![]() |
![]() |
#23 link |
~MOAI!
|
De eerste reveal trailer van Cyberpunk werd nog op PS3 gezet in GM Brugsesteenweg om af te spelen op demo TV door mijn voorganger... Winkel is ondertussen twee opvolgers na mij verder. Spel kan maar beter blowjobs uitdelen als pre-order bonus om nog aan verwachtingen te voldoen... Keanu Reeves doet mij hopen dat ze gewoon nog wat budget over hadden en niet dat ze dachten mij daarmee te lokken ofzo.
Studio heeft natuurlijk wel wat krediet en setting spreekt mij in principe meer aan dan The Witcher... Dus die hoop leeft hier wel degelijk nog.
![]() |
![]() |
#26 link |
Senior Puntmuts
|
Dit kan je nu voorbestellen op gamemania.be (CE).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 link |
Tiger Riding Samurai
|
Op GOG pre-orderen is het beste voor CD Projekt Red zelf. CE voor PC bij Game Mania was vorige dinsdag redelijk direct uitverkocht (en is ook geen tijdelijke situatie blijkbaar, itt de consoleversies), zijn al diegenen die zelf achter de toog staan zeker?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 link | |
~MOAI!
|
Quote:
Veel kans werden in het geval van Cyberpunk op PC de eerste paar mensen op de lijst van standaard editie pre-orders afgebeld tot ze op waren. Deden we wel vaker als de aantallen echt laag waren en gezien ik vandaag gebeld werd met de vraag of ik interesse had in CE van Astral Chain op Switch ben ik zeker dat dat nog steeds gedaan wordt.
![]() |
![]() |
![]() |
#31 link | |
Tiger Riding Samurai
|
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |