![]() |
![]() |
#42 link |
★★★★★
|
Ironisch, effectief 900p aanbieden aan zuiver 60ps zou technisch haast een verbetering zijn ten opzichte van de PS4 en XBONE en pak games. Wat een console generatie lol.
Nu goed, als Nintendo weet te compenseren met andere innovatie, dan zal de 900p me niet tegenhouden.
PC gaming: LG CX 48" 4K@120hz OLED G-Sync, Intel i9-10900K, NVIDIA GeForce RTX 3090 24GB, Corsair Vengeance RGB Pro 32 GB, Samsung 970 EVO Plus 1 TB NVMe SSD, Corsair Hydro H115i RGB Platinum, Corsair Obsidian 500D RGB case PC gaming2: Lenovo Legion 7 laptop / AMD Ryzen 7 5800H, GTX 3080 165W / 16inch 2560x1600 165Hz Home Theater: Samsung LED 55" 8 Series 1000hz (UE55F8000SL), B&W 604, 603 & LCR6 surround set + B&W ASW-610 Subw, Onkyo TX-DS787 THX Certified VR: Valve Index / Oculus Quest 2 | Console: PS5/XBOX SERIES X | Arcade: Arcadeo CLASSIC 2 cabinet /w Hyperspin 29k games / 26" Upright Racing Cabinet) |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 link |
Dark Soul
|
Het blijft platte kak aangezien de NX 3 jaar later uitkomt dan de PS4 en de Xbox One. Ik ga deze keer de kat uit de boom kijken en zal de NX pas aanschaffen als het écht de moeite is.
Desktop: AMD Ryzen 7 5800X3D 32GB RAM RTX 3070 2x1TB Samsung 970 Evo Asus ROG PG348Q 3440x1440 PSN: GeraltOfRivia86 | Battle Tag: JackRipper#1753 | Wii U: Reaper86 |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 link |
Senior Member
|
Mijn gedacht, en met die povere specs (3 jaar na datum), zou het mij verbazen moesten third party devs ervoor gaan ontwikkelen, na het wii-u debacle zeker. Ik zie er alvast nog niet te vlug cod, fifa, e.d. naartoe komen, zal wel terug niche blijven onder de consoles...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 link |
anale kattenneuker
|
Probleem gaat een beetje zijn als er een nieuwe Zelda op uitkomt ik weer de dikke miet ga uithangen en dat ga aanschaffen.
Mijnen droomt blijft wel bestaan voor de volgende generatie ![]()
![]() |
![]() |
#47 link | |
★★★★★
|
Een wat betreft dat patent dat Nintendo nam op een of ander ''flexible and adaptable" scherm?
Quote:
PC gaming: LG CX 48" 4K@120hz OLED G-Sync, Intel i9-10900K, NVIDIA GeForce RTX 3090 24GB, Corsair Vengeance RGB Pro 32 GB, Samsung 970 EVO Plus 1 TB NVMe SSD, Corsair Hydro H115i RGB Platinum, Corsair Obsidian 500D RGB case PC gaming2: Lenovo Legion 7 laptop / AMD Ryzen 7 5800H, GTX 3080 165W / 16inch 2560x1600 165Hz Home Theater: Samsung LED 55" 8 Series 1000hz (UE55F8000SL), B&W 604, 603 & LCR6 surround set + B&W ASW-610 Subw, Onkyo TX-DS787 THX Certified VR: Valve Index / Oculus Quest 2 | Console: PS5/XBOX SERIES X | Arcade: Arcadeo CLASSIC 2 cabinet /w Hyperspin 29k games / 26" Upright Racing Cabinet) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 link | |
Chairman of the bored
|
Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 link |
Punk in drublic
|
Ik ben al maanden op zoek naar een goede platformer, ik heb er werkelijk nood aan. Als ik niets vind tegen de release van die console dan zie ik die ook nog onder mijn tv belanden.
Tegen al mijn principes in want ik vind de japanse game-industrie geretardeerd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 link | |
Grunger
|
De laatste rumours, van een bron binnen Nintendo die vroeger ook al correct bleek te zijn.
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 link |
Senior Member
|
Hoop echt dat dit goed komt. Mijn gaming hoek ziet er zo leeg uit zonder een Nintendo console :/
![]() |
#56 link |
anale kattenneuker
|
Dus, als ik het goed begrijp is Nintendo NX het volgende.
Een Portable divice. Dat je DS-gewijs waar dan ook meeneemt om te spelen met de kracht van een Xbox One/PS4. Als je op een TV wil spelen haal je die HDMI Dongle uit de unit om het aan te sluiten en gebruik je het zoals als de huidige WIIU tablet. Je kan via Bluetooth aan zowat alles connecteren. Bvb smarthphones, waardoor je sms/telefoon/social media berichten kan ontvangen op je Nintendo NX. Dit alles zou ook nog eens backwards compatible zijn met alle WIIU, WII en 3DS titels. ![]()
![]() |
![]() |
#57 link |
Senior Member
|
![]()
![]() |
#58 link |
Senior Member
|
Heb altijd afgewacht om een Nintendo te kopen, hebben hier een DS in huis die de kinderen af en toe bezigen maar WiiU bewust laten liggen. Idem voor de Xbox One en merk ook dat de PS4 minder en minder aan staat. Maar een Nintendo die met zulke features komt, gekoppeld aan toch wel unieke titels van tijd tot tijd, maakt me meteen behoorlijk enthousiast. Zéér benieuwd.
![]() |
![]() |
#60 link |
Senior Member
|
Begrijp u cole, kzou nu ook mad zijn moest ik een WiiU gekocht hebben.
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|