![]() |
![]() |
#42 link |
Senior Member
|
Ben dan ook maar geplooid, op de PS5. Fuck you Prumpy en Cage, ik ga jullie komen haunten voor de rest van jullie leven.
![]() |
#46 link |
Pro-shrimper
|
Even dat klein beetje doorzetten en geloof me dat het genieten gaat worden.
![]() |
![]() |
#52 link |
Senior Member
|
Tips voor een leek?
![]() edit> Als er nog mensen zijn die in hetzelfde schuitje zitten: https://www.gamespot.com/articles/el.../1100-6500837/
"Saying atheism is a belief system is like saying not going skiing is a hobby. I’ve never been skiing. It’s my biggest hobby. I literally do it all the time." Last edited by Bjorn; 24-02-2022 at 19:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 link |
(no homo (homo))
|
classes maken niet zo veel uit in souls games. elke class heeft een specifiek startlevel, punten verschillend gedistribueerd over uw beginstats (str, end, vigor, etc) en wat specifiek themed low level gear maar je kan uw peetje builden zoals ge wilt ge zit niet vast aan movesets ofzo
als ge met een blank slate char wilt starten ga je voor de "deprived" aka naked dude. met deprived hebt ge geen start gear (letterlijk), level 1 en al op uw stats staan op de baseline (10) er gaat een mythe rond dat deprived ultra hard mode is maar dat is totaal niet waar. however, het aller begin kan wel wat moeilijker zijn voor een nieuwkomer in de series en daarom wordt die bijna nooit aangeraden in guides maar in realiteit zijt ge na een paar mobs en 1 boss te killen zo goed als de rest ingehaald qua kracht én met het voordeel dat ge het meeste flexibiliteit hebt qua build maken |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 link |
(no homo (homo))
|
maar vooral, het spel ligt zich qua gameplay vooral compleet zelf uit. de moment dat ge een uurke hebt gespeeld zijt ge mee met alles, daarom is deze IP ook zo gigantisch populair desondanks de inherente moeilijkheid
verhaal daarentegen mja, da's iets anders ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 link | |
Pro-shrimper
|
Quote:
Zoals in elke andere RPG kan de ene class wat meer hits verdragen als de andere class en is de ene class wat meer beweeglijker dan de andere. Je moet zelf zien wat je zelf het beste ligt. In Dark Souls 1 en 3 (want 2 was een beetje kut) heb ik altijd warrior gespeeld met shield. Je kan altijd wisselen naar een 2h stand voor meer dmg, maar dan heb je geen shield meer. Dus er zijn altijd voor en nadelen. Enige echte tip die ik kan geven is dat je moet weten dat er een fat roll is en een soft roll. Met het ontwijken (= rollen) van een aanval is er een seconde dat je niet geraakt kan worden. Als je heavy armor draagt en je stats zijn niet hoog genoeg, dan is die rol trager en kan je tijdens het rechtstaan van de rol al terug geraakt worden. Dus de tip is om de soft rol te gebruiken. Voor de rest is het vooral ontdekken en kijken hoe je zelf het liefste speelt. Elke Souls game was dit opnieuw bekijken, hier gaat het niet anders zijn. *edit: normaal start elk Souls game ook wel met een korte tutorial, zal hier niet anders zijn (vooral backstab goed leren: rond een vijand en aanval knop duwen recht achter de rug)
Terror begets Hate and Hate begets Destruction Destruction begets Terror as Terror begets Hate as Hate begets Destruction as Destruction begets... Last edited by Prumpy; 24-02-2022 at 20:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 link |
Senior Member
|
Begin al te twijfelen om het toch op pc te kopen en die xbox versie terug te sturen, ga weer geen tv-tijd hebben hier. Achter pc kan ik altijd gamen.
![]() |
![]() |
#58 link | |
CEO of Shrimprefuge NV
|
Astrologer hierzo.
Quote:
Game is preloaded op PS5, nu is 't aftellen en hopen dat ik kan wakker blijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|