![]() |
![]() |
#41 link | |
anale kattenneuker
|
Quote:
Wat ik verwacht. Free to play 32 characters waarvan 6 unlucked en "gratis te spelen" Gold/credit system ingame te verdienen Weekly 2 random chars bij de standaard 6 gratis chars Ingame shop, real money. Waar je cosmetics en heroes kan kopen.
![]() |
![]() |
![]() |
#42 link | |
soy ninja
|
Quote:
![]() sad ak gon B sad
![]() |
![]() |
#44 link |
Soupe du jour
|
Twee problemen dat ik zou hebben met $ voor heroes:
Als het ging om een ability aan te passen zou ik daar meer begrip voor hebben, maar voor volledige heroes niet. Andere team heeft PremiumCharA en PremiumCharB in overvloed? Krachtige chars, maar wel te counteren met bv. PremiumCharC en PremiumCharD. Oh je team heeft die niet? Go to the shop. Met rotations ga jeook het scenario krijgen waar op momenten dan deze rotated free chars massaal aanwezig gaan zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 link |
anale kattenneuker
|
Ben dan ook geen fan van hun HotS model, maar ik verwacht zo iets voor Overwacht. Heb bij hots 1 aankoop gedaan, zo een launch pakket van 30$, omdat ik dat wat bekijk als de "aankoop" van het spel en het vrij veel te bieden had voor die prijs. Meer wil/wou ik er niet aan geven, vooral omdat de heroes belachelijk duur zijn. Je hebt heroes van 12 euro ofzo. Heb ondertussen met gold door te spelen wel 2 chars gekocht.
Ik hoop alleen dat er geen HS arena fee zit aan te komen voor een bepaalde (leukste) gamemodus, wat ook nog eens goed mogelijk is, want daar gaat vies veel geld tegen gesmeten worden. Stel je voor, 150 ingame gold of 2 euro voor een arena in overwatch. Doel, 12 wins halen in 6v6, 3 losses = game over. Te winnen. gold, cosmetics heroes en bij hoog aantal wins exclusive arena only cosmetics voor je epeen te tonen. 12 wins bvb = golden aura voor Winston. Shit just got real.
![]() |
![]() |
#46 link |
soy ninja
|
Tzal wel het "gebruikelijke" model van de succesverhalen zijn van de laatste jaren in andere games.
Free to play, pay to shine (zoals LoL). Alle andere opties zullen niet goed uitdraaien. Montly fee = fail 50$ om het aan te kopen = fail Betalen voor ingame beter items = fail
![]() |
#57 link | |
Senior Member
|
Quote:
Het ziet er cava uit, ik ben ingeschreven voor de BETA, maar geen idee of ik het wel echt zal spelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|