![]() |
![]() |
#1 link |
Niet te vertrouwen
|
Hoe drinkt gij uw Asbakwater? (aka de grote koffiethread)
Ja zwijgt. Ik dacht dat vroeger ook van hem, maar nu heb ik ook al meer dan 500 euro uitgegeven aan espresso-toebehoren.
![]() Sebiet ga ik nog een patattenkanon bouwen, stelduvoor.
![]() |
#3 link |
Niet te vertrouwen
|
Ja kweetet. Maar als ge ziet dat zowel de espressomachine als de grinder tweedehands en belachelijk goedkoop waren (resp. €80 en €130, rofl), begint de rest toch al op te tellen.
Ik zou er eigenlijk gewoon nog wat meer geld tegenaan moeten smijten en een Gaggia Classic Pro en een Niche Zero kopen ofzo. ![]()
![]() |
#6 link |
Senior Member
|
Geen koffie best koffie.
Drinken is voor loezers die niet genoeg groenten en fruit eten. #teamdoorzichtigepis
Slagen: iets bereiken. ==> Voltooid deelwoord: geslaagd Slaan, overslaan, doodslaan, afslaan, inslaan, beslaan, opslaan, uitslaan, toeslaan, tegenslaan, doorslaan, ontslaan, neerslaan, bananaphoneslaan: al de rest. ==> Voltooid deelwoord: -geslagen |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 link |
Senior Member
|
Niks projectie Dodgy, koffie is Satans anuswater, recht van de bron!
Slagen: iets bereiken. ==> Voltooid deelwoord: geslaagd Slaan, overslaan, doodslaan, afslaan, inslaan, beslaan, opslaan, uitslaan, toeslaan, tegenslaan, doorslaan, ontslaan, neerslaan, bananaphoneslaan: al de rest. ==> Voltooid deelwoord: -geslagen |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|