Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 30-01-2022, 08:15   #18601   link
Moer
Senior Member

Moer's Avatar

Black Temple & Hygal = go! Enkel council en Illidan nog.
Noggenfogger 341 spelers still going stronk.
Moer is offline   Reply With Quote
Old 02-02-2022, 08:29   #18602   link
Moer
Senior Member

Moer's Avatar

Illidan & Archimonde down! Realmfirst! Maar 5 actieve guilds maar bon.

*correctie 8 guilds

Beleef helemaal mijne 2de gamejeugd

Last edited by Moer; 02-02-2022 at 11:59.
Old 02-02-2022, 13:07   #18603   link
Cybdm
★★★★★

Cybdm's Avatar

Straffe wending, nee?

Blizzard laat Alliance en Horde voor het eerst samen spelen in World of Warcraft
=> https://tweakers.net/nieuws/192728/b...-warcraft.html

Quote:
In een bericht op de website van de mmorpg legt gameregisseur Ion Hazzikostas uit wat spelers kunnen verwachten van het samenspel tussen Horde en Alliance. Spelers van de twee facties kunnen straks samen dungeons, raids, rated arena's en rated battlegrounds doen.
Quote:
De gameregisseur komt in zijn bericht terug op de uitspraken die zijn gedaan tijdens BlizzCon 2019, waarin het team nog stelde dat "de scheiding tussen Alliance en Horde het fundament is van wat Warcraft, Warcraft maakt".
PC gaming: LG CX 48" 4K@120hz OLED G-Sync, Intel i9-10900K, NVIDIA GeForce RTX 3090 24GB, Corsair Vengeance RGB Pro 32 GB, Samsung 970 EVO Plus 1 TB NVMe SSD, Corsair Hydro H115i RGB Platinum, Corsair Obsidian 500D RGB case
PC gaming2: Lenovo Legion 7 laptop / AMD Ryzen 7 5800H, GTX 3080 165W / 16inch 2560x1600 165Hz
Home Theater: Samsung LED 55" 8 Series 1000hz (UE55F8000SL), B&W 604, 603 & LCR6 surround set + B&W ASW-610 Subw, Onkyo TX-DS787 THX Certified
VR: Valve Index / Oculus Quest 2 | Console: PS5 | Arcade: Arcadeo CLASSIC 2 cabinet /w Hyperspin 29k games / 26" Upright Racing Cabinet)
Cybdm is offline   Reply With Quote
Old 02-02-2022, 14:43   #18604   link
Moer
Senior Member

Moer's Avatar

mja 't is ook triestig gesteld. ben blij dat ze gameplay over lore laten primeren. laatste weken paar keer een alliance gezien. Was een jaar geleden ... Ocharm die mannen, al die moeite om dan geen content meer te kunnen doen door gebrek aan medespelers. En dan durven ze nog geld vragen voor transfers ook.
Old 02-02-2022, 16:24   #18605   link
Cybdm
★★★★★

Cybdm's Avatar

Ik blijf die twee gescheiden kanten een inherent iets aan Warcraft vinden en op zich een goed idee, maar het is een praktisch probleem gebleken, zelfs al vanaf day one. Met "omg, I'm on a crap alliance server" toestanden en bochten nemen zoals een uur staren op een wow server statistic website voordat je een char aanmaakt om maar niet in een ghost town terecht te komen

Ik begrijp als geen ander de waarde van een per server economic en social experience, maar het is een zeer hoge prijs voor probemen zoals server keuze, kant keuze, ghost town en te late consolidatie actie (if ever) van Blizzard en laat staan alle queue mess van full of heavy servers.

Want ik zou toch denken dat het dev/infra team van een van de grootste MMORPG's wel een systeem konden ontwikkelen waar we niet meer van servers of realms spreken en alles netjes load balanced, horizontaal ipv vertikaal. Nee, niet mogelijk? Wel dan flexibele transfers aanbieden, niet achter een paywall.
PC gaming: LG CX 48" 4K@120hz OLED G-Sync, Intel i9-10900K, NVIDIA GeForce RTX 3090 24GB, Corsair Vengeance RGB Pro 32 GB, Samsung 970 EVO Plus 1 TB NVMe SSD, Corsair Hydro H115i RGB Platinum, Corsair Obsidian 500D RGB case
PC gaming2: Lenovo Legion 7 laptop / AMD Ryzen 7 5800H, GTX 3080 165W / 16inch 2560x1600 165Hz
Home Theater: Samsung LED 55" 8 Series 1000hz (UE55F8000SL), B&W 604, 603 & LCR6 surround set + B&W ASW-610 Subw, Onkyo TX-DS787 THX Certified
VR: Valve Index / Oculus Quest 2 | Console: PS5 | Arcade: Arcadeo CLASSIC 2 cabinet /w Hyperspin 29k games / 26" Upright Racing Cabinet)

Last edited by Cybdm; 02-02-2022 at 16:33.
Cybdm is offline   Reply With Quote
Old 02-02-2022, 20:39   #18606   link
Divolinon
Una

Divolinon's Avatar

Send a message via ICQ to Divolinon Send a message via MSN to Divolinon Send a message via Skype™ to Divolinon
Quote:
Originally Posted by Moer View Post
mja 't is ook triestig gesteld. ben blij dat ze gameplay over lore laten primeren.
Lore gewijs moest het al lang gebeurd zijn. Alliance en horde die elkaar bevechten is loregewijs al een tijd nonsensical.
Old 08-04-2022, 07:22   #18607   link
Vrieskou
Greven

Vrieskou's Avatar

Toch weer gesubbed. 9.2 pretty good as far as relaxed grinding gaat . Tlukt mij echt niet met andere games

Quote:
PEEPHOLE druuuuuuuuuuugs toxic epo wtfBBQ kmoekakn editen lijpoog pur pijpegale
Vrieskou is offline   Reply With Quote
Old 19-04-2022, 18:49   #18608   link
Divolinon
Una

Divolinon's Avatar

Send a message via ICQ to Divolinon Send a message via MSN to Divolinon Send a message via Skype™ to Divolinon
Ik veronderstel dat iedereen vastgekluisterd zat aan het scherm om naar de voorstelling van de nieuwe uitbreiding te kijken? Iets met draken.
Old 19-04-2022, 18:54   #18609   link
Prumpy
Pro-shrimper

Prumpy's Avatar

Oorspronkelijk weinig interesse gehad om te kijken, als in: dat lezen we later wel. Het bijhorende filmpje is altijd wel interessant maar dat was deze keer nogal kort precies.

Maar als ik er nu wat over lees wil ik toch al wel met 1 oog meekijken, de interesse is gewekt.

+ terug skill trees
+ veel meer optimization
+ luisteren naar player base
- nieuwe class lijkt gewoon een rework van shaman op eerste zicht

Zou er al invloed van MS merkbaar zijn? Is de laatste kans een stap in de goede richting of gaan ze het hier ook weer verkloten. We zullen zien zeker.
begets Destruction as Destruction begets...
Prumpy is offline   Reply With Quote
Old 19-04-2022, 19:06   #18610   link
Divolinon
Una

Divolinon's Avatar

"The age of dragons has returned."

Wat is het, 5 jaar dat de mensheid het eens mocht proberen? Ze hadden hun toch maar juist terug getrokken.
Old 19-04-2022, 20:58   #18611   link
Jaak
dubbelaccount van peephol

Jaak's Avatar

Quote:
Originally Posted by Prumpy View Post
Zou er al invloed van MS merkbaar zijn?
Denk dat die overname in principe nog niet volledig rond is (formele go van de mededingingsautoriteit), dus vermoed van niet.
Jaak is offline   Reply With Quote
Old 19-04-2022, 21:16   #18612   link
Vrieskou
Greven

Vrieskou's Avatar

Quote:
Originally Posted by Divolinon View Post
Ik veronderstel dat iedereen vastgekluisterd zat aan het scherm om naar de voorstelling van de nieuwe uitbreiding te kijken? Iets met draken.
Ja toch wel live gezien. Content met wat er gezegd is qua systemen

Quote:
PEEPHOLE druuuuuuuuuuugs toxic epo wtfBBQ kmoekakn editen lijpoog pur pijpegale
Vrieskou is offline   Reply With Quote
Old 19-04-2022, 23:36   #18613   link
black
Senior Member

black's Avatar

Ziet er niet slecht uit, maar ze zullen wel weer een manier vinden om totaal niet te luisteren naar de community na de beta -ondanks ze zeker 3 keer gezegd hebben tijdens hun aankondiging vandaag "WE GAAN LUISTEREN NAAR DE COMMUNITY, WE HEBBEN HET ECHT DOOR NU!".

Soit, ik ben terug een maand subbed atm en heb zowat alle classes buiten priest (55), shaman (55) en warlock (57) naar 60 gebracht en gegeared naar 240 ilvl, ik amuseer mij er eigenlijk terug mee door ondertussen naar een goeie serie te kijken en puur de drie storylines uit te spelen met wat m+ per class.

Niet echt hyped voor de nieuwe uitbreiding, wel hyped om eindelijk terug weg te zijn uit shadowlands, achteraf gezien een "meh" expansion, met toch een licht slechte nasmaak (9.2 is wel oké). Nooit echt een klik gehad met een bepaalde class, dus ik ben lichtjes aan het hopen dat de nieuwe hero class mij wegblaast, maar aangezien het ranged is en ik melee verkies, lijkt mij dat ook al straf.
Het hele mount systeem "dragon riding" is trouwens puur afgezien van guildwars 2 en zijn mount progressie systeem, niet echt de innovatie die ik had verwacht.
black is offline   Reply With Quote
Old 20-04-2022, 06:29   #18614   link
Jaak

Jaak's Avatar

Die overhaul qua character progression door terug te gaan naar talent trees en hybrid classes te kunnen maken ben ik toch benieuwd naar.
Old 20-04-2022, 06:38   #18615   link
Prumpy
Pro-shrimper

Prumpy's Avatar

Quote:
Originally Posted by Jaak View Post
Denk dat die overname in principe nog niet volledig rond is (formele go van de mededingingsautoriteit), dus vermoed van niet.
En dus staat daar nog niemand mee te kijken achter iemand z'n rug? Misschien zonder iets te zeggen, maar ogen in de rug voelen kan naar huidige Blizzard-termen zeker geen kwaad.
Natuurlijk staat die daar, die deal ging om veel geld.
Old 20-04-2022, 07:19   #18616   link
Jaak

Jaak's Avatar

Ja, zoals in elk bedrijf zullen er nu wel zijn die nen heten adem in hunne nek voelen - ge merkte bij diene Ion wel belachelijk hard dat hij zich populair wilde maken
Old 20-04-2022, 07:40   #18617   link
black
Senior Member

black's Avatar

Quote:
Die overhaul qua character progression door terug te gaan naar talent trees en hybrid classes te kunnen maken ben ik toch benieuwd naar.
Ja, ziet er wel tof uit, misschien gaat er wel een nieuwe hybris cookie cutter komen, maar dat betwijfel ik sterk. Meestal zal het neerkomen op “dit is de beste spec, kopieer maar” en zal er van echte hybrid wel geen sprake zijn.
Old 20-04-2022, 10:40   #18618   link
Lion
N°1 Music Spammer

Lion's Avatar

Quote:
Originally Posted by black View Post
"WE GAAN LUISTEREN NAAR DE COMMUNITY, WE HEBBEN HET ECHT DOOR NU!".
Dat zeiden ze bij de vorige ook, en de vorige, en de vorige ...
Lion is offline   Reply With Quote
Old 20-04-2022, 10:41   #18619   link
Prumpy
Pro-shrimper

Prumpy's Avatar

Quote:
Ja, zoals in elk bedrijf zullen er nu wel zijn die nen heten adem in hunne nek voelen - ge merkte bij diene Ion wel belachelijk hard dat hij zich populair wilde maken
Inderdaad. Maar ja, dieje heeft de uitstraling van ne gemiddelde kaka.
Het was ook wel te merken dat de presentatie ook genoeg vrouwen en transgenders in beeld moest brengen.
Old 21-04-2022, 12:12   #18620   link
black
Senior Member

black's Avatar

Quote:
Originally Posted by Lion View Post
Dat zeiden ze bij de vorige ook, en de vorige, en de vorige ...
Exact mijn gedacht, geloof er weinig van. Ze zullen wel weer een shitty mechanisme erin steken waardoor alts het eerste half jaar njet zijn, om daarna terug een insane catchup mechanisme in elkaar te steken en die progressie terug te nulifieën waardoor de die hard spelers zich weer bedrogen voelen voor al hun uren grinden.
Soit, leuke tijden maar een main kiezen blijft voor mij nog steeds een onmogelijk taak na al die jaren casual spelen. De ene dag sta ik op en heb ik zin in class x, andere dag zin in class y, maar maak weinig tot geen vooruitgang in competitieve content (of mythic+) door mijn eeuwige twijfels. Ik vind ook geen één class meer echt boven een andere uitsteken, in fun dan, om echt mij aan een class te houden.
Dus meestal doe ik wat lage keys of lfr met een random class, om het terug even leuk te vinden en het soms midden een lfr beu te zijn. Kga mijn hoop vestigen op de nieuwe hero class en daar misschien volledig mijn ding in te vinden, maar zal wel ijdele hoop zijn.
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules