![]() |
![]() |
#9145 link | |
(no homo (homo))
|
Quote:
instant victim blaming in de wielrennenthread lol |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9147 link | |
☆☆☆
|
Quote:
https://www.google.com/maps/@50.8815...7i16384!8i8192 Hoe dan ook, als ge daar iemand opschept zijt ge gewoon niet ah kijken. Lijkt me een vrij rechte baan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9148 link |
Senior Member
|
Ik heb nog nooit iemand zo kwaad zien sprinten als Remco vandaag :')
Maakt op zijn eentje van een overgangsritje toch nog een spektakelstuk, heerlijk toch.
![]() |
#9149 link | |
(no homo (homo))
|
Quote:
staat ook gewoon bekend als enorm gevaarlijke weg voor fietsers bij iedereen die in die regio woont, maakt niet uit waar je gaat rijden maar kom goe ja, laten we bij zo'n geval (waar we zelf de streek/status van de wegsituatie niet 100% kennen) nooit vergeten om toch ergens direct de schuld blijven te steken op een stukje vlees van 60-70kg zonder enige bescherming ipv de giga ijzeren kist van een dikke ton die aan een hoge snelheid vooruit toeft op een motor. ![]()
Last edited by radje; Yesterday at 17:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9151 link |
Senior Member
|
Ik fiets zelf ook dagelijks maar heb ook al een fietser aangereden omdat ik (stapvoets) uit een zijstraat kwam en enkel links keek terwijl er een fietser van rechts kwam (die dus in de verkeerde richting aan de verkeerde kant van de weg reed en dacht dat hij nog wel voorbij mijn auto kon terwijl ik langzaam aan het bollen was). Volgens jullie redenering was dit dus mijn fout omdat ik in een auto zit?
Nu lijkt het mij een baan waarbij het als niet-lokale bewoner te zijn moeilijk is om juist te weten waar je moet rijden maar de schuld volledig bij die autobestuurder leggen is belachelijk en zorgt er enkel voor dat autobestuurders over wielerterroristen spreken. disclaimer: enkel en alleen uiteraard als het fietspad aan de overkant voor de twee richtingen geldt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9153 link |
Dark Soul
|
Idd, ge weet niet of en hoe lang hij gevolgen kan hebben van die hersenschudding. Die gebroken teen dat is nog het minste.
Zoals gewoonlijk ziet het er ook weer enorm duidelijk uit voor fietsers dat ze van kant moeten veranderen.
Desktop: AMD Ryzen 7 5800X3D 32GB RAM RTX 3070 2x1TB Samsung 970 Evo Asus ROG PG348Q 3440x1440 PSN: GeraltOfRivia86 | Battle Tag: JackRipper#1753 | Wii U: Reaper86 |
![]() |
![]() |
![]() |
#9156 link | |
Kwek
|
Quote:
Maar 't is Sporza dus we gaan er automatisch commentaar op geven zonder nadenken.
"When I decide to score, I score." - Mario Balotelli Last edited by The one and only Buffalo; Today at 00:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9157 link | |
]as]ecole wannabe
|
Dus omdat het veel erger had kunnen zijn is het maar met de schrik vrijkomen. Waarop slaat dat nu.
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|