Go Back   Shrimp Refuge Forums > Shrimp Town > Shrimp Town

Reply

Thread Tools
Old 10-03-2023, 23:15   #4761   link
Jack Carver
white male hetero unicorn

Jack Carver's Avatar

Jack Carver is offline   Reply With Quote
Old 11-03-2023, 12:19   #4762   link
CSM
Hippe trolley

CSM's Avatar

Weet ge nog toen ze kartonnen dozen hadden voorzien voor de daklozen om in te slapen en de stad Brussel die dan vernield heeft want "ge kunt mensen toch niet op straat laten slapen."
Old 11-03-2023, 14:39   #4763   link
DarthJabbaBoulet
Until the Light Takes Me

DarthJabbaBoulet's Avatar

Quote:
Originally Posted by CSM View Post
Weet ge nog toen ze kartonnen dozen hadden voorzien voor de daklozen om in te slapen en de stad Brussel die dan vernield heeft want "ge kunt mensen toch niet op straat laten slapen."
Ja dat weet ik nog. Die mannen van de PS zijn voor niks beschaamd. Dat zijn echte vuile kut Walen.

Quote:
Originally Posted by Matthias View Post
Bewoners betalen belastingen. Gasten hebben zich te gedragen: voeten vegen en niet te veel neuten.
DarthJabbaBoulet is offline   Reply With Quote
Old 18-03-2023, 12:44   #4764   link
Jaak ✅
CEO of Shrimprefuge NV

Jaak ✅'s Avatar

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/kijk/20...vato-56108780/

lol die hedebouw

wacko
Jaak ✅ is offline   Reply With Quote
Old 18-03-2023, 18:05   #4765   link
DarthJabbaBoulet
Until the Light Takes Me

Super linki-winkie mode!!!

Winnie Xi Pooh zijn zaad druipt net niet uit zijn bek.

Quote:
Bewoners betalen belastingen. Gasten hebben zich te gedragen: voeten vegen en niet te veel neuten.
Old 18-03-2023, 20:30   #4766   link
Moer
Senior Member

Moer's Avatar

Wat de link met links is weet ik niet maar bon.
Moer is offline   Reply With Quote
Old 19-03-2023, 11:04   #4767   link
DarthJabbaBoulet
Until the Light Takes Me

Quote:
Originally Posted by Moer View Post
Wat de link met links is weet ik niet maar bon.
Tja dat is dan toch duidelijk een probleem met uw cognitieve mogelijkheden, ma bon. Zeg niet dat DJB geen moeite doet om zijn minderen te helpen hier :

https://nl.wikipedia.org/wiki/Raoul_Hedebouw

Quote:
Old 19-03-2023, 14:56   #4768   link
Moer
Senior Member

Moer's Avatar

De keuze te willen aanhangen met een centralistisch gestuurde autocratie heeft niets met links of rechts te maken. Je kan perfect sociaal denkend zijn en een liberaal persoonbeeld/politiek systeem voorstaan.
't is niet omdat er in de wereld om elke hoek je de oversimplificatie van links vs rechts door je strot geramd wordt om jouw zieltje te winnen voor de ene of andere zaak dat je de wereld effectief door dat kleuterbrilletje bril moet zien. Leer eens wat voor uzelf denken aub.
Moer is offline   Reply With Quote
Old 19-03-2023, 16:17   #4769   link
Jack Carver
white male hetero unicorn

Jack Carver's Avatar

Ok maar t gaat hier over de PvdA
Een marxistische partije
Die keer op keer kansen laat liggen om fouten van linkse autocratien streng te veroordelen
En keer op keer klaarstaat om met het vingertje naar de nato of de VS te wijzen.

Jammer trouwens, want ik vind dat er over het algemeen best wel een linkser beleid gevoerd mag worden. Maar dit soort nonsens gaat mij er toch van weerhouden op die partij te stemmen

Beetje zoals calvo met de bedrijfswagens destijds of zowat elke keer tvds een camera voor haar wezen geduwd kreeg
Jack Carver is offline   Reply With Quote
Old 20-03-2023, 07:57   #4770   link
DarthJabbaBoulet
Until the Light Takes Me

Quote:
De keuze te willen aanhangen met een centralistisch gestuurde autocratie heeft niets met links of rechts te maken. Je kan perfect sociaal denkend zijn en een liberaal persoonbeeld/politiek systeem voorstaan.
Tuurlijk kan dat. Maar ik het dit geval als je China aanhangt of verdedigt (Oeigoeren weet je nog, hmmm ?) is dit niet zo.

Quote:
't is niet omdat er in de wereld om elke hoek je de oversimplificatie van links vs rechts door je strot geramd wordt om jouw zieltje te winnen voor de ene of andere zaak dat je de wereld effectief door dat kleuterbrilletje bril moet zien. Leer eens wat voor uzelf denken aub.
Ja jongen kan ik er niet aan doen dat diene dictatuur China/Pvda zichzelf als links bestempeld hee. Het kind krijgt nen naam.

Quote:
Old 22-03-2023, 13:16   #4771   link
radje
(no homo (homo))

radje's Avatar

Quote:
het is best mogelijk dat een links persoon uit de navo wilt voor de redenen die jij opsomt maar die kans wordt wel veel kleiner als die specifieke linkse persoon de leider is van de marxistische partij, een partij die al een hoop fishy uitspraken heeft gedaan over geopolitiek sinds de start van de oorlog én een nog meer fishy verleden hebben. we halen de SS/collaborateurs geschiedenis naar boven als we spreken over NVA en VB in relevante gesprekken, dan lijkt het mij even correct om hun communistisch verleden te verhalen in discussies zoals dit. de figureheads mogen dan meer progressive moderne sociaal democraten zijn, de achterban is heus niet alleen dat. tankies en andere communisten verdwijnen niet zo maar, zeker als ze opmerken dat de pvda in populariteit stijgt en niet meer irrelevant is.

het is trouwens heel gemakkelijk om die uitspraak te doen omdat wij op europees gebied qua geografie super ver van de kremlin fascisten staan maar een land zoals polen dat uit de navo zou stappen is onmiddellijk het volgende doelwit als kiev valt, dat beseft ge toch?

in ieder geval, in een ideale wereld zou er geen navo moeten bestaan maar in een ideale wereld was er ook geen invasie van ukr en al het andere leed op de planeet. aangezien we in realiteit leven misschien ook realistische keuzes maken, zoals een sterk navo blok tegen een compleet los geslagen dictator met bijna onuitputtelijke manpower? ja toch?

y'all motherfuckers are crazy
radje is offline   Reply With Quote
Old 22-03-2023, 15:32   #4772   link
DarthJabbaBoulet
Until the Light Takes Me

Trouwens het stuk stront zit ook Putin zijn leugens te herkauwen (04:50).
Er is nooit een akkoord geweest dat NATO landen die willen lid worden zou weigeren. Typisch natuurlijk dat de VRT daar te mak voor is om dat even te duiden.

https://www.brookings.edu/blog/up-fr...achev-says-no/

Quote:
Reply

Shrimp Refuge Forums > Shrimp Town > Shrimp Town

Thread Tools

Posting Rules