![]() |
![]() |
#81 link |
Senior Member
|
Bij mij is het net omgekeerd. In het begin niet enthousiast, maar toch maar gereserveerd, kon toch geen kwaad.
Maar nu zie ik er wel naar uit. Heb nog eens goesting in bepaalde games, maar ik kan mij totaal niet meer met plezier aan mijn pc zetten na 8 uren in dezelfde bureaustoel, bureau en kamer van thuis uit gewerkt te hebben. Heb nog nooit zo weinig aan mijn pc gezeten als de laatste 2 jaar.
![]() |
#84 link | |
Serious Member
|
Quote:
Maar met storage en de case lijkt me dat nog altijd de beste deal te zijn. En goh, ja, het gebeurd wel in de zomer dat ik buiten op het terras eens iets wil spelen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 link |
Soupe du jour
|
https://store.steampowered.com/sale/mydecklibrary
lijst van je games en hoe goed ze momenteel werken op deck Feb 25 is release, mails gaan uit in batches naar reservations en je hebt 72u de tijd om bestelling af te ronden. Ga de volledige reviews afwachten maar als ze kunnen shippen dat die hier voor juni aankomen zie ik mij wel de 256mb tier bestellen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 link | |
Una
|
Quote:
Slay the Spire staat bij games die misschien niet compatible zijn. Is wel vreemd, want werkt goed op de Switch. Misschien is het door de modding scene?
Last edited by Divolinon; 23-02-2022 at 08:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 link |
Soupe du jour
|
't zou hier eerder 's avonds in bed of in zetel zijn. Zou dan beter meer moeten lezen, maar ben dan toch vaak op de gsm bezig.
Heb nu ook geen game pc behalve dan windows dualboot op mijn werkmacbook, maar als't pas laat aankomt is dat minder een reden voor mij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 link | |
Senior Member
|
Quote:
Hier zou het voornamelijk zijn om in de zetel te spelen, zoals ik met de Switch ook doe ipv op tv.
![]() |
![]() |
#95 link | |
Soupe du jour
|
Als't in stock was had ik vorig jaar een Switch gekocht, deck maakt het ook wel aanlokkend met emulator support voor wiiu & switch (yuzu team is er mee bezig).
Elden Ring confirmed full deck support, positief voor linux gaming in algemeen. Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 link | |
Una
|
Quote:
Vandaag zouden de eerste mails moeten verstuurd worden.
![]() |
![]() |
![]() |
#97 link |
Senior Member
|
Software staat blijkbaar toch nog niet op punt.
https://tweakers.net/reviews/9820/st...e-tweaker.html
![]() |
#98 link |
Una
|
Your expected Deck order date is
June 12 Damn, dat zou wel langer zijn als ik had gehoopt. Is maar een (berekende) gok natuurlijk. https://replit.com/@jplayzgamegm/SDDC?v=1
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|