![]() |
![]() |
#81 link | |
Una
|
Quote:
![]() |
![]() |
![]() |
#82 link |
★★★★★
|
Dat is altijd het moeilijke aan dit soort games, want klein beginnen en dan constateren dat het niet zo ideaal is voor het grotere geheel is eveneens niet leuk. In dit soort games maakt het vooraf plannen en inschatten het verschil tussen noob en veteran, I guess.
PC gaming: LG CX 48" 4K@120hz OLED G-Sync, Intel i9-10900K, NVIDIA GeForce RTX 3090 24GB, Corsair Vengeance RGB Pro 32 GB, Samsung 970 EVO Plus 1 TB NVMe SSD, Corsair Hydro H115i RGB Platinum, Corsair Obsidian 500D RGB case PC gaming2: Lenovo Legion 7 laptop / AMD Ryzen 7 5800H, GTX 3080 165W / 16inch 2560x1600 165Hz Home Theater: Samsung LED 55" 8 Series 1000hz (UE55F8000SL), B&W 604, 603 & LCR6 surround set + B&W ASW-610 Subw, Onkyo TX-DS787 THX Certified VR: Valve Index / Oculus Quest 2 | Console: PS5/XBOX SERIES X | Arcade: Arcadeo CLASSIC 2 cabinet /w Hyperspin 29k games / 26" Upright Racing Cabinet) |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 link |
Serious Member
|
Weet er iemand hoe ik een stop kan toevoegen aan een metrolijn?
De lijn bestond uit 4 stops maar wil er graag 2 toevoegen. Dacht dat dit automatisch zou gaan als ik de stop bouwde maar je moet de game nog duidelijk maken hoe effectief de metrostellen moeten rijden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 link |
Senior Member
|
Holy shit, check die dude zijn stad:
http://imgur.com/gallery/HJ5Ot/new Fjords map op steam workshop. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 link |
Senior Member
|
Wat is dat met die viaductenfetisj trouwens? Qua urban planning ook een totale ramp, die dingen, maar geluidsoverlast zal wel geen factor in dat spel zijn zeker? Awoert zeg ik!
![]() |
#88 link | |
You ain't seen me, aight!
|
http://www.pcgamer.com/cities-skylin...sales-records/
Hoera voor de verkoop (250k exemplaren op day1), en hoera voor Paradox in het algemeen! Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 link |
Raadvragend
|
Dat is net het probleem, anders had ik het ook al lang gekocht.
I seek pleasure. I seek the nerves under your skin. The narrow archway; the layers; the scroll of ancient lettuce. We worship the flaw, the belly, the belly, the mole on the belly of an exquisite whore. He spared the child and spoiled the rod. I have not sold myself to God. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 link |
PimpMeister
|
Het budget is er maar met alle andere kosten en sparen moet ik nu ook niet geld gaan spenderen aan games.
![]() |
#95 link |
Senior Member
|
Links bovenaan staat een knop. Daarmee krijg je de keuze voor de verschillende overlays (noise, crime, traffic,....).
Een huis kan je steeds aanklikken voor info. Ik vind wel dat zo'n dorpje van 2k inwoners al belachelijk veel vrachtwagen verkeer met zich mee brengt.
![]() |
#96 link |
Raadvragend
|
Kan er iemand eens een vergelijking met simcity 4 maken?
I seek pleasure. I seek the nerves under your skin. The narrow archway; the layers; the scroll of ancient lettuce. We worship the flaw, the belly, the belly, the mole on the belly of an exquisite whore. He spared the child and spoiled the rod. I have not sold myself to God. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 link |
Lurker from the shadows
|
Heb het een paar uur op gezet en een kleine stad gemaakt maar toch echt niet men ding, dan maar niet kopen. Heel misschien geef ik het nog eens een kans wanneer de steam workshop het onder handen heeft genomen. Heb een te grote back-log om het daar zo maar aan toe te voegen.
Is wel leuk om Northernlion zijn steden te zien bouwen maar zo een sim lijkt toch maar niets voor mij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 link | |
N°1 Music Spammer
|
Sim city 4 ging nog net iets verder. Neem er maar vrede mee dat zoiets nooit geëvenaard zal worden, en koop het.
![]() |
![]() |
![]() |
#99 link |
Senior Member
|
Op het eerste zicht iets minder diepgang dan SC4, maar de freeform wegen/viaducten zijn wel een vooruitgang.
Persoonlijk heb ik ook de indruk dat het verkeer iets beter in elkaar zit. Ik merk veel meer invloed van logische aanpassingen aan mijn wegennet. Met alle mods in de toekomst, kan het imo SC4 wel evenaren. Wat ik ook goed vind is dat ze niet meer werken met zo'n cirkel van bereik. Bereik van diensten/onderwijs is ook veel groter. Enkel die verplichte kerkhoven en overdreven afval storen me atm wat (6k inwoners)
![]() |
#100 link | ||
★★★★★
|
Quote:
Quote:
PC gaming: LG CX 48" 4K@120hz OLED G-Sync, Intel i9-10900K, NVIDIA GeForce RTX 3090 24GB, Corsair Vengeance RGB Pro 32 GB, Samsung 970 EVO Plus 1 TB NVMe SSD, Corsair Hydro H115i RGB Platinum, Corsair Obsidian 500D RGB case PC gaming2: Lenovo Legion 7 laptop / AMD Ryzen 7 5800H, GTX 3080 165W / 16inch 2560x1600 165Hz Home Theater: Samsung LED 55" 8 Series 1000hz (UE55F8000SL), B&W 604, 603 & LCR6 surround set + B&W ASW-610 Subw, Onkyo TX-DS787 THX Certified VR: Valve Index / Oculus Quest 2 | Console: PS5/XBOX SERIES X | Arcade: Arcadeo CLASSIC 2 cabinet /w Hyperspin 29k games / 26" Upright Racing Cabinet) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|