Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 22-03-2021, 19:59   #81   link
Fallschirmjaeger
Senior Member

Fallschirmjaeger's Avatar

Ge hebt een xsx gekocht met gamepass, waar de kans groot is dat resident evil op zal verschijnen.

Tenzij ge een chromecast nodig hebt, waarom zou ge hier over twijfelen?
Old 22-03-2021, 20:24   #82   link
lapino
Senior Member

lapino's Avatar

Komt RE naar Gamepass dan??

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
lapino is offline   Reply With Quote
Old 22-03-2021, 22:04   #83   link
Fallschirmjaeger
Senior Member

Fallschirmjaeger's Avatar

De vorige is ook op gamepass, kans zal dus heel groot zijn dat deze ook erop zal verschijnen. Is het niet bij de release, dan is het maximaal een half jaar later.
Old 12-04-2021, 13:36   #84   link
Japisee
҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉

Japisee's Avatar

Quote:
Originally Posted by Bjorn View Post
kga eerlijk zijn kheb da gekocht om gewoon ne keer te testen

+ kzit aangesloten via ethernet en ik merk letterlijk 0% input lag, wreed indrukwekkend. ook nog geen enkele keer lag spikes gehad of zo
+ controller is deftig
+ van dichtbij is het beeld wa waziger dan iets native runnen ma tis nen tien jaar oude full hd tv en kzit er een paar meters van, maakt dus nie veel uit

- lmao die store, wa voor dikke zever is da? tien spellen of zo, allemaal schijteduur
- lmao da pro abo, tien euro per maand om wa indies te spelen die ik duust jaar geleden al gratis heb gekregen op pc, nee merci
- controller heeft bluetooth ma ge kunt hem enkel op stadia gebruiken? doe keer normaal losers

tzal dus bij resi 8 blijven en dan mag het stof vergaren. hoewel zo ne chromecast wel handig is, da haddek nog nie.

aja en kheb ook dit gedaan om drie maand pro abo te krijgen (aja ben sponsbob aant spelen). ge moet het wel allemaal doen in chrome, en als ge op 'claim' clickt wordt ge naar de stadiawebsite doorgelinkt en dan moet ge opt einde van uwe URL zoeken naar de code die ge daar kunt intgeven. ma twerkt wel
Old 12-04-2021, 13:54   #85   link
Jack Carver
white male hetero unicorn

Jack Carver's Avatar

Ben ook begonnen met cyberpunk in december.

Ondertussen wel nog gratis destiny 2, f1 2020, hitman geclaimd.

Wel akkoord dat er meer en betere games moeten komen.
Jack Carver is online now   Reply With Quote
Old 12-04-2021, 14:22   #86   link
Jaak
dubbelaccount van peephol

Jaak's Avatar

Quote:
Originally Posted by Bjorn View Post
Loopt die actie nog? Met controller en CCU?
Zie daar via die link (https://stadia.google.com/store/deta...c501585af600cp) niks van.

edit:
Quote:
The Stadia Premiere Edition offer will not be listed on the Resident Evil Village pre-order page, but you’re in the right place. You’ll need a Stadia account to sign up for the offer. Further details on the offer will be found at the point of purchase in the Stadia Store.
-> wordt toch niet terug aangehaald als ik op "pre-order" klik. Wordt mij CVC gevraagd en that's it.

Last edited by Jaak; 12-04-2021 at 14:26.
Jaak is offline   Reply With Quote
Old 12-04-2021, 14:57   #87   link
Japisee
҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉

Japisee's Avatar

zal wss niemer geldig zijn, dien deal was €70 en nu ist €100
Old 12-04-2021, 14:59   #88   link
Jaak

Jaak's Avatar

nog altijd 70 bij mij
Old 12-04-2021, 15:00   #89   link
Japisee
҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉

Japisee's Avatar

tiens dan ist wel geldig zekerst?
Old 12-04-2021, 15:04   #90   link
Japisee
҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉

Japisee's Avatar

"If you pre-order the game on Stadia between now and May 21, 2021, you'll get a free Stadia Premiere Edition bundle at no additional cost"
Old 12-04-2021, 15:17   #91   link
Bjorn
Senior Member

Bjorn's Avatar

Quote:
Originally Posted by Japisee View Post
- lmao die store, wa voor dikke zever is da? tien spellen of zo, allemaal schijteduur
Discounts and pro discounts. Store UI is euhm, questionable . Dat daar nog altijd geen zoek functie op zit gaat er bij mij niet in, maar ik vermoed dat hun prioriteiten elders liggen. Op vlak van games aankopen werkt dat gelijk alle andere stores imo. Wachten tot er discounts zijn en dan pas zaken aan te schaffen. Denk dat het laatste spel dat ik full price betaald heb Miles Morales moet zijn.

Quote:
- lmao da pro abo, tien euro per maand om wa indies te spelen die ik duust jaar geleden al gratis heb gekregen op pc, nee merci
Beetje gelijk alle andere pro abo's? . Als je niet geÔnteresseerd bent in 4K streaming is Pro echt de moeite niet. Af en toe zitten er wel games tussen die de moeite zijn om te claimen, zoals Resident Evil VII nu en Hitman een paar maanden geleden.

Maar ik vind dat in het algemeen van PS Plus en Xbox Live ook. Als je niet online gamet, vind ik het echt de moeite niet om die aan te schaffen. Voor die gratis spellen moet je het alleszins niet doen, veel te veel bagger.

Quote:
- controller heeft bluetooth ma ge kunt hem enkel op stadia gebruiken? doe keer normaal losers
Dat is idd nogal stupide. Denk dat dat ooit nog wel zal wijzigen, maar ik vermoed dat dat nog wel ff zal duren (ofwel voor hun 2.0 controller). Omgekeerd werkt het wel perfect, trouwens, je kan met controllers van andere platforms zonder problemen Stadia games spelen. Ik heb geen Stadia controller, maar speel gewoon met mijn Nintendo Switch Pro op Macbook. Nog nooit een glitch of problemen mee gehad.

Quote:
tzal dus bij resi 8 blijven en dan mag het stof vergaren. hoewel zo ne chromecast wel handig is, da haddek nog nie.
Hangt gewoon veel af van het gemak denk ik en hoe belangrijk iemand dat vindt. Gewoon uw controller pakken, aanzetten en 5 seconden later in game zitten is toch wel iets dat ik mis op andere platformen. Zeker als je weet dat er net een gigantische patch gereleased is en je eigenlijk niet moet wachten. Ja, Rest Mode etc. bestaat, maar ik heb dat nog maar zelden volledig weten werken. 9/10 moet er altijd nog wel iets gedownload worden als je een spel opstart. Of een spel aanschaffen en dan een uur zitten wachten tegen dat alles gekopieerd is en alle patches gedownload zijn. Bij Stadia komt het spel online en 2 sec later zit je ingame.
Old 12-04-2021, 17:09   #92   link
Jaak

Jaak's Avatar

Quote:
"If you pre-order the game on Stadia between now and May 21, 2021, you'll get a free Stadia Premiere Edition bundle at no additional cost"
'k hem het besteld, maar voorlopig nog geen mailke ofzo dat mijne controller en chromecast verstuurd worden

kgeef ze 24u en ik cancel
Old 12-04-2021, 18:03   #93   link
Japisee
҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉

Japisee's Avatar

bij mij kregek 2 dagen later verzendbevestiging

vraget anders gwn keer aan ne google pajeet van customer support
Old 12-04-2021, 18:06   #94   link
Bjorn
Senior Member

Bjorn's Avatar

Als je op Twitter zit, stuur een tweet naar @GoogleStadia.
Old 12-04-2021, 19:35   #95   link
Jaak

Jaak's Avatar

Quote:
bij mij kregek 2 dagen later verzendbevestiging

vraget anders gwn keer aan ne google pajeet van customer support
Aha, dan wacht ik wel efkes en desnoods doe ik wat BjŲrn zegt. Pre-orderen kan nog tot bij de release van dat spel, dus no rush op zich.

Als ik er effenaf ne controller & Chromecast Ultra bij krijg, is 't idd wel nen belachelijk goeien deal.
Old 12-04-2021, 19:54   #96   link
Jack Carver

Jack Carver's Avatar

Was bij mij ook zo in december met de cyberpunk deal. Toen ook wat zitten stressen omdat er īzolang ze voorraad strekt ī stond maar all good nu.
Old 14-04-2021, 10:54   #97   link
Jaak

Jaak's Avatar

Via Twitter volgende respons gekregen:

Quote:
Redemption code for a Stadia Premiere Edition to use at the Google Store will be sent to the email address associated with your Stadia account by June 10, 2021 11:59 pm GMT, and must be redeemed by July 10, 2021 11:59 pm GMT. You must have or add a form of payment at checkout, but may not be charged depending on the shipping method you select.
Duurt dus nog wel effe
Old 08-05-2021, 16:59   #98   link
Jack Carver

Jack Carver's Avatar

Jedi fallen order gratis op pro.
Old 23-06-2021, 19:09   #99   link
Jack Carver

Jack Carver's Avatar

Voor de mensen met Android tv. Toch wel heel interessant nu
Old 29-11-2021, 13:49   #100   link
Jaak

Jaak's Avatar

Met Black Friday een Stadia Premiere Edition op de kop kunnen tikken voor 22 EUR: controller + Chromecast Ultra.

Goeie deal, zo'n Chromecast Ultra alleen al kost meer.

Maar euh, die controller kunt ge dus niet als Bluetooth-controller gebruiken voor non-Stadia stuff precies?
Dacht die nog te gebruiken als controller voor Xbox Gamepass op mijn iPad, maar dat is niet mogelijk. Enkel wired op PC?
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules