![]() |
![]() |
#42 link |
Senior Member
|
@turtle, de m4a1 is vervangen door de m4a4, en heeft geen silencer.
@pleun, ik vind het pure, back to the roots, fps gamen eraan leuk. waar je in bf3 allerlei gadgets, wapens, voertuigen en andere onnozelheden hebt, heb je hier enkel aim skill nodig. Zo zou elke competitieve fps moeten zijn. Ik heb zin om mij erop toe te leggen trouwens ![]() Last edited by black; 22-08-2012 at 11:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 link |
Senior Member
|
Voor mij is het vooral het gebrek aan respawn.
Dood = dood tot het einde van de ronde. En aangezien je maar 5 vs 5 speelt, heeft dat wel wat impact op je winstkansen. Het geeft, zelfs in de publics, aanleiding tot wat meer teamplay. Dat en de fantastische en balanced maps. Shrimpclan? ![]()
Growing old is inevitable, growing up is optional Last edited by Turtle; 22-08-2012 at 12:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 link |
since 09 Feb, 2001
|
Lal 't is wa zoals irl met t-shirts dus?
13.5K | ecko mag alles | BG2 zot | p: Blackstone Fortress | r: Hyperion | w: The Bad Batch | hw: Synology DS414 + 4x3TB WD Red - 2016 rMBP 13" - 2019 iMac 21.5" - iPad G4 - iPhone Xr | ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 link |
Lurking since 1999
|
God. Ik heb me nu maar een nieuw account gemaakt om vanavond al even te kunnen spelen, wil die Steam shit mijn geld niet aannemen.
Of ik nu PayPal of Mastercard pak, hij wil niet naar het volgende scherm en geeft volgende fout: "There seems to have been an error initializing or updating your transaction. Please wait a minute and try again or contact support for assistance." ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|