![]() |
![]() |
#42 link | ||
CEO of Shrimprefuge NV
|
Quote:
![]() Quote:
TKO = ref beslist dat gevecht niet meer verder kan Bonjasky kon ongetwijfeld nog verder (allez, dat veronderstelt iedereen toch), maar ref diskwalificeerd 'de mekkek' omdat hij de regels overtreedt (ergens wel terecht natuurlijk, you don't hit a guy when he's down). |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 link |
[b]1337[/b]
|
Nee? Het zal wel weer met die K1/MMA/UFC te maken hebben zeker, want in de zaken die ik heb gezien slaan ze wel
![]() |
#45 link | ||
lil frank raes
|
Quote:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#46 link | |
CEO of Shrimprefuge NV
|
Quote:
![]() Ziet ge hier vanaf 5:17: De reactie van Badr Hari op dat incident was wel grappig: dat hoort eigelijk niet? ja, wel, op de stoep fietsen hoort ook niet? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 link |
CEO of Shrimprefuge NV
|
gij staat er wel mee op de foto ze chocoprins
![]() nee ma bon, da gezegd zijnde, ofwel moet ge ne reus zijn zoals Schilt om tegen Hari te winnen, ofwel moet ge op die manier vechten. Badr Hari is abnormaal, zeggen ze al van toen hij 16 was ofzo (sup HDNet.Fights.In.This.Corner.Badr.Hari.HDTV.XviD-aAF.avi). ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 link | |
lil frank raes
|
ik van FOM
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#56 link |
merging oceans
|
Soms mis ik dat. En dan bedenk ik mij weer dat ik het meestal strontvervelend vond en liever ballet had gedaan. 10 jaar kickboksen in uw leven is meer dan een meisje aankan!
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|