Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 14-01-2022, 10:27   #6721   link
WiM
Senior Member

Drie weken geleden Hitman 3 gekocht tijdens de sales... Goed dat ik de access pass voor de 2 nog niet heb
WiM is offline   Reply With Quote
Old 14-01-2022, 15:06   #6722   link
Cybdm
★★★★★

Cybdm's Avatar

Komt vandaag uit. Job well done blijkbaar.
God of War op PC, iemand die dat pakweg vijf jaar geleden hier zou hebben geschreven was gek verklaard.
PC gaming: LG CX 48" 4K@120hz OLED G-Sync, Intel i9-10900K, NVIDIA GeForce RTX 3090 24GB, Corsair Vengeance RGB Pro 32 GB, Samsung 970 EVO Plus 1 TB NVMe SSD, Corsair Hydro H115i RGB Platinum, Corsair Obsidian 500D RGB case
Home Theater: Samsung LED 55" 8 Series 1000hz (UE55F8000SL), B&W 604, 603 & LCR6 surround set + B&W ASW-610 Subw, Onkyo TX-DS787 THX Certified
VR: Valve Index / Oculus Quest 2 | Console: PS5 | Arcade: Arcadeo CLASSIC 2 cabinet /w Hyperspin 29k games / 26" Upright Racing Cabinet)
Cybdm is offline   Reply With Quote
Old 14-01-2022, 15:20   #6723   link
HeLLBirD
You ain't seen me, aight!

HeLLBirD's Avatar

Gezien al de goede reviews daarnet besteld. Van God of War 3 op PS3 geleden dat ik nog eens een God of War gespeeld heb. Dat is blijkbaar al 12 jaar geleden. Ik heb er dus wel nog eens zin in.
HeLLBirD is offline   Reply With Quote
Old 14-01-2022, 16:10   #6724   link
DM
Senior Member

DM's Avatar

Send a message via MSN to DM
Oh shit, totaal vergeten dat dat vandaag al uit is. Instant buy.
Content dat het een goeie port is.
DM is offline   Reply With Quote
Old 14-01-2022, 21:14   #6725   link
HeLLBirD
You ain't seen me, aight!

HeLLBirD's Avatar

Lap, 't is hier al gecrasht zeg, na 45 minuutjes spelen.

Heb gezien dat de laatste AMD drivers support hebben voor god of war, laten we hopen dat het daarmee opgelost is.

Mod: Ondertussen 4 uur verder en geen crashes meer gehad.

Last edited by HeLLBirD; 15-01-2022 at 14:01.
HeLLBirD is offline   Reply With Quote
Old 17-01-2022, 16:33   #6726   link
Cybdm
★★★★★

Cybdm's Avatar

Mijn nieuwe monitor in 2022, of toch op de wishlist

PC gaming: LG CX 48" 4K@120hz OLED G-Sync, Intel i9-10900K, NVIDIA GeForce RTX 3090 24GB, Corsair Vengeance RGB Pro 32 GB, Samsung 970 EVO Plus 1 TB NVMe SSD, Corsair Hydro H115i RGB Platinum, Corsair Obsidian 500D RGB case
Home Theater: Samsung LED 55" 8 Series 1000hz (UE55F8000SL), B&W 604, 603 & LCR6 surround set + B&W ASW-610 Subw, Onkyo TX-DS787 THX Certified
VR: Valve Index / Oculus Quest 2 | Console: PS5 | Arcade: Arcadeo CLASSIC 2 cabinet /w Hyperspin 29k games / 26" Upright Racing Cabinet)
Old 17-01-2022, 16:42   #6727   link
lapino
Senior Member

lapino's Avatar

wel interessant

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
lapino is offline   Reply With Quote
Old 18-01-2022, 14:35   #6728   link
Max Power
Senior Member

Max Power's Avatar

Microsoft to acquire Activision Blizzard

https://news.microsoft.com/2022/01/1...-every-device/
Old 18-01-2022, 14:40   #6729   link
Fallschirmjaeger
Senior Member

Fallschirmjaeger's Avatar

Dat begint toch serieus naar monopolie toestanden te neigen.

Wie is de volgende, EA?
Old 18-01-2022, 14:49   #6730   link
Max Power
Senior Member

Max Power's Avatar

Hoop dat we nog steeds Diablo op PS krijgen :-(
Old 18-01-2022, 14:52   #6731   link
Cybdm
★★★★★

Cybdm's Avatar

Microsoft, de nieuwe Netflix in wording voor gaming.
Goed nieuws voor wellicht game pass, maar ik kan dit soort van overname praktijken - doch geheel business as usual ongeacht de markt - niet toejuichen.
Old 18-01-2022, 15:02   #6732   link
Jack Carver
white male hetero unicorn

Jack Carver's Avatar

Vrees ook dat het allemaal genetische shit die moet verkopen gaat worden en dat originaliteit er zwaar onder gaat lijden.

Zie ook naar de filmindustrie waar originaliteit ook ver te zoeken is.

En ergens is dat ook logisch natuurlijk gezien de productiekost gigantisch de hoogte zal ingeschoten zijn tov pakweg 15 jaar geleden.
Jack Carver is offline   Reply With Quote
Old 18-01-2022, 15:06   #6733   link
ExReey
Grunger

ExReey's Avatar

Argh, nog meer Gamepass AAA games. Tot MS een zodanig overgroot marktaandeel verovert dat ze het Gamepass exclusive beginnen maken, en je mag bye bye zeggen tegen game ownership.

Toppers. Ik snap niet dat dit forum zo geilt op die Gamepass maar bon.
ExReey is offline   Reply With Quote
Old 18-01-2022, 15:14   #6734   link
Potenza
De Verschrikkelijke

Potenza's Avatar

Quote:
Originally Posted by ExReey View Post
Argh, nog meer Gamepass AAA games. Tot MS een zodanig overgroot marktaandeel verovert dat ze het Gamepass exclusive beginnen maken, en je mag bye bye zeggen tegen game ownership.
Dit. Ik heb geen Gamepass omdat ik te occasioneel speel, als ik vijf spellen koop op een jaar is't veel. Op zich is het een prima deal, dit nieuws bevestigt echter het nare gevoel dat ik al effe heb bij het systeem.
Old 18-01-2022, 15:25   #6735   link
Bjorn
Senior Member

Bjorn's Avatar

Kwalijke evolutie toch wel. Nog 1 of 2 van dit soort acquisities en er schiet eigenlijk niets meer over dat de naam waardig is. Nintendo zal altijd wel blijven draaien op hun exclusives, maar Sony zal nu toch ook wel de hete adem in hun nek beginnen voelen. Zij hebben wel succesvolle franchises, maar vraag mij af hoeveel volk straks nog een PlayStation gaat aanschaffen voor de 4-5 exclusives die ze nog hebben.
Old 18-01-2022, 15:25   #6736   link
Cybdm
★★★★★

Cybdm's Avatar

Quote:
Originally Posted by ExReey View Post
Toppers. Ik snap niet dat dit forum zo geilt op die Gamepass maar bon.
Ik zit in het midden, ik waardeer ownership enorm, maar als historisch Vhs-Laserdisc-cdi-dvd-(en HDDVD sadly)-blu-ray koper vind ik vandaag Netflix, Amazon, Disney ronduit the way to go. Zo vrij van content genieten (die je misschien wel nooit zou gekocht hebben op eigen initiatief) zonder klassieke restricties en ongeacht waar en hoe, dat is een toekomst die ik bij gaming ook toejuich. Spel x moeten kopen voor platform y en nogmaals voor platform z of de non-refundable gok bij het kopen en de stapel aan meh backlog is ook niet meer van deze tijd.

Maar goed, zoals gezegd, die overname juich ik niet toe en die praktijk staat op zich los van de subscription based gaming discussie.
Old 18-01-2022, 15:26   #6737   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Quote:
Originally Posted by Jack Carver View Post
Vrees ook dat het allemaal genetische shit die moet verkopen gaat worden en dat originaliteit er zwaar onder gaat lijden.

Zie ook naar de filmindustrie waar originaliteit ook ver te zoeken is.

En ergens is dat ook logisch natuurlijk gezien de productiekost gigantisch de hoogte zal ingeschoten zijn tov pakweg 15 jaar geleden.
Nu niet dat Activision/Blizzard iets origineel of kwalitatief gemaakt hebben de laatste 10 jaar. Meer generische shit als CoD kan je toch niet hebben denk ik.
Op dat vlak staat MS wel voor op die 2.
Dodgy is offline   Reply With Quote
Old 18-01-2022, 15:37   #6738   link
Vrieskou
Greven

Vrieskou's Avatar

make wow great again

Quote:
PEEPHOLE druuuuuuuuuuugs toxic epo wtfBBQ kmoekakn editen lijpoog pur pijpegale
Vrieskou is offline   Reply With Quote
Old 18-01-2022, 15:41   #6739   link
Nieker
Punk in drublic

Nieker's Avatar

Quote:
Originally Posted by Dodgy View Post
Nu niet dat Activision/Blizzard iets origineel of kwalitatief gemaakt hebben de laatste 10 jaar. Meer generische shit als CoD kan je toch niet hebben denk ik.
Dat denk ik dus ook, kan alleen maar beter zijn dan de diarree die ze nu maken. Er is veel talent en het zijn grote franchises, nu die kwaliteit terug naar boven krijgen.

Sowieso wel fan van gamepass titels omdat ze zowel op console als pc verschijnen en niet vast hangen aan een generatie consoles.
Nieker is online now   Reply With Quote
Old 18-01-2022, 15:48   #6740   link
Jack Carver
white male hetero unicorn

Jack Carver's Avatar

Quote:
Originally Posted by Dodgy View Post

Teken aan de wand dat MS daar dan zoveel geld voor geeft ipv te investeren in kleinere getalenteerde studio's en die bug budget te geven ?

Soit, via de vpn deal toch ook gezwicht ondertussen. Zelfs voor ik een xbox heb.
Jack Carver is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules