Go Back   Shrimp Refuge Forums > Burgermannen > Hardware & Software

Reply

Thread Tools
Old 06-12-2020, 16:27   #6421   link
B0Yke
Senior Member

B0Yke's Avatar

Quote:
Originally Posted by Horla View Post
Ik heb het even moeten nakijken want ik heb dat ingesteld en nooit meer naar gekeken maar dat is de Android app "Samsung Mobile print" (van HP inc) dat ik op mijn Chromebook heb geïnstalleerd. Ik kan er zelfs mijn inktniveau's mee bekijken.
Thx! Maar mijne printer is zonder wifi
B0Yke is offline   Reply With Quote
Old 07-12-2020, 09:18   #6422   link
Horla
Senior Member

Ook zonder netwerkaansluiting? Bij mij is die aangesloten via een powerline verbinding omdat mijn wifi in de ruimte dat hij staat (speelruimte kinderen) niet goed was. Ondertussen heb ik daar goede ontvangst maar die powerline heb ik toch dus is er niet direct een reden om hem terug op wifi te zetten.
Horla is offline   Reply With Quote
Old 07-12-2020, 17:29   #6423   link
B0Yke
Senior Member

B0Yke's Avatar

Quote:
Ook zonder netwerkaansluiting? Bij mij is die aangesloten via een powerline verbinding omdat mijn wifi in de ruimte dat hij staat (speelruimte kinderen) niet goed was. Ondertussen heb ik daar goede ontvangst maar die powerline heb ik toch dus is er niet direct een reden om hem terug op wifi te zetten.
Helaas wel ja. Toch merci voor alle suggesties!
B0Yke is offline   Reply With Quote
Old 07-12-2020, 18:18   #6424   link
Horla
Senior Member

Nog een laatste poging: In het begin van mijn ICT carrière heb ik nog usb printservers gebruikt. Tot mijn verbazing bestaan die JetDirects nog. Ik zie dat tp-link en digitus er ook hebben, misschien dat dit kan werken?
Old 02-01-2021, 04:35   #6425   link
rooz
he/him

rooz's Avatar

Quote:
Originally Posted by B0Yke View Post
Macbook pro M1 ontvangen vandaag. Komende van een retina late 2012 is dit een pachtig ding toch wel en voelt ook zo snel aan!
Damn goed gemaakt van die kinderen.
rooz is offline   Reply With Quote
Old 02-01-2021, 18:37   #6426   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

Het was al een tijdje geleden dat Rooz de fitness boy nog eens zijn anabole mening kwam verkondigen.
Guru is offline   Reply With Quote
Old 02-01-2021, 18:38   #6427   link
Japisee
҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉

Japisee's Avatar

euhm ja @ admins kunnen we de Apple dissers even bannen uit deze draad...
Old 03-02-2021, 21:04   #6428   link
Bjorn
Senior Member

Bjorn's Avatar

Apple gonna Apple.

Ben aan het zien om mijn vader een Apple Watch te kopen, aangezien hij volgende maand in pensioen gaat. Roestvrij staal gekozen en schakelarmband, wat de prijs serieus in de lucht doet schieten. Soit, komt op 1179 EUR. Belachelijk bedrag natuurlijk voor een horloge, maar so be it.

Bij het uitchecken wil ik cadeaupapier kiezen om het te laten inpakken. 5 EUR bijbetalen lal.
Old 04-02-2021, 10:03   #6429   link
rooz
he/him

rooz's Avatar

wtf 1200 euro voor een gimmick horloge die een paar jaar zal meegaan das fucking geschift
Old 04-02-2021, 10:20   #6430   link
Syhtt
Junior Member

Quote:
Originally Posted by Bjorn View Post
Apple gonna Apple.

Ben aan het zien om mijn vader een Apple Watch te kopen, aangezien hij volgende maand in pensioen gaat. Roestvrij staal gekozen en schakelarmband, wat de prijs serieus in de lucht doet schieten. Soit, komt op 1179 EUR. Belachelijk bedrag natuurlijk voor een horloge, maar so be it.

Bij het uitchecken wil ik cadeaupapier kiezen om het te laten inpakken. 5 EUR bijbetalen lal.
Dat is inderdaad enorm veel geld, ik heb toen in der tijd de apple watch series 3 gekocht. Ook duur, maar niet zoveel neergeteld (standaard bandje). Echter gebruik ik deze nog elke dag, ook als ik ga sporten, dusja ondanks dat het duur is is het de moeite.
Syhtt is offline   Reply With Quote
Old 04-02-2021, 10:28   #6431   link
lapino
Senior Member

lapino's Avatar

Is dubbel hier, vorig jaar ook zo'n horloge gekocht, vooral om stappen/beweging bij te houden (ga veel wandelen). Plezant maar voor veel méér dan dat gebruik ik dat ook niet. Moet ook leesbrilletje dragen voor dichtbij, dus kan sowieso al met moeite 'lezen' wat daarop staat (ja, papinoldie).Vind het nuttig, maar denk niet dat ik één van de komende jaren per sé nieuwer model nodig zal hebben want gebruik dat enkel daarvoor.

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
lapino is offline   Reply With Quote
Old 04-02-2021, 11:21   #6432   link
Horla
Senior Member

Quote:
Originally Posted by Syhtt View Post
Dat is inderdaad enorm veel geld, ik heb toen in der tijd de apple watch series 3 gekocht. Ook duur, maar niet zoveel neergeteld (standaard bandje). Echter gebruik ik deze nog elke dag, ook als ik ga sporten, dusja ondanks dat het duur is is het de moeite.
Ik snap nog altijd niet dat mensen zoveel geld betalen voor een Apple watch. Mijn Garmin Vivoactive 3 was €170 en is 10x zo goed voor alles wat sport gerelateerd is en gaat letterlijk 6x zo lang mee op één batterijlading. Ik zou nooit zo veel geld uitgeven aan een smartwatch omdat die krengen zo enorm snel verouderen. €1000 aan iets uitgeven waarbij je een goede kans hebt dat na 5 jaar de batterij zelfs geen dag meer mee gaat
Old 04-02-2021, 11:31   #6433   link
lapino
Senior Member

lapino's Avatar

Och ja, iedereen doet wat ie wil he. Had het niet echt nodig maar is handig en alles is hier apple dus waarom niet. Draag sowieso nog altijd liever mijn deftige horloges.

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
Old 04-02-2021, 13:10   #6434   link
Jaak
she/her

Jaak's Avatar

Effe van de threadbump gebruik maken: heeft iemand ervaring met de nieuwe iPad Airs?
Hebben redelijk wat functionaliteit van de Pro, maar aan een aantrekkelijker prijskaartje.

Iemand ook effectief ervaring mee?

Ben aan 't kijken om mijn iPad Mini (1st gen) na bijna 10j eens te vervangen .
Jaak is offline   Reply With Quote
Old 04-02-2021, 13:12   #6435   link
lapino
Senior Member

lapino's Avatar

Ik heb een pro omdat ik absoluut geen gap wou tussen glas en lcd, als ik het goed heb heeft die nieuwe air dat ook niet meer, en zie geen enkele reden waarom je dan nog voor een pro zou gaan tenzij je dat absoluut nodig hebt.

Old 04-02-2021, 13:21   #6436   link
Jaak
she/her

Jaak's Avatar

Awelja, dermee dat ik de vraag stel.
Enige wat ik direct vind is wat latency met een stylus, maar dat is voor niet-professioneel gebruik waarschijnlijk niet eens merkbaar. En fingerprint ipv facial recognition.
Jaak is offline   Reply With Quote
Old 04-02-2021, 13:23   #6437   link
lapino
Senior Member

lapino's Avatar

En dat zal het zo ongeveer zijn. Het je face-id nodig? Tuurlijk niet. En die stylus werkt op die air even goed als op de pro hoor. Verschil zit hem in betere kleurweergave enz maar wie merkt dat in hemelsnaam. Mocht de air (met huidige specs) toen beschikbaar geweest zijn, ik had niet getwijfeld (maar had met mijn lompe poten mijn oude pro laten vallen en was niet meer te herstellen en gebruik ipad enorm veel, vandaar pro gekocht). Niet-gelamineerd scherm is echt nogo vind ik.

Old 04-02-2021, 18:25   #6438   link
Pleun
blorp

Pleun's Avatar

Send a message via ICQ to Pleun
Quote:
Ik snap nog altijd niet dat mensen zoveel geld betalen voor een Apple watch. Mijn Garmin Vivoactive 3 was €170 en is 10x zo goed voor alles wat sport gerelateerd is en gaat letterlijk 6x zo lang mee op één batterijlading. Ik zou nooit zo veel geld uitgeven aan een smartwatch omdat die krengen zo enorm snel verouderen. €1000 aan iets uitgeven waarbij je een goede kans hebt dat na 5 jaar de batterij zelfs geen dag meer mee gaat
Maar daar kom je dan na 2 jaar (3 dagen na garantieverval) zo'n toeren mee tegen:

Niet mijn foto maar exact zelfde probleem

Ik vermoed/hoop dat de bouwkwaliteit en schokbestendigheid van een apple watch toch iets beter is dan die van een vivoactive.

Last edited by Pleun; 04-02-2021 at 18:30.
Pleun is offline   Reply With Quote
Old 04-02-2021, 21:44   #6439   link
rooz
he/him

rooz's Avatar

Dus ge wilt zeggen dat voor de prijs van 1 Apple Watch ge 20 jaar lang met een quasi nieuwe Garmin kunt rondlopen?
Old 04-02-2021, 22:10   #6440   link
Lacroix
Forty-Two

Lacroix's Avatar

Een Apple Watch van €1000 koop je voor een groot stuk als modeaccessoire, en niet puur als smartwatch.

Voor €300-450 heb je een 'normale' Apple Watch, tis den die dat je moet vergelijken met je Vivo of Galaxy of weetikveel wat.
Lacroix is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Burgermannen > Hardware & Software

Thread Tools

Posting Rules