ja als ge de rijkste mens op de planeet zijt maakt het allemaal niet te veel uit
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|