Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old Yesterday, 22:28   #201   link
HeLLBirD
You ain't seen me, aight!

HeLLBirD's Avatar

D2 komt af en toe wel eens in de promo. Op de switch heb ik die alleszins voor geen geld gekocht. Op PC waarschijnlijk gewoon bij release, dus daar weet ik het zo niet, maar ik vermoed ook van wel. Het is alleszins wel zijn geld waard. Het is een zeer goede remaster, geen snelle cashgrab.

En 'Counterstrike 2'. Mja, zo speciaal zag dat er toch niet uit. Een veredelde upgrade. Kijk, we hebben volumetrische wolkjes nu. Ok, flink zo.
HeLLBirD is offline   Reply With Quote
Old Yesterday, 23:58   #202   link
Ryuken
Tiger Riding Samurai

Ryuken's Avatar

Voor een remaster is D2R vrij duur. Ze hebben de cinematics ook volledig opnieuw gedaan (soms met rare pacing veranderingen), onnodig kostelijk imo. Spel zelf is wel de moeite, graphics en quality-of-life stuff en vooral dan dat ze ook daadwerkelijk de meta willen veranderen.

@Diablo 4: me op de Druid gesmeten, speelt prachtig, zelfs zonder zijn extra class mechanics die niet in de beta beschikbaar zijn. Heb wat meer Dungeons gedaan in de hoop om de Butcher tegen te komen maar dat is nog niet gelukt.
Ryuken is offline   Reply With Quote
Old Today, 00:24   #203   link
Dj El Marriachi
Senior Member

Dj El Marriachi's Avatar

D2 remaster heeft inderdaad al enkele keren aan 16€ gestaan.

Ondertussen heb ik Wolcen er ook al afgesmeten. Mooie graphics en combat voelt goed aan, maar het is eigenlijk allemaal maar een oppervlakkig boeltje met behoorlijk crappy itemization.
Dj El Marriachi is online now   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules