Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Muziek

Reply

Thread Tools
Old 31-05-2022, 15:02   #41   link
lapino
Senior Member

lapino's Avatar

Quote:
Originally Posted by acku View Post
Ben toch stiekem benieuwd naar hoeveel die uitstap u gekost heeft met die mindset, all-in
Heb het toevallig deze morgen overgeschreven naar mijne maat die alles heeft betaald en nadien delen we dan door 2. In totaal 162 euro, incl ticket. En daarbovenop 20 euro voor trein heen en terug. Heel de dag uitsluitend bacardi cola gedronken en 1 keer gegeten, soort speciaal biefstuk achtig iets bij braza

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
lapino is offline   Reply With Quote
Old 31-05-2022, 15:28   #42   link
acku
Unbanned

acku's Avatar

Quote:
Originally Posted by lapino View Post
Heb het toevallig deze morgen overgeschreven naar mijne maat die alles heeft betaald en nadien delen we dan door 2. In totaal 162 euro, incl ticket. En daarbovenop 20 euro voor trein heen en terug. Heel de dag uitsluitend bacardi cola gedronken en 1 keer gegeten, soort speciaal biefstuk achtig iets bij braza
Bedankt voor de openheid

Denk dat het dus duidelijk is dat studenten wat op hun honger hebben moeten zitten. Was ooit zo een arm stakker die maar geld genoeg had voor 5 drankjes en ne watermeloen op ne ganse dag Torhout/Werchter. Pijnlijk in een hittegolf. Maar 't is niet t eten of drinken dat ge onthoudt uiteindelijk
acku is offline   Reply With Quote
Old 31-05-2022, 15:46   #43   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Voor 4d RW reken ik toch ook snel op min 500 EUR.
Valt eigenlijk nog mee voor de leute die we hebben
Old 31-05-2022, 16:03   #44   link
Metal
Senior Member

Metal's Avatar

Onlangs Ghost gaan zien in Rotterdam, eerste show sinds het hele corona gebeuren en het deed ontzettend deugd. Zalige show ook, geweldige setlist.

Binnenkort 1 dag Graspop (donderdag), meteen de dag erna naar Pinkpop voor Metallica en dan nog eens Metallica op Werchter. Daarna staat er nog een optreden van Parkway Drive op de planning in de AB (pre corona ticket) en ergens begin 2023 Sabaton. Er zullen er ongetwijfeld nog wel wat bij komen (Evergrey in de Biebob waarschijnlijk).
Metal is offline   Reply With Quote
Old 31-05-2022, 17:44   #45   link
Zinno_01
Member

Quote:
Originally Posted by HeLLBirD View Post

Mod: Mijn Machine Head zal waarschijnlijk Zinno zijn Amon Amarth zijn, aangezien die samen aan het toeren zijn.
Dat klopt gelijk een zwerende vinger!
Zinno_01 is offline   Reply With Quote
Old 31-05-2022, 20:13   #46   link
Japisee
҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉

Japisee's Avatar

Quote:
Vicaris Village in Dendermonde voor 't Ros Beiaard

Bart Peeters natuurlijk, altijd goed voor de sfeer. Verbaast me altijd hoeveel materiaal die heeft, terwijl ik hem altijd zag als een presentator, schrijver en acteur.

Nadien Discobar a moeder. Eindelijk. Perfect boomerfeestje
ik bid voor u
Old 31-05-2022, 23:16   #47   link
A-star
Hardcore Father

A-star's Avatar

vandaag 2 Cellos gaan zien in Brussel (Paleis 12, Heizel).
Het was ok, hun beste nummers, ambiance was Áava.
A-star is offline   Reply With Quote
Old 02-06-2022, 12:21   #48   link
LukeSoloSalade
Zetelliberaal

LukeSoloSalade's Avatar

Quote:
Was ooit zo een arm stakker die maar geld genoeg had voor 5 drankjes en ne watermeloen op ne ganse dag Torhout/Werchter. Pijnlijk in een hittegolf. Maar 't is niet t eten of drinken dat ge onthoudt uiteindelijk
Daarvoor diende toch de camping.

Waren mijn go to items als arme student, om het dan met een paar 100 franken op de wei van graspop te redden.

Als je honger en dorst leed op een festival, deed je toch iets verkeerd zulle
Old 02-06-2022, 13:12   #49   link
acku
Unbanned

acku's Avatar

zelfs als student was mijn appreciatie voor lauw bier maar matig.
Schultenbrau herken ik, van denalidi zeker? Als ge dat drinkt is Jack wel een vreemde keuze, want toch wel een van de duurdere bourbons nu. Zou eerder Four roses gaan, of gewoon een goedkope blend als Red Label / J&B / Whilliam Lawsons
Old 02-06-2022, 13:51   #50   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Je moet wel investeren in een degelijke frigobox, dat is toch de evidentie voor de camping
Old 02-06-2022, 13:58   #51   link
acku
Unbanned

acku's Avatar

mijn tent stortte in als t teveel regende, en ik dronk t goedkoopste bier van den aldi. Zal dan een frigobox hebben ja, laat staan iets vinden om dat koel te houden
Old 02-06-2022, 14:35   #52   link
LukeSoloSalade
Zetelliberaal

LukeSoloSalade's Avatar

Quote:
zelfs als student was mijn appreciatie voor lauw bier maar matig.
Schultenbrau herken ik, van denalidi zeker? Als ge dat drinkt is Jack wel een vreemde keuze, want toch wel een van de duurdere bourbons nu. Zou eerder Four roses gaan, of gewoon een goedkope blend als Red Label / J&B / Whilliam Lawsons
Tja dat was gewoonte, het verschil tussen lauwe jupiler of lauwe schultenbrau / Karlsquell was voor mij miniem.

Qua whisky/whiskey had ik toen buiten Jack niet veel geproefd, maar die beviel me het best van de weinige die ik toen geproef had. Die ging het beste af, ik dronk toen zelden sterke drank.

Nu zo een fles was genoeg voor 2 dagen graspop, dus een goede investering voor 300-400 frank in die tijd. Red label en J&b zullen niet zoveel goedkoper geweest zijn (zijn dat nu ook niet als ik de prijzen in de colruyt zie)
Old 02-06-2022, 15:02   #53   link
LukeSoloSalade
Zetelliberaal

LukeSoloSalade's Avatar

Quote:
Originally Posted by Turtle View Post
Je moet wel investeren in een degelijke frigobox, dat is toch de evidentie voor de camping
cheap ass frigobox van den aldi of een of andere budget winkel. En enkele flesjes water laten bevriezen als koelelement. Meer was dat mij ook niet zulle
Old 02-06-2022, 15:30   #54   link
HeLLBirD
You ain't seen me, aight!

HeLLBirD's Avatar

Toen ik als jonge man naar Werchter ging, liepen wij binnen met zakken wijn in ons broek verstopt (weet wel, van die zakken uit die kartonnen dozen). Op de wei zelf buiten eten weinig opgedaan vroeger.
Dat heeft wel maar een paar jaren geduurd. Plotseling was daar een crack down op, en dan hebben we zo'n zak 'moeten' leegdrinken aan de ingang. 'k Heb toen een paar uur later een stevig dutje gedaan op de wei. :/

Good times.
HeLLBirD is offline   Reply With Quote
Old 04-06-2022, 08:31   #55   link
HeLLBirD
You ain't seen me, aight!

HeLLBirD's Avatar

Quote:
Originally Posted by HeLLBirD View Post
Vrijdag naar Ice Nine Kills in Kavka Zappa
Ow man. Wat. Was. Dat. Zoveel energie en toch zo loepzuiver gezongen. Zo heerlijk theatraal ook, ik hou daar wel van.

Blij dat ik deze nog gezien heb in een zaaltje van max 1000 man, want die hebben wel het potentieel om ooit een grote afsluiter te zijn. Een mengeling van het theatrale van Slipknot, met het geluid van een agressievere Avenged Sevenfold. Echt wel mijn ding.

Omdat beelden meer zeggen dan woorden, wat livebeelden van een ander optreden, maar trekt er goed op (bij ons was het gewoon Georgie, geen Mickey ):

Ze hebben ondertussen, naast hun ouder werk, twee concept albums uit waarin ze in elk nummer het verhaal van een film-horrorklassieker bezingen. Voor elk van de horrornummers dat ze live brachten, had de zanger een ander kostuum. Het ene moment was hij Freddy Krueger, het volgende was hij de clown van IT en wat later was hij Ash van Evil Dead. Zalig gedaan. Je voelt dat die band vol goede ideeŽn zit, nu nog opgepikt worden door een groter publiek.

En ook even een vermelding van de support act InVisions. Ook heel sterke metalcore. Staan binnen twee weken op Graspop, en zelfs op de mainstage op Hellfest. Vinyl gekocht en direct ook laten signeren, ik steun graag opkomende bands die de moeite doen om zelf hun merchandise te verkopen. =)

Last edited by HeLLBirD; 04-06-2022 at 09:37.
HeLLBirD is offline   Reply With Quote
Old 04-06-2022, 08:50   #56   link
Clipper
Berger d'Arcadie

Clipper's Avatar

Gisteren Eefje de Visser in de Effenaar. Ooit een ticket voor gekocht toen er eens 5 seconden meer mocht in Nederland dan in BelgiŽ, was oorspronkelijk gepland voor oktober 2020.

Zeker meer dan 15 jaar geleden dat ik daar nog geweest was, en een blij weerzien. Zaal klonk echt goed en die show van Eefje wordt maar straffer elke keer ik hem zie. Moest ik daar iets geconsumeerd hebben ik zou denken dat iemand er een roze Mario in had gedaan.

inb4 needle spiking
Clipper is offline   Reply With Quote
Old 04-06-2022, 10:51   #57   link
Wannes.
Senior Member

Volgende vrijdag DJ Shadow in Openluchttheater Antwerpen
Yay
Wannes. is offline   Reply With Quote
Old 07-06-2022, 08:48   #58   link
LukeSoloSalade
Zetelliberaal

LukeSoloSalade's Avatar

maandag 13 juni 2022

Rotting Christ , Muziekgieterij in Maastricht
Old 07-06-2022, 09:09   #59   link
Prumpy
Pro-shrimper

Prumpy's Avatar

Afgelopen zaterdag Punk In Drublic.

- Bombpops: schoon zangereske, muziek meh
- Ignite: nieuwe zanger moet zeker niet onderdoen, enorm goed optreden
- Me First and the Gimme Gimmes: The next song is a cover, blijft zalig
- NoFX: een van de betere concerten en playlists van de keren dat ik ze gezien heb, nuchtere Fat Mike maakt het echt beter
begets Destruction as Destruction begets...
Prumpy is offline   Reply With Quote
Old 07-06-2022, 10:27   #60   link
Zinno_01
Member

Quote:
Originally Posted by Prumpy View Post
Afgelopen zaterdag Punk In Drublic.

- Bombpops: schoon zangereske, muziek meh
Rap ff wat geluisterd, doet mij denken aan Magnapop .... iets om snel te vergeten dus.
Zinno_01 is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Muziek

Thread Tools

Posting Rules