![]() |
![]() |
#1761 link |
~MOAI!
|
Ik verwacht wel nog een extra nieuwe PVP mode buiten push, 2cp verdwijnt dus dan nog altijd netto maar 1 extra in feite.
Qua heroes lijkt 2 per categorie me zowat het minimum... Gaan sowieso bijna alle Heroes moeten finetunen/herwerken, de tanks al zeker voor 5v5 dus zullen hun werk nog wel hebben.
![]() |
![]() |
#1765 link |
(no homo (homo))
|
ok overwatch 2 is letterlijk gewoon hetzelfde wa een teleurstellende zever. 1 hero extra en tis 5v5 ipv 6v6 al de rest is gewoon geport, zelfs mijn skins van overwatch 1 staan hier op
waarom werken ze niet met seasons of act gelijk een normale shooter? csgo, valorant, r6, ... gebruiken seasons/acts/operations als ze iets impactvol willen aanpassen of nieuwe content willen releasen. maar goe ja dan kan je geen fullprice vragen geen idee hoe dit niet gaat floppen lol |
![]() |
![]() |
![]() |
#1766 link |
(no homo (homo))
|
ik heb nog wat gespeeld en alhoewel ik na een tijd niet spelen 'k het wel leutig vind op zich, spel zelf blijft écht wel fun maar ik kan er niet van over dat dit een volledig nieuw spel gaat worden
er komt naar't schijnt een pve sectie in't spel maar dat zou sowieso veel later komen tov de pvp. zelfs al is de pve niet gewoon events zoals in ow1 -wat ik een beetje vrees-, hoe gaan ze in godsnaam de playerbase lang genoeg houden om die brug pvp-pve te kunnen maken? ![]() bizar, heel bizar. misschien helpt de microsoft overname wie weet |
![]() |
![]() |
![]() |
#1767 link |
Senior Member
|
Tis gewoon een marketing stunt he, ze hebben elke streamer op twitch omgekocht om het te spelen onder "overwatch 2" en ge betaalt een full price voor de PVE experience, de rest krijgt ge als normale update.
![]() |
#1771 link |
(no homo (homo))
|
awel ja, dan blijft natuurlijk de vraag hoe ze een playerbase kunnen houden. ze moeten zowel de oude playerbase die overwatch al gekocht heeft terughalen en die pvp laten spelen in de hoop dat ze blijven tot de pve release én het ook nog eens doen kopen als ook genoeg nieuwe spelers vinden die OW nooit hebben gespeeld/gekocht en nu OW2 rechtstreeks gaan kopen om te kunnen beginnen met pvp
in een universum waar én csgo én valorant én r6 niet bestaat, misschien. maar zeker sinds valorant erbij is gekomen zie ik een moeilijk pad voor ow imo wat opnieuw spijtig is. voor alle domme beslissingen ze met OW en OWL hebben gemaakt -franchising, puke- het core spel zelf is ongelooflijk leuk. enfin quickplay toch, ranked was soms wat tilting solo of duo omdat ge niet kunt carryen gelijk in andere games
Last edited by radje; 30-04-2022 at 08:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1773 link |
(no homo (homo))
|
dat vat 't mooi samen ja, heb ondertussen nog wat meer beta gespeeld en 't is echt gewoon nen overwatch patch. maar kmoet ook wel zeggen dat ik mij terug aan't amuseren ben maar euh ja, ik had wss exact dezelfde ervaring gehad als ik gewoon ow1 had geinstalleerd
![]() we zijn gegaan van naar "dit gaat groter worden dan csgo met de franchise league" tijdens beta en initiele release van 1.0 naar "OWL zelf gaat cijfers goed brengen ge gaat zien" naar "oops OWL is gigantisch aan't falen qua kijkers" naar "OW2 gaat het spel heruitvinden" naar euhm, dit. qua downfall van een spel kan dat wel tellen en ondertussen is er ook een talent skill/spell based shooter bij gekomen die wél zijn populariteit heeft kunnen behouden. blijkbaar is leren van ander FPS'en veel constructiever dan warm water proberen te heruitvinden, wie had dat ooit kunnen denken (ow heeft amper talent geleend van csgo, van map designers tot ingame observers, terwijl valorant propvol zit). het helpt ook dat riot geen dumpsterfire is tov activision
Last edited by radje; 02-05-2022 at 16:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1774 link |
(no homo (homo))
|
zit nu ook in deze beta en hoe meer ik het speel, hoe aangenamer het wordt.
dit spel is met 5 (1 tank - 2 dps - 2 heal) gewoon oneindig keer leuker geworden en kan voor mij qua spel franchise wel eens de comeback van de eeuw worden. het is ook véél overzichtelijker met 2 man minder op de map: 1 minder om te healen, 1 minder om op te schieten hoeft niet perse te eindigen in te weinig actie. spel blijft adhd genoeg gaat bij release ook f2p zijn zoals al vermeld en kan het alleen maar aanraden vanaf nu feitelijk |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|