![]() |
![]() |
#10522 link |
wadist
|
en alex jones gaat deze keer misschien effectief failliet gaan door al damages dat hij gaat moeten betalen, incluis al zijn batshit crazy bedrijven lijk infowars en zijn "IMAGINE MY SHOCK" gremlins die onder hem werken. maar zolang hij niet naar de bak moet komt hij als persoon daar niet al te arm uit, hoor. genoeg trumpista's en andere extreem rechtse groeperingen die die zot financieel gaan steunen om nog niet te praten over goede vrienden zoals joe rogan die hem heus niet arm gaan laten rondwandelen
het is te hopen dat hij naar den bak moet voor die bankroet zever want anders gaat die man echt niet veel afzien |
![]() |
![]() |
![]() |
#10523 link |
Raadvragend
|
Als zijn sms'en voor een paar 6 januari veroordelingen zorgen laten ze hem misschien ook vallen.
I seek pleasure. I seek the nerves under your skin. The narrow archway; the layers; the scroll of ancient lettuce. We worship the flaw, the belly, the belly, the mole on the belly of an exquisite whore. He spared the child and spoiled the rod. I have not sold myself to God. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10524 link | |
Senior Member
|
Quote:
Op de max was het rond de $800.000 per dag. Tenzij dat hij 't gevang in vliegt gaat die daar niet veel last van ondervinden vrees ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10525 link |
wadist
|
kan iemand mij uitleggen waarom den helft van amerika zit te bleiten omdat die basketbalster 9 jaar heeft gekregen voor ne gram wietolie in rusland? beetje hypocriet als ze zelf en masse mensen tot zelfs levenslang (en in dat land is levenslang effectief uw natuurlijke leven) geven in bepaalde staten voor dezelfde stof
een van de duizenden voorbeelden: levenslang voor ongeveer 40 gram weed ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10526 link | ||
Senior Member
|
Quote:
Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10528 link | |
Senior Member
|
Quote:
Er staat alleen een maximum van 750k op de niet-economische schade die iemand kan geleden hebben. Dus die rechter kan perfect tientallen miljoenen in economische schade aan boetes geven maar daarnaast een maximum van 750k in niet-economische schade. Dat zijn 2 aparte zaken. Nu goed, wss zal het wel verminderd worden maar er zijn nog rechtszaken tegen hem gaande. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10529 link | |
wadist
|
Quote:
kwil zelfs toegeven dat een argument "maar onze gevangenissen zijn geen gulags" eventueel steek zou kunnen houden als in: beter 9 jaar in onze reform based systeem dan dat. maar de vs is zelf al ontelbare keren veroordeeld geweest voor consequente schending van de mensenrechten van gevangen, is één van de weinige landen die nog een doodstraf heeft én het is ook wel duidelijk dat ze daar doelen op straf en niet rehabilitatie. anders zouden ze, weetwel, mensen niet levenslang opsluiten voor een paar grammen weed wa een imperialistisch kutland maat ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10530 link | |
white male hetero unicorn
|
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10531 link |
Niet te vertrouwen
|
Die huiszoeking in Mar-a-Lago is precies toch wel een pretty big deal.
Het feit dat zowel de AG als een federele rechter hun fiat hebben gegeven, betekent dat er toch wel voldoende aanwijzingen waren dat er bewijzen zouden te vinden zijn.
![]() |
#10533 link |
҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉
|
ik heb vorig jaar 4 maand kine moeten volgen omdat ik het verschot kreeg toen ik mijne peignoir probeerde aan te doen en ik kan u verzekeren ge kunt geen vesten meer aandoen zonder te huilen gelijk een klein meiske
![]() |
#10537 link | |
Niet te vertrouwen
|
https://www.independent.co.uk/news/w...-b2143554.html
Quote:
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|