![]() |
![]() |
#1842 link | |
Dark Soul
|
Quote:
En ja, niet omdat ze er goed uitziet dat ze daarom niet kan meevechten. Dus 't is een beetje kort door de bocht om op basis van haar uiterlijk direct conclusies te trekken.
Desktop: AMD Ryzen 7 5800X3D 32GB RAM RTX 3070 2x1TB Samsung 970 Evo Asus ROG PG348Q 3440x1440 PSN: GeraltOfRivia86 | Battle Tag: JackRipper#1753 | Wii U: Reaper86 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1844 link | |
Hippe trolley
|
Quote:
![]() |
![]() |
#1845 link |
☆☆☆
|
Wij werken hier op het werk samen met een Oekraïense firma voor software testing. Een van die mannen is nu ook aan het vechten ah front. Heeft ons een paar pics gestuurd in full combat gear met nen AK etc. En dat is een echte nerd (gelijk rooz het zou zeggen), tot zover dat mensen enkel doen waar ze het beste in zijn. Denk dat een oorlogsituatie compleet niet te vergelijken valt met het dagelijkse leven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1846 link | |
raising bots
|
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1847 link | |
raising bots
|
Quote:
je gelooft gerust wat ge zelf wilt natuurlijk, als dat uw moreel kompas naar het noorden houdt ik hou het op onwaarschijnlijk, met enkele anecdotische tegenbewijzen voor de rest is het welles nietes dus doe verder geen moeite, het is ok |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1848 link |
white male hetero unicorn
|
Alz tis al van
´ k geloof er niks van´ Naar ´onwaarschijnlijk ´ Naar ´als ge toch met bewijzen afkomt zalt wel anekdotisch zijn´ Dat er zo geen 1000en rondlopen lijkt mij nu wel evident Achja zolang ze maar geen eten moeten aannmenen van creeps op Tinder zeker |
![]() |
![]() |
![]() |
#1850 link |
Senior Member
|
Het is daar best normaal om bvb je studies te doen aan een militaire academie.
Zijn bvb best veel vrouwen die bvb rechten studeren aan de militaire academie, en als deel van die studies ook wapentraining gekregen hebben. Mensen met zo'n training worden eerst opgeroepen. En die zijn niet allemaal lelijk. source: ben 10 jaar samen met een oekraïense
![]() |
![]() |
#1852 link | |
Whatabautist
|
Quote:
Shrimp : foto's + zoude ze beffen -> geen comment. Bavo : ja ma da lijkt mij niet echt -> vuile sexist. Ahhh wat is de wokeness in shrimp toch zeer specifiek en hypocriet. Heerlijk ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|