![]() |
![]() |
#61 link |
Pro-shrimper
|
https://www.reddit.com/r/Eldenring/c...pc_frame_rate/
Het komt van Japanners, die slapen niet zodat ze patches kunnen uitbrengen.
![]() |
![]() |
#62 link | |
Senior Member
|
Quote:
![]() Denk dat ik Warrior ga proberen. Mijn parry en dodge skills zijn in de meeste games subpar, dus het zal veel trial en error worden peis ik ![]() Soit, ben dit weekend toch niet thuis, dus het zal voor ergens volgende week zijn dat ik eraan begin. Denk dat dit het eerste game is dat ik bij launch koop in 20 jaar.
![]() |
![]() |
#69 link |
★★★★★
|
Zo een game klaar liggen hebben, fysiek dan, om er straks in te duiken - hard to beat feeling
![]() Geen Elden Ring voor mij voorlopig, mood first, release date second - geen zin in het genre momenteel.
PC gaming: LG CX 48" 4K@120hz OLED G-Sync, Intel i9-10900K, NVIDIA GeForce RTX 3090 24GB, Corsair Vengeance RGB Pro 32 GB, Samsung 970 EVO Plus 1 TB NVMe SSD, Corsair Hydro H115i RGB Platinum, Corsair Obsidian 500D RGB case PC gaming2: Lenovo Legion 7 laptop / AMD Ryzen 7 5800H, GTX 3080 165W / 16inch 2560x1600 165Hz Home Theater: Samsung LED 55" 8 Series 1000hz (UE55F8000SL), B&W 604, 603 & LCR6 surround set + B&W ASW-610 Subw, Onkyo TX-DS787 THX Certified VR: Valve Index / Oculus Quest 2 | Console: PS5 | Arcade: Arcadeo CLASSIC 2 cabinet /w Hyperspin 29k games / 26" Upright Racing Cabinet) |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 link |
Senior Member
|
Ik ook niet maar is denk ik bijna anderhalf jaar geleden dat ik nog eens fysiek spelletje kocht, dus ben toch benieuwd. En als het tegenvalt, 2e hands...
![]() |
![]() |
#71 link |
Senior Member
|
Dacht, ik ga eens zot doen en met Wretch beginnen. Precies toch geen al te best idee, lol. 2 meppen van gelijk wie en ik kan terug beginnen. Ik probeer al die grote apen te ontlopen en kwam een knight tegen aan een kampvuurke, op het strand. Dacht godja, dat ziet er nog te doen uit.
Think again ...
![]() |
#73 link |
throwing a wobbly
|
true, astrologer is easiest om mee te beginnen.
also, IEM Katowice en Elden Ring op dezelfde dag. like Christmas ![]() Nog altijd geen kloot van een quest gedaan. Af en toe wat op mijn paard, random mini dungeon, wat craften, at random een one-shot op u doos van een mini-boss. De enorme vrijheid die je direct krijgt is echt wel gigantisch. Last edited by Cage; 25-02-2022 at 15:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 link |
Senior Member
|
Uurtje gespeeld, stoor me al aan de framerate op xsx… Astrologer genomen maar magic vult niet vanzelf is dat normaal? Niet meteen onder de indruk eerlijk gezegd.
![]() |
![]() |
#79 link |
wadist
|
omfg ik kom ni meer bij :') minor spoilers (paar seconden)
ik vind het trouwens bizar dat zoveel mensen hier voor magic zijn gegaan als eerste char in een souls game door één guide. imho is een quality build (str/dex evenredig levelen) veel gemakkelijker, omdat je dan veel meer kan wisselen van verschillende wapens dat je onderweg tegen komt en je niet afhankelijk moet zijn van zowel hp als mp pots; bij een non-magic build kan je al uw slots op hp steken. en met een magic build zit ge écht vast aan één stijl en als dan blijkt dat na een paar uur het toch niet uw ding is mja ![]() om nog niet te praten over het feit dat qua gameplay magic ook compleet atypisch voor de souls combat is
Last edited by radje; 25-02-2022 at 18:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 link |
throwing a wobbly
|
reden hier is omdat ik al mijn vorige souls games altijd heavy tank of heavy dex characters gespeeld heb. ik wou eens fully magic gaan en ik weet dat ik altijd opnieuw kan beginnen als het mij niet aanstaat
![]() En lapino, probeer u wat te amuseren ook he ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|