![]() |
![]() |
#2421 link |
white male hetero unicorn
|
An zich zou ik ook zeggen meer variatie is beter maar uiteindelijk zijn het toch de textures, sound en dialogen die de witcher en ook cyberpunk zijn sfeer gaven. Tis nu niet dat de graphics of de gameplay an zich zooooo uniek of speciaal goed waren imo dus as ze dan meer tijd in de rest kunnen steken en kunnen vermijden van teveel te willen doen kan ik er mee leven
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2422 link | |
Senior Member
|
Quote:
Dat soort berichten komt meestal van devs die net een grote zak geld van Tim Sweeney gekregen hebben voor een exclusieve release.
![]() |
![]() |
#2428 link |
Senior Member
|
https://tweakers.net/nieuws/196980/c...ajaar-uit.html
Einde van het jaar kunnen we er nog eens opnieuw aan beginnen.
![]() |
#2429 link | |
Whatabautist
|
Quote:
Precies cash nodig na hun fiasco |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2434 link | |
N°1 Music Spammer
|
swing and miss.
![]() |
![]() |
![]() |
#2435 link |
Whatabautist
|
Meh ze doen het niet uit de goedheid van hun hart zulle.
Ja die wat het spel reeds hebben krijgen een gratis update. Ma serieus wie geeft daar nu om, als ik W3 nog eens wil spelen is de oude versie goed genoeg. Die tijd en energie steken ze beter in een extra DLC. Bijvoorbeeld eentje waar je Dandelion speelt of zo. Betaal ik met plezier een 20€ voor. Maar nee oude bewezen content rehashen it is. Remake dit remake dat. Nog maar eens een nieuwe batman, spiderman ... Barf, barf, barf. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2440 link |
Gevaar voor de Veiligheid
|
Aan de ene kant volg ik DJB wel dat die trend van remakes kak is en ze beter tijd zouden steken in iets nieuws.
Aan de andere kant blijft het wel een gratis upgrade, en snap ik niet hoe ge het dan een cash grab kunt noemen. Gaan er echt zoveel nieuwe kopers overtuigd worden nu de graphics worden verbeterd, die het originele spel niet zouden gekocht hebben?
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|