![]() |
![]() |
#421 link |
Forty-Two
|
Weinig spectaculair imo.
PS+ zal de laagste tier worden, inhoudelijk identiek als nu? Dus je kan nu extra bijbetalen voor toegang tot een grotere catalogus aan PS4 en PS5 game. Of nóg extra bijbetalen om ook streaming van PS3 games en klassiekers te hebben? Ok die grotere catalogus is interessant als daar effectief vaak games (en relatief recente) bijkomen... maar die catalogus is nog niet bekend? |
![]() |
![]() |
![]() |
#422 link |
Senior Member
|
Verre van Gamepass, het is gewoon PS Plus en PS Now samengevoegt in 1 abo aan dezelfde prijs als nu apart.
Voor PS Plus abonnees verandert er niets, zelfde voorwaarden en prijs in de nieuwe laagste categorie. PS Now abonnees zonder PS Plus zijn wel gekloot, hun wordt nu PS Plus opgedrongen, want PS Now verdwijnt.
![]() |
#423 link |
Dark Soul
|
Yepla. Dacht mijn PS4 nog eens op te starten gisterenavond, steek er een schijfje in. Dat spel (13 Sentinels: Aegis Rim) installeert en vraagt mij nadien om een systeemupdate te doen.
Na de update begint die disk te skippen in plaats van te draaien zoals normaal en herkent hij geen PS4 discs meer (unrecognized disc). Eens met een ander spel geprobeerd en ik had hetzelfde voor.
Desktop: AMD Ryzen 7 5800X3D 32GB RAM RTX 3070 2x1TB Samsung 970 Evo Asus ROG PG348Q 3440x1440 PSN: GeraltOfRivia86 | Battle Tag: JackRipper#1753 | Wii U: Reaper86 |
![]() |
![]() |
![]() |
#425 link | ||
Eigenaar, he/they/cis
|
Quote:
Ik ga sowieso op termijn een halen maar er is echt nog niks dat me er naar doet zoeken.
![]() |
![]() |
![]() |
#426 link |
Senior Member
|
Ja en heb op dit moment ook nihil interesse om er eentje te gaan zoeken. Zal er ooit wel eens eentje oppikken als ik zie dat die in winkel ligt of 'gewoon' te kopen is online.
![]() |
![]() |
#428 link |
throwing a wobbly
|
Is deze nog steeds moeilijk te verkrijgen of is het ondertussen al wat makkelijker geworden?
Ik mis gamen in mijne zetel en mijn voorkeur gaat sowieso uit naar de PS5 vanwege de exclusives en ervaring met vorige modellen. maar als ik er maanden op moet wachten ga ik misschien voor het eerst in mijn leven een Xbox X kopen vanwege de gamepass. Twijfels ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#432 link | |
Chairman of the bored
|
Quote:
+ diene PS5 is echt ongelofelijk mottig |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#433 link |
Dark Soul
|
Ik moet mijne PS4 nog altijd eens laten fixen. (of zelf fixen maar ik denk niet dat ik daar aan begin)
Maar 800 euro dokken voor een PS5 dat zie ik nu ook niet zitten. De meerwaarde van een PS5 lijkt me nu ook niet zo groot tov een PS4 Pro op een gewone full HD TV (geen 4K)
Desktop: AMD Ryzen 7 5800X3D 32GB RAM RTX 3070 2x1TB Samsung 970 Evo Asus ROG PG348Q 3440x1440 PSN: GeraltOfRivia86 | Battle Tag: JackRipper#1753 | Wii U: Reaper86 Last edited by Jack The Ripper; 08-06-2022 at 07:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#434 link |
Senior Member
|
Ik wil heel graag een PS5 maar krijg het echt niet over mijn hart om 800 euro te dokken. Gisteren via Telegram kon ik er eentje bestellen via mediamarkt. PS5, 2 controllers, laadstation, GTA V (lol) en PS+ en was 750 euro of zoiets. Fuck that. Volgens nieuwsberichten zouden ze stilaan wel makkelijker verkrijgbaar moeten zijn.
![]() |
![]() |
#437 link |
Senior Member
|
Door dat chiptekort blijft het aanbod krap.
Maar waarom zou je TLOU part 1 op een ps5 willen spelen? Of was dat een typo? Ben trouwens bezig met NG+ van TLOU part 2. Blijft een geweldig spel op veel vlakken. Waarschijnlijk ga ik het daarna ooit nog eens een derde keer uitspelen met unlimited ammo cheatcode aan en rambogewijs door de levels lopen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#438 link |
Senior Member
|
TLOU 1 werd geremaked voor ps5.
Online ga je trouwens extreem snel moeten zijn. Stap gewoon uwen lokalen gamemania binnen en vraag of ze er 1 opzij kunnen houden voor u. Zo heeft mijn schoonbroer vorig jaar binnen de week zijn ps5 gehad. Of check die telegram groepen die hier eerder al eens gepost zijn.
![]() |
#439 link |
Senior Member
|
Die telegram groepen zijn een joke, al tijdje aan het proberen. Denk ook om eens in gamemania te proberen.
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|