![]() |
![]() |
#28 link |
Waarom ben ik hier?
|
Right
Speel eens tegen 30 FPS en daarna 60 FPS., kom dan nog eens terug. En nergens haal ik hier de pc bij. Ik kom zelf met de Fire Extreme bench op 4K. Echt representatief is dat niet voor games. Last edited by Guru; 15-05-2020 at 20:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 link |
Dark Soul
|
Fuck consoles zou ik zeggen, behalve dan voor exclusives
Desktop: AMD 8-core Ryzen 7 2700x 16GB RAM RTX 3070 2x1TB Samsung 970 Evo Asus ROG PG348Q 3440x1440 Server: HP Microserver Gen8 - Intel Xeon E3-1230V2 - 16GB DDR3 ECC - M1015 - 4x4TB WD Red PS4, PS3, Wii U, Vita, Switch, New 3DS XL PSN: GeraltOfRivia86 | Battle Tag: JackRipper#1753 | Wii U: Reaper86 |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 link |
Eigenaar, he/they/cis
|
Euh mijn post was er effectief mee lachen.
Maar bon. Ik ben wel voor de playstation. Ik ben geen hardcore gamer, kan mss een uurke per week spelen en daarvoor is een ps ideaal. Kost niet veel en megaveeleisend ben ik niet. Rdr2 was mijn laatste zot spel en ik vond dat alleen maar mooi en leuk. Overigens, frostpunk is op ps4 ook de bom. Alleen wat kort en om nu opnieuw te beginnen op een ander scenario. Meh. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 link |
Forty-Two
|
Kzal hier wel een PS5 kopen, gewoon om die PS4 Pro stofzuiger buiten te smijten.
Wat een gígangtisch veel lawaai maakt die tegenwoordig, niet normaal. (komt er ook van als je telkens het release model koopt... de 2de of 3de revisies zijn meestal wat beter op dat vlak) |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 link |
Senior Member
|
Ik heb een tijd geleden mijn ps4 pro launchmodel ingeruild voor een nieuwer model bij een Gamemania inruilactie en echt stil is die tegenwoordig toch ook niet meer.
![]() |
#33 link |
Senior Member
|
Mijn launch ps4 leek elk moment op te stijgen wanneer ik RDR2 speelde.
Een paar weken geleden eens opengemaakt om het stof eruit te halen. Er zat best veel stof tussen, maar het was vooral het laagje gesmolten chocolade die de warmte vasthield :/ Geen idee hoe dat daar was geraakt, maar de kleine zal daar wel voor iets tussen zitten. Anyway, om de zoveel jaar eens openmaken om het stof eruit te halen kan wel helpen voor het lawaai. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 link | |
Forty-Two
|
Quote:
Tijdje geleden overigens eens opengedaan en stof uitgeblazen. Veel heel goed mee wat daar in zat, en had dus ook geen effect. En aan álles te beginnen demonteren om er nieuwe koelpasta ofzo op te doen, begin ik niet aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|