![]() |
![]() |
#5 link |
]as]ecole wannabe
|
Net beetje kunnen spelen. Tziet er wel plezant uit alleen ambetant dat er weer dingen net iets anders werken dan ervoor, bv de spotting. En veel te veel getetter van de announcers, djeez. Ipv "enemy captures Bravo" ist van "the russians have taken point B! we need to get that back!" (ik parafraseer).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 link |
Luie waal
|
https://store.steampowered.com/app/1...tlefield_2042/
Wat naar beneden scrollen en op "Play the Battlefield™ 2042 Open Beta now!" klikken Voor zij die niet gepreorderd hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 link |
wadist
|
da werkt nie zonder pre order of ea play, ge gaat kunnen installen maar dan gaat ingame server u rejecten tot den 8ste
vandaag wa gespeeld had key via twitch "gewonnen" en holy shit hoe hard hebben ze battlefield naar de zak gedaan. 2042 speelt hoe een chinees bedrijf nen knock off van battlefield zou maken: gunplay is trash, netcode is verschrikkelijk (erger dan 3 en 4 op zijn ergste) en performance zuigt pre order die brol aub ni |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 link |
wadist
|
het is legit geleden van 2007 ofzo dat ik nog zo'n jank lag heb gehad in nen fps
wete nog hoe ge in bvb cs of dod mid 00's kon connecten naar bvb us servers maar door een combinatie van ping en netcode zoiets onspeelbaar was? dat is wat ik heb meegemaakt, in combinatie met de gunplay echt waar moesten de graphs nie zo modern zijn kzou nostalgie krijgen |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 link | |
Serious Member
|
Quote:
Nope Radje, werkt perfect. Net drie games gespeeld en het is écht wel terug de leuke gameplay van BF3 en 4. Stutter, framedrops en rubberbanding galore weliswaar, het is onspeelbaar op't moment. . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 link | |
wadist
|
Quote:
ik zeg het maar omdat ik deze morgen om 7 uur letterlijk die stappen heb gedaan en nada ik dacht da ik nen hackermans was kreeg ik dien error ingame ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 link |
wadist
|
was maar ne gok ze, twas da of EA had nen gigantische oversight gedaan (en aangezien ik dien error heb gehad deze morgen..)
één ding wat EA niet doet is free early access content geven als ze er geld met kunnen verdienen. "gewoon" open beta bestaat niet, er moet altijd een periode zijn voor pre order en andere betalende services |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 link |
Luie waal
|
Ok, ik heb EA play door Gamepass, mij niet bewust dat dat een voorwaarde was. My bad.
Eerste indruk is hier toch niet zo positief. Ze hebben qua customization precies de lijn nog verder doorgetrokken van de laatste Battlefield met als gevolg dat er nu niet echt factions meer zijn maar dat het in sé mercenaries vs mercenaries zijn en je volledig vrij bent om niet enkel uw wapen maar ook uw look te kiezen, ongeacht aan welke "kant" je staat. Met dat er qua customization maar een paar opties zijn in de beta is dat nogal ne mindfuck nu. 'k wil gewoon terug ne Battlefield met factions en zonder al die dwaze customization, battlepacks en zogenaamde "progression". ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 link |
Serious Member
|
Crashes heb ik niet gehad, maar veel stuttering.
Wat me wel opviel nu ik er eens over nadenk is dat ik héééééél moeiljk wist wie friend of foe was. Ik probeer zoveel mogelijk te spotten (wat blijkbaar niemand meer doet) maar dan is het meestal te laat als je ook niet onmiddellijk begint te schieten. Friendly fire mode moet écht wel afstaan nu. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 link |
Serious Member
|
Zelfde ervaring hier, da's gewoon onbegrijpelijk trouwens. Want als je spot en het is een enemy, great; je spot en het is geen enemy, random location. Dat gaan ze er wel uithalen in final game denk ik.
Last edited by Dodgy; 07-10-2021 at 20:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|