![]() |
![]() |
#81 link |
Senior Member
|
Ge hebt een xsx gekocht met gamepass, waar de kans groot is dat resident evil op zal verschijnen.
Tenzij ge een chromecast nodig hebt, waarom zou ge hier over twijfelen?
![]() |
#83 link |
Senior Member
|
De vorige is ook op gamepass, kans zal dus heel groot zijn dat deze ook erop zal verschijnen. Is het niet bij de release, dan is het maximaal een half jaar later.
![]() |
#84 link | |
҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉
|
Quote:
+ kzit aangesloten via ethernet en ik merk letterlijk 0% input lag, wreed indrukwekkend. ook nog geen enkele keer lag spikes gehad of zo + controller is deftig + van dichtbij is het beeld wa waziger dan iets native runnen ma tis nen tien jaar oude full hd tv en kzit er een paar meters van, maakt dus nie veel uit - lmao die store, wa voor dikke zever is da? tien spellen of zo, allemaal schijteduur - lmao da pro abo, tien euro per maand om wa indies te spelen die ik duust jaar geleden al gratis heb gekregen op pc, nee merci - controller heeft bluetooth ma ge kunt hem enkel op stadia gebruiken? doe keer normaal losers tzal dus bij resi 8 blijven en dan mag het stof vergaren. hoewel zo ne chromecast wel handig is, da haddek nog nie. aja en kheb ook dit gedaan om drie maand pro abo te krijgen (aja ben sponsbob aant spelen). ge moet het wel allemaal doen in chrome, en als ge op 'claim' clickt wordt ge naar de stadiawebsite doorgelinkt en dan moet ge opt einde van uwe URL zoeken naar de code die ge daar kunt intgeven. ma twerkt wel
![]() |
![]() |
#86 link | ||
dubbelaccount van peephol
|
Quote:
Zie daar via die link (https://stadia.google.com/store/deta...c501585af600cp) niks van. edit: Quote:
Last edited by Jaak; 12-04-2021 at 14:26. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 link | |||
Senior Member
|
Quote:
![]() Quote:
![]() Maar ik vind dat in het algemeen van PS Plus en Xbox Live ook. Als je niet online gamet, vind ik het echt de moeite niet om die aan te schaffen. Voor die gratis spellen moet je het alleszins niet doen, veel te veel bagger. Quote:
Hangt gewoon veel af van het gemak denk ik en hoe belangrijk iemand dat vindt. Gewoon uw controller pakken, aanzetten en 5 seconden later in game zitten is toch wel iets dat ik mis op andere platformen. Zeker als je weet dat er net een gigantische patch gereleased is en je eigenlijk niet moet wachten. Ja, Rest Mode etc. bestaat, maar ik heb dat nog maar zelden volledig weten werken. 9/10 moet er altijd nog wel iets gedownload worden als je een spel opstart. Of een spel aanschaffen en dan een uur zitten wachten tegen dat alles gekopieerd is en alle patches gedownload zijn. Bij Stadia komt het spel online en 2 sec later zit je ingame.
![]() |
![]() |
#92 link | |
|
Quote:
kgeef ze 24u en ik cancel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 link | |
|
Quote:
Als ik er effenaf ne controller & Chromecast Ultra bij krijg, is 't idd wel nen belachelijk goeien deal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 link | |
|
Via Twitter volgende respons gekregen:
Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 link |
|
Met Black Friday een Stadia Premiere Edition op de kop kunnen tikken voor 22 EUR: controller + Chromecast Ultra.
Goeie deal, zo'n Chromecast Ultra alleen al kost meer. Maar euh, die controller kunt ge dus niet als Bluetooth-controller gebruiken voor non-Stadia stuff precies? Dacht die nog te gebruiken als controller voor Xbox Gamepass op mijn iPad, maar dat is niet mogelijk. Enkel wired op PC? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|